Diagnostyka-S.A.-transformuje-procesy-sprzedaży-dzięki-Salesforce

Diagnostyka S.A. transformuje procesy sprzedaży dzięki Salesforce

Diagnostyka, największa w Polsce sieć laboratoriów medycznych, dołączyła do grupy użytkowników rozwiązań Salesforce, rozpoczynając w czerwcu br. eksploatację nowego systemu obsługi sprzedaży i zarządzania współpracą z Kontrahentami. Za wdrożenie odpowiadała firma Sii.

Głównym celem wdrożenia nowego systemu w Diagnostyce było zapewnienie sprawnego realizowania celów biznesowych spółki, wsparcie działu sprzedaży, podniesienie produktywności i efektywności pracy przedstawicieli medycznych czy udostępnienia pracownikom 360 stopniowego widoku klienta z każdego miejsca i z każdego urządzenia, także mobilnego.

Diagnostyka na przestrzeni ostatnich lat nieustająco się rozwijała, stale poszerzając liczbę swoich kontrahentów. Postanowiliśmy rozpocząć kolejny etap naszej cyfrowej transformacji i dzięki temu usprawnić zarówno pracę naszego zespołu handlowego, obsługę naszych klientów, jak i jeszcze lepiej analizować zbierane od lat dane – komentuje Przemysław Kulas, Dyrektor Sprzedaży w Diagnostyka S.A. -Dzięki temu nasi pracownicy zyskają więcej czasu na poprawę jakości usług świadczonych naszym kontrahentom. Dokładna analiza danych pozwoli nam także wyciągnąć więcej trafnych wniosków i lepiej projektować nasze działania w przyszłości 

Przemysław Kulas

Dyrektor Sprzedaży, Diagnostyka S.A.

Nowy system został zbudowany z wykorzystaniem funkcjonalności zapewnianych przez moduły SalesCloud i Salesforce Maps, a dzięki integracji platformy Salesforce z wieloma systemami wewnętrznymi Diagnostyki uzyskano 360 stopniowy widok klienta.

Proces budowy systemu rozpoczął się w październiku 2022 r. i trwał łącznie 9 miesięcy. System został wdrożony w Diagnostyce czerwcu, przy pomocy Sii Sp z o.o. – największego dostawcy usług doradztwa technologicznego, transformacji cyfrowej, BPO i inżynieryjnych w Polsce, partnera wdrożeniowego Salesforce.

Wsparcie jakiego udzieliło nam Sii było kompleksowe i profesjonalne. Od momentu wyboru technologii, poprzez skrupulatną analizę przedwdrożeniową, aż po development i optymalizację gotowego produktu, Sii wspierało nas w wyborze optymalnych rozwiązań i stworzeniu narzędzi odpowiadających potrzebom zarówno Przedstawicieli Medycznych, jak i Zarządu firmy
Przemysław Kulas

Dyrektor Sprzedaży, Diagnostyka S.A.

Implementacja systemu została poprzedzona przeprowadzeniem szczegółowej analizy przedwdrożeniowej, która zapewniła prawidłowe zidentyfikowanie i opisanie wymagań biznesowych oraz technicznych, a w rezultacie pozwoliła na realizację wdrożenia zgodnie z planowanym zakresem i harmonogramem.

Celem było stworzenie systemu, który jest czymś więcej niż platformą do raportowania wizyt. Chcieliśmy oddać do dyspozycji Przedstawicieli Medycznych narzędzie, które daje kompletny ogląd kontrahenta łącząc informacje z wielu systemów dziedzinowych. Chcieliśmy, żeby pracownicy Działów Handlowych mieli szybki i wygodny dostęp do informacji, również w terenie. Zdecydowanie założenia te udało się zrealizować
Przemysław Kulas

Dyrektor Sprzedaży, Diagnostyka S.A.

Wdrożenie rozwiązań Salesforce już w pierwszym okresie pozwoliło na wsparcie operacyjne działań sprzedażowych. Pracownicy Diagnostyki uzyskali szybki dostęp do najważniejszych i aktualnych danych w widoku 360 Kontrahenta, widok poziomu realizacji targetów sprzedażowych, a także ułatwioną obsługę kampanii sprzedażowych oraz reklamacji.

Przedstawiciele medyczni usprawniają swoją pracę dzięki m.in. zautomatyzowaniu powtarzalnych procesów, szybkiemu docieraniu do potrzebnych danych poprzez wyszukiwarkę kontekstową, ułatwieniom w obsłudze sprzedaży, planowaniu wizyt w oparciu o scoring, optymalizacji tras w oparciu o mapy. Ważnym efektem wdrożenia rozwiązań Salesforce, widocznym już na samym początku, jest ujednolicone raportowanie i dostęp do dashboardów z odpowiednim zestawem danych dla różnych grup użytkowników: przedstawicieli medycznych, dyrektorów, Zarządu.

Pracownikom zapewniono także dostęp do potrzebnych im narzędzi i danych, zarówno w formie aplikacji mobilnej (tablety), jak i desktopowej (na komputerach), z możliwością dostępu do danych dla przedstawicieli pracujących w terenie.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń