Wdrożenie nowego systemu było możliwe dzięki współpracy z Cloudity, certyfikowanym partnerem Salesforce. Dokładna analiza potrzeb przedwdrożeniowych zapewniła, że system został skonfigurowany zgodnie z wymaganiami biznesowymi i technicznymi Carrefour Polska, co zaowocowało skutecznym wdrożeniem.
Celem było stworzenie systemu, który jest czymś więcej niż platformą do obsługi ticketów. Chcieliśmy oddać do dyspozycji Obsługi Klienta i pracowników Carrefour narzędzie, które daje kompletny ogląd klienta, łącząc informacje z wielu systemów dziedzinowych. Zdecydowanie założenia te udało się zrealizować. – dodaje Michał Malanowski.
Wdrożenie systemu CRM przyniosło natychmiastowe korzyści, takie jak ujednolicone raportowanie i dostęp do danych poprzez zintegrowane dashboardy, co usprawnia zarządzanie informacjami w całej organizacji. Od działu obsługi klienta, przez dyrektorów sklepów, po zarząd – wszyscy mają dostęp do aktualnych i relewantnych danych, co pozwala na jeszcze lepszą koordynację działań i optymalizację procesów.
Inwestycja Carrefour Polska w system Salesforce CRM jest wyrazem dążenia firmy do doskonałości w obsłudze klienta oraz efektywnego zarządzania wewnętrznymi procesami. Stanowi to kolejny krok na drodze do realizacji strategii „Carrefour 2026”, podkreślając dalszą transformację cyfrową firmy i zwiększając rolę innowacji w budowaniu jej przyszłości na polskim rynku.