Z badania, które przeprowadziło Sente kilka miesięcy temu, wynika, że 69% firm handlowych B2B planuje wdrożenie rozwiązań z zakresu cyfrowej transformacji w ciągu kolejnych 2 lat. Pierwszym obszarem, którego cyfryzacja jest wskazywana jako pilna, jest sprzedaż, która natomiast nie istnieje bez magazynu.

 

W jaki sposób ocenić, jakiej skali rozwiązania e-Commerce B2B potrzebuje Twoja firma? Jak zorganizować procesy magazynowe w obliczu cyfrowej transformacji? M.in. na te pytania udzielą odpowiedzi eksperci podczas webinaru „Transformacja magazynu i sprzedaży w B2B”. Spotkanie odbędzie się 8 marca o godzinie 12:00.

Droga do cyfrowej transformacji w handlu B2B

Cyfrowa transformacja obecnie jest już w zasadzie koniecznością, ale by z jej przeprowadzenia osiągnąć korzyści, trzeba się odpowiednio do tego przygotować. Potrzeba pogłębienia tego zagadnienia i odpowiedzenia na najczęściej zadawane w tym zakresie pytania, była inspiracją do organizacji spotkania w formie panelu ekspertów.

 

Webinar poprowadzi 

Ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze logistyki i wsparcia wdrożeń systemów informatycznych; odpowiada za wdrożenie w spółce nowych rozwiązań klasy ERP i WMS oraz wprowadzenie jej w cyfrową obsługę partnerów biznesowych. Wcześniej w OEX24 i OEX E-Business odpowiadał m.in. za zarządzanie centrum logistycznym i uruchamianiem nowych projektów z zakresu logistyki e-Commerce.

Krzysztof Wieczorek

Business project manager, Astra SA

Od ponad 10 lat pomaga firmom uruchamiać i rozwijać się w e-Commerce B2B / B2C, wspierając je od pierwszych pomysłów uruchomienia sprzedaży w sieci po skalowanie wyników. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się między innymi w autorskim podcaście Sztuka E-Commerce.

Marek Klich

Konsultant e-Commerce i marketingu, CEO, Satisfly