Konfigurator-eCommerce

Jesli poszukujesz rozwiązania dla eCommerce, nasz formularz to Twój pierwszy krok do nawiązania kontaktu z ponad 10 sprawdzonymi dostawcami w całej Polsce. Otwórz drzwi do nowych możliwości i znajdź idealne oprogramowanie, które odpowie na potrzeby Twojej firmy.

Co zyskasz?

Dedykowane oferty od dostawców rozwiązań różnych klas.
Możliwość porównania systemów i wyboru najlepszego dostawcy.
Optymalizację procesów w Twojej firmie dzięki sprawdzonym narzędziom.

Dlaczego warto?

✔ Formularz zawiera kluczowe pytania, które pomogą dostawcom przygotować oferty idealnie dopasowane do Twoich potrzeb.
✔ Skorzystasz z wiedzy i doświadczenia liderów branży IT w Polsce.
✔ Oszczędzisz czas, mając dostęp do kompleksowych rozwiązań w jednym miejscu.

Nie zwlekaj – skorzystaj z naszej platformy i znajdź rozwiązanie, które usprawni Twój biznes już dziś!

Formularz eCommerce

    1. Jakie produkty będą sprzedawane w sklepie?

    2. Integracja z ERP – jeżeli Klient posiada system ERP to jaki jest to system?

    3. Polityka cenowa – czy będą występowały rabaty, obniżki cen, promocje itd.?

    4. Czy towary będą występowały w wariantach (kolor, pojemność itp.)?

    5. Czy występują produkty, które są konfigurowalne?

    6. Jakie wystąpią formy dostarczania towarów, jacy kurierzy?

    7. Rodzaje płatności – jakie formy płatności?

    8. Jakie będą wersje językowe w sklepie?

    9. Jeżeli oprócz PLN będą występowały inne waluty, to jakie?

    10. Jaka jest zakładana na starcie ilość towarów?

    11. Jaka jest przewidywana ilość transakcji w skali miesiąca?

    12. Czy będzie można złożyć zamówienia bez rejestracji? Czy ma występować „zapamiętywanie koszyka”?

    13. Czy będą występowały programy lojalnościowe?

    14. Czy będzie występował moduł reklamacji i zwrotów?

    15. Z jakiego magazynu będą realizowane zamówienia, czy będzie ich kilka?

    16. Drzewo kategorii – jak ma być rozbudowane?

    17. Klient ma mieć możliwość edytowania swoich danych po rejestracji?

    18. Integracja sklepu z Allegro, eBay – czy będzie występowała?

    19. Jaki jest zakładany przez Klienta czas na wdrożenie projektu?

    20. Czy system będzie obsługiwał rynek B2B, B2C czy oba jednocześnie?

    21. Czy będzie występował moduł ofertowania klienta?

    22. Czy sklep ma być zintegrowany z systemem produkcyjnym?

    23. Czy występują systemy specyficzne dla działalności klienta, które będą integrowane? Jakie?

    24. Jaki budżet jest przeznaczony na projekt?









    Administratorem Państwa danych osobowych jest Marek Mac, prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą „myERP MAREK MAC” z siedzibą w Wysogotowie (60-185), z adresem przy ul. Serdecznej 8T, posiadający numer NIP: 8512923634 (dalej jako „Administrator”). Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie w celu prowadzenia korespondencji, zawarcia i realizacji umowy współpracy, w związku z ciążącymi na Administratorze obowiązkami prawnymi, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego, celach satystycznych i analitycznych oraz ewentualnie w celu dochodzenia roszczeń. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, w tym żądania kopii danych, sprostowania nieprawidłowych danych oraz żądania uzupełnienia niekompletnych danych, usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, cofnięcia zgody – na zasadach określonych w RODO. Szczegółowe informacje w zakresie przetwarzania danych osobowych znajdą Państwo w Polityce Prywatności