6 listopada 2025, 11:00
Webinar

Omnichannel jako przewaga konkurencyjna 


Organizatorzy
LokalizacjaCała Polska

Zapisz się

Jak liderzy w retail odpowiadają na wyzwania rynku?

Z webinaru dowiesz się:

  • Dlaczego omnichannel to fundament rentowności w retail, a nie "nice to have"
    • Konkretne dane: wzrost e-commerce, presja na marże, oczekiwania klientów – to nie trend, to rzeczywistość.
  • Jakie trzy priorytety strategiczne powinni wdrażać nowocześni detaliści
    • Customer Centric Merchandising, Transparent & Agile Supply Networks, Sell & Fulfill Anywhere – to nie teoretyczne hasła, to konkretne rozwiązania, które liderzy branży już implementują.
  • Jak topowi detaliści rozwiązują problemy integracji kanałów i kontroli zapasów
    • Praktyczne przykłady – co robią dobrze, co zmieniło ich biznes, jak przyspieszyć transformację.
  • Jaka rola pełni centralna platforma ERP (SAP) w budowaniu omnichannel
    • End-to-end, jedno źródło prawdy, integracja sklepów + logistyki + finansów – to zmienia całą dynamikę zarządzania.
  • Konkretna ścieżka transformacji – od analizy do wdrożenia
    • Digital Discovery Assessment – jak ocenić swoje procesy i zdefiniować roadmapę.

Agenda

  1. Trendy w branży retail
  2. Omnichannel jako centralne wyzwanieCo się ukrywa za słowem "omnichannel" i dlaczego większość detalistów zawodzi?
    • Izolacja kanałów, brak widoczności zapasów, niespójna obsługa, zarządzanie zapasami pod presją
  3. Trzy strategiczne priorytety retail
    • Customer Centric Merchandising
      • Zrozumienie popytu (prognozowanie), dynamiczne ceny i promocje, personalizacja asortymentu po kanałach
    • Transparent & Agile Supply Networks – przejrzyste i elastyczne sieci dostaw
      • Planowanie zatowarowania oparte na AI, dokładność inventory i minimalizacja braków, współpraca z dostawcami w czasie rzeczywistym
    • Sell & Fulfill – Anywhere, Anytime – sprzedaż i realizacja zamówień w każdym miejscu i o każdym czasie
      • Click & Collect / Click & Reserve, Ship from Store, obsługa zamówień wielokanałowych
  4. Jak sprostać tym wyzwaniom?
    • System ERP dla retail – platforma end-to-end
    • SAP Customer Checkout (POS) – punkt styku z klientem
      • System kasowy w pełni zintegrowany z ERP
      • Obsługa wszystkich metod płatności, rabatów, promocji i programów lojalnościowych
      • Dane sprzedażowe natychmiast synchronizowane z systemem centralnym
    • Model zarządzania siecią retail
      • Zarządzanie centralne (strategia, dane, polityki)
      • Plany operacyjne w centrach dystrybucji
      • Spójne wykonanie w sklepach
      • Efekt: stabilność operacyjna, skalowalność i omnichannel
  5. Sesja DEMO – pokaz systemu w praktyce
  6. Jak zacząć transformację? Digital Discovery Assessment
    • Jak rozpocząć zmianę? Narzędzia pomagające ocenić gotowość organizacji i zaplanować roadmapę.
  7. Sesja pytań i odpowiedzi

Prelegenci

Dariusz Denicki - Solution Architect for Retail, SAP

Janusz Bus - Sales & Marketing Director, SUPREMIS

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz