IFS otrzymał tytuł Customers Choice 2023 według Gartner® Peer Insights™ Voice of the Customer wśród dostawców usług chmurowych dla przedsiębiorstw. Firmie przyznano ogólną ocenę 4,5/5, a 91% użytkowników zadeklarowało gotowość polecenia jej produktów.
Raport został opracowany na podstawie opinii użytkowników platformy Gartner Peer Insight Reviews, które przechodzą rygorystyczny proces weryfikacji, aby zapewnić ich pełną autentyczność i wiarygodność. Oto kilka przykładów:
„Najbardziej kompleksowe i elastyczne rozwiązanie ERP na rynku. Produkt IFS w pełni spełnił oczekiwania i okazał się być świetnym wyborem dla naszej firmy. Poleciłbym go wszystkim.” – analityk produktu;
„Elastyczny i przyjemny w użyciu system ERP od IFS. Trzyma się ustalonych reguł i oferuje wiele rozwiązań dla biznesu.” – dyrektor ds. łańcucha dostaw;
„System IFS ERP spisał się znakomicie. Produkt był świetny. Łatwy w użyciu. Dzięki niemu staliśmy się bardziej widoczni. Łatwo przenieśliśmy wszystkie nasze dane.” – menadżer ds. zarządzania danymi;
„Dzięki IFS nasz zespół pracuje bardziej efektywnie i wydajnie. Jesteśmy bardzo zadowoleni z przejścia z wewnętrznie opracowanego, opartego na starego typu interfejsach systemu na pełnowartościowy system ERP IFS. Otrzymujemy pozytywne opinie od wszystkich użytkowników, którzy podkreślają łatwość jego użytkowania. Backendowa baza danych dobrze integruje się z naszym oprogramowaniem Business Intelligence, co poprawia wydajność zespołu.” – dyrektor ds. IT.
W raporcie czytamy, że raport Voice of the Customer stanowi zbiór opinii użytkowników portalu Gartner Peer Insights, który jest cennym źródłem informacji dla osób podejmujących decyzje w obszarze IT. W sposób syntetyczny przedstawia punkt widzenia przedstawicieli branży wraz z ich szczegółowymi opiniami, uzupełniającymi badania ekspertów Gartnera.
Może odgrywać kluczową rolę w procesie zakupowym, bowiem koncentruje się na doświadczeniach bezpośrednich użytkowników wdrażających i wykorzystujących określone rozwiązanie. Raport uwzględnia tylko tych dostawców, którzy otrzymali 20 lub więcej zweryfikowanych i opublikowanych opinii (oraz co najmniej 15 ocen w kategoriach „Funkcjonalność” i „Wsparcie/Dostawa”) w okresie 18 miesięcy wyznaczonym na ich zgłaszanie. Metodologia Gartnera nie uwzględnia opinii partnerów lub klientów firm, które osiągnęły przychody poniżej 50 milionów dolarów.
Gartner podkreśla, że system ERP ma fundamentalne znaczenie dla zarządzania przedsiębiorstwem. IFS posiada obecnie tytuł Customer Choice Gartner Peer Insights w kategorii rozwiązań chmurowych typu ERP dla przedsiębiorstw, których centralnym elementem działalności jest produkcja i sprzedaż towarów.