Grupa Proalpha wychodzi naprzeciw potrzebom klientów w zakresie strategii marki i portfolio. Od tej pory wszystkie 13 przedsiębiorstw Grupy znajdzie się pod jednym, wspólnym dachem. Kluczowym elementem strategii jest pogrupowanie całego portfolio na obszary działalności, istotne dla przedsiębiorstw przemysłowych. Dzięki temu jeden z wiodących dostawców ERP i aplikacji biznesowych dla sektora przedsiębiorstw produkcyjnych utrzymuje wysokie tempo rozwoju.
W ciągu ostatnich pięciu lat Grupa Proalpha przejęła łącznie 12 przedsiębiorstw w obszarze aplikacji biznesowych dla sektora produkcyjnego. Powstało przy tym unikalne portfolio rozwiązań Best-of-Suite, które łączy dziesięciolecia doświadczenia z usługami zorientowanymi na użytkownika i siłą innowacji.
Proalpha oferuje szeroko rozbudowane portfolio rozwiązań jako kompleksowy, modułowy pakiet All-Inclusive Business Application Suite. Przedsiębiorstwa produkcyjne, dzięki nowemu portfolio rozwiązań Proalpha, będą mogły sprostać aktualnym i przyszłym wyzwaniom we wszystkich obszarach działalności, wzdłuż całego łańcucha wartości – od zakupów, przez produkcję, aż po obsługę posprzedażową i serwis.
Oferta rozwiązań jest z jednej strony wysoce zintegrowana z systemem Proalpha ERP, a z drugiej otwarta na interakcje z systemami innych dostawców. Obsługiwane są przy tym następujące linie biznesowe przedsiębiorstw przemysłowych:
"W ciągu ostatnich kilku lat portfolio Grupy Proalpha było stale poszerzane dzięki akwizycji wiodących na rynku przedsiębiorstw i ich rozwiązań "Best-of-Breed". Od zawsze dbamy o to, aby wspierać naszych klientów w drodze do coraz bardziej cyfrowej przyszłości. Dlatego chcemy, aby nasza oferta i cała siła naszej Grupy były przejrzyście usystematyzowane i podzielone na obszary rozwiązań, łatwe do zaadoptowania przez naszych klientów. Chcemy umożliwić przedsiębiorstwom podejmowanie lepszych decyzji każdego dnia. Dzięki zestawieniu naszych nowych marek możemy działać jako Grupa Proalpha w przemyślany sposób, stanowiąc siłę napędową innowacji dla małych i średnich przedsiębiorstw przemysłowych i przygotowując fundament sukcesu i wzrostu gospodarczego na przyszłość."EricVerniaut
CEO | Proalpha Group
Logo, strony internetowe i materiały marketingowe pozwalają wszystkim firmom Grupy zaprezentować się w nowym, jednolitym i nowoczesnym designie. Dla ułatwienia poszczególne obszary biznesowe są wyróżnione różnymi kolorami. Przedsiębiorstwa Grupy nadal funkcjonują samodzielnie na rynkach docelowych, niezależnie od głównej marki Proalpha ERP. Aby w dalszym ciągu jednoznacznie sygnalizować przynależność danej firmy do Grupy, nowe logo danego przedsiębiorstwa jest zawsze przedstawienie w połączeniu z nowym logo Proalpha.
"W ostatnich latach Grupa Proalpha została poddana znacznym zmianom na skutek licznych akwizycji strategicznych. Nadszedł zatem czas, aby uwzględnić te zmiany poprzez nowe marki, z zachowaniem wysokiej rozpoznawalności naszych produktów. Za każdą silną marką kryje się historia. Historia, która łączy, inspiruje i reprezentuje więcej niż tylko produkty i usługi. Dla marek wszystkich obecnych i przyszłych firm należących do Grupy stworzyliśmy platformę, dzięki której będziemy mogli w przyszłości prezentować się w sposób wizualnie spójny i jednoznaczny, łącząc przy tym naszą przeszłość z przyszłymi rozdziałami Grupy Proalpha."ThomasFodermeyer
Senior Vice President Corporate Marketing | Proalpha Group