IN

Infor przedstawia nowy Marketplace

Warszawa – 31 stycznia 2022 r. – Infor, specjalizujący się w rozwiązaniach chmurowych dla przemysłu, zaprezentował nowy Infor Marketplace – wyselekcjonowany katalog rozwiązań, które pozwolą klientom wygodniej uzupełniać i wzmacniać dotychczasowe inwestycje. Platforma została stworzona, aby ułatwić klientom odkrywanie, pozyskiwanie oraz licencjonowanie rozwiązań branżowych i mikrowertykalnych, które integrują się z oprog­ramowaniem dla przedsiębiorstw tworzonym przez Infor.

Infor Marketplace, dostępny pod adresem https://market.infor.com, funkcjonuje obecnie jako giełda ofert, na której klienci mogą się zarejestrować, aby otrzymywać informacje i za­soby związane z szeroką gamą rozwiązań i usług Infor oraz partnerów firmy. W przyszłości Infor planuje rozwinąć ją w działającą w czasie rzeczywistym platformę, gdzie użytkownicy będą mogli prowadzić działalność e-commerce.

– Wprowadzenie Infor Marketplace podkreśla nasze zaangażowanie w dostarczanie inteligentnego, prekonfigurowanego i nowoczesnego ekosystemu dla przedsiębiorstw – mówi Soma Somasundaram, dyrektor ds. technologii i prezes ds. produktów w firmie Infor. – Chcemy zapewnić dostęp do setek rozwiązań, które zostały wstępnie zintegrowane z oprogramowaniem Infor lub zbudowane w oparciu o technologie naszej platformy. Infor Marketplace ma na celu zaprezentowanie nowych i innowacyjnych rozwiązań dla naszych klientów, od aplikacji opracowanych przez partnerów, które obsługują pewne niszowe parametry branżowe, po bezpłatne treści stworzone przez Infor, takie jak wizualizacje, rozszerzenia i widżety wielokrotnego użytku.

Infor Marketplace promuje również dużą i stale rosnącą sieć partnerów firmy Infor. Zapewnia partnerom Infor ISV (independent software vendor, niezależny dostawca oprogramowania) lepszą widoczność wśród ponad 65 tys. klientów firmy. W najbliższych miesiącach Infor Marketplace ma dostarczyć partnerom Infor ISV dodatkowe możliwości, które powinny uprościć pozyskiwanie klientów, fakturowanie, przetwarzanie płatności i automatyczne świadczenie usług.

– Bardzo cieszą nas nowe możliwości i nowe szanse, które zyskujemy dzięki Infor Marketplace – podkreśla Rene Nazario, dyrektor generalny Visual K, czołowego dostawcy oprogramowania do produkcji, utrzymania ruchu i punktów sprzedaży, a zarazem Złotego Partnera Infor. – W dzisiejszych czasach ludzie są przyzwyczajeni do licencjonowania aplikacji ze sklepu internetowego, jest to więc duży krok w tym kierunku. Konfiguracja ma przebiegać bezboleśnie – niecierpliwie czekamy na możliwość otrzymywania informacji zwrotnych. Powinno to być rozwiązanie korzystne dla wszystkich zaangażowanych stron.

– Marketplace może pomóc w zwiększeniu świadomości istnienia aplikacji biznesowych i technicznych, które rozszerzają rozwiązania Infor dla wszystkich klientów – wyjaśnia Antoinette Habets, wiceprezeska Acumen Group. – Jest przeznaczony do zaspokajania konkretnych wymagań wertykalnych lub biznesowych, przy jednoczesnym zwiększeniu ROI z platformy. Przed wprowadzeniem Marketplace klienci nie zawsze byli świadomi dostępnych zintegrowanych rozwiązań, które mogą dodatkowo zautomatyzować i usprawnić ich działalność. Rozszerzenia te mogą pomóc w usprawnieniu przepływu pracy, zmniejszeniu kosztów i poprawie wydajności. Marketplace może również służyć jako doskonałe źródło samopomocy dla klientów.

Infor Marketplace ma stanowić punkt kompleksowej obsługi dla klientów poszukujących unikatowych i innowacyjnych rozwiązań w zakresie oprogramowania – w tym aplikacji do analityki, SI i uczenia maszynowego – oraz rozszerzeń z wartością dodaną do produktów Infor, które zapewniają jeszcze większe możliwości branżowe.

Przewiduje się również, że będzie zawierał indeks rozwiązań partnerskich – zaprojekto­wanych w taki sposób, aby pomóc zmaksymalizować wartość inwestycji klientów w ekosystem Infor. Użytkownicy mogą również zapoznać się z ocenami i opiniami innych klientów na temat rozwiązań, które najbardziej pomagają ich firmom.

– Infor Marketplace powinien pomóc zapewnić klientom i partnerom Infor możliwość uzyskania największego zwrotu z inwestycji w rozwiązania Infor, które są zbudowane na fundamencie platformy aplikacji dla przedsiębiorstw Infor OS – dodaje Holger Mueller, wiceprezes i główny analityk Constellation Research.

W raporcie z przeglądu ofert Infor OS Powers Next-Gen ERP with a Rich Platform wydanym 23 kwietnia 2021 roku przez firmę Constellation Research, Holger Mueller stwierdził, że „Infor dysponuje jedną z najbardziej dojrzałych platform EAP na rynku, owocem ponad 10-letniego wysiłku badawczo-rozwojowego i wcześnie podjętej decyzji, aby budować na chmurze publicznej (w tym przypadku AWS), dzięki czemu jest to pierwszy produkt do planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) przeznaczony do uruchomienia na stan­dardowej platformie chmury publicznej”. 

Wszyscy partnerzy zainteresowani umieszczeniem swoich produktów i usług na Infor Marketplace mogą wysłać e-mail pod adresem InforMarketplace@infor.com w celu uzyskania dodatkowych informacji.

Infor Marketplace jest oparty o AppDirect®, czołową platformę handlu subskrypcjami, zaprojektowaną w celu ułatwienia złożonego zadania budowy powtarzalnego modelu biznesowego. – Z punktu widzenia firm programistycznych, ekosystemy produktów szybko stają się kluczowym wyróżnikiem konkurencyjnym, pozwalając szybciej dostarczać klientom więcej innowacji i wartości – zauważa Daniel Saks, współzałożyciel i dyrektor generalny AppDirect. – AppDirect dysponuje ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w pomaganiu firmom w tworzeniu i wspieraniu ekosystemów produktów. Cieszymy się, że możemy współpracować z Infor, aby wspomagać ich ekosystem na każdym etapie drogi do pełnego modelu subskrypcyjnego.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Dlaczego ERP to must-have dla sklepu internetowego?

Prowadzenie sklepu internetowego to nie tylko sprzedaż produktów. Za każdym zamówieniem stoi bowiem mnóstwo procesów związanych np. z przyjmowaniem płatności, rozliczaniem transakcji, obsługą magazynu czy reklamacji i zwrotów. Zarządzanie tego typu zadaniami może znacznie ułatwić system ERP, czyli oprogramowanie, które łączy wszystkie obszary biznesowe w jeden, sprawnie działający mechanizm. Nic więc dziwnego, że z takiego rozwiązania coraz częściej korzystają małe sklepy, którym zależy na skalowaniu sprzedaży, automatyzacji procesów czy zwiększeniu kontroli nad gospodarką magazynową.  Na jakie inne korzyści można liczyć po wdrożeniu oprogramowania? Czym dokładnie powinien wyróżniać się dobry system ERP dla sklepu internetowego? Co to jest system ERP dla sklepu internetowego? ERP (ang. Enterprise Resource Planning) to, najprościej mówiąc, oprogramowanie, które automatyzuje i integruje w jednym miejscu wszystkie procesy biznesowe. Jest to możliwe dzięki budowie systemu, który składa się z tzw. modułów, czyli aplikacji do zarządzania różnymi obszarami działalności. Te, choć pracują niezależnie, to jednak korzystają ze wspólnej bazy danych. W przypadku sklepu internetowego daje to szansę na lepszą kontrolę nad sprzedażą, magazynem, zamówieniami, finansami czy obsługą klienta. Nie trzeba już bowiem korzystać z wielu różnych programów, bo system ERP pozwala zarządzać wszystkimi procesami w ramach jednej platformy. Jak to wygląda w praktyce? Prześledźmy to na przykładzie obsługi zamówienia w sklepie internetowym. System ERP automatycznie: zarejestruje nowe zamówienie złożone za pomocą platformy e-commerce, zarezerwuje zamówiony produkt, żeby nikt inny go nie kupił, prześle zamówienie do realizacji – do magazynu lub dostawcy, jeśli sprzedaż odbywa się w modelu dropshippingu, zaktualizuje stany magazynowe, gdy zamówiony produkt zostanie przygotowany do wysyłki, wygeneruje dokumenty sprzedażowe niezbędne do rozliczenia transakcji. Ponieważ dane przechowywane są w jednej bazie, za pomocą systemu ERP można również prześledzić historię konkretnego zamówienia czy zakupów dokonanych przez danego klienta. Przeczytaj również: Zarządzanie zamówieniami w firmie – jaki program do obsługi zamówień wybrać? Czy każdy e-sklep potrzebuje systemu ERP? Teoretycznie sklepem internetowym da się zarządzać bez systemu ERP. Na początku, gdy liczba zamówień jest niewielka, a oferta składa się z kilkudziesięciu indeksów towarowych, wiele procesów można obsługiwać ręcznie – zamówienia pobierać bezpośrednio z platformy e-commerce, stany magazynowe aktualizować ręcznie w arkuszu kalkulacyjnym, a faktury wystawiać pojedynczo w osobnym programie księgowym. Jeśli jednak dostępny asortyment znacznie się poszerzy, a liczba zamówień zacznie rosnąć, taki sposób zarządzania sprzedażą online stanie się czasochłonny i podatny na błędy. Z odpowiednio dobranym oprogramowaniem skalowanie sprzedaży będzie o wiele łatwiejsze, bo system ERP dla sklepu internetowego pozwoli na scentralizowanie wszystkich procesów związanych ze sprzedażą internetową. Dzięki temu: będziesz mieć stały wgląd w stany magazynowe, więc unikniesz sytuacji, że sprzedajesz produkty, których faktycznie nie masz na stanie, bez trudu zaktualizujesz ceny czy kartoteki towarów – tego typu danymi możesz bowiem zarządzać bezpośrednio z poziomu systemu ERP, przyspieszysz obsługę wysyłek, bo informacji o nowych zamówieniach nie trzeba będzie przetwarzać ręcznie – w systemie ERP cały ten proces zachodzi automatycznie, usprawnisz obsługę zwrotów i reklamacji, dzięki możliwości dokładnego prześledzenia całej ścieżki zamówienia, szybko rozliczysz nowe transakcje – system ERP automatycznie wygeneruje dokumenty sprzedaży, a także korekty, zyskasz wgląd w dane sprzedażowe, na podstawie których szybko wychwycisz trendy oraz powiązania pomiędzy produktami. Wdrożenie ERP w sklepie internetowym – czy warto? Systemy ERP dla sklepów internetowych oferują wiele funkcji, które usprawniają proces sprzedaży oraz obsługi klienta. Nawet podstawowe rozwiązania umożliwiają zarządzanie kartotekami produktów, kontrolowanie stanów magazynowych czy rozliczanie transakcji. Jeśli jednak zależy Ci na automatyzacji procesów, warto wybrać ERP, który można łatwo zintegrować ze sklepem internetowym. Dzięki temu praca z systemem stanie się znacznie wydajniejsza. Jakie konkretne korzyści może przynieść wdrożenie ERP w e-commerce? Możliwość obsługi wielu kanałów sprzedaży za pomocą jednego narzędzia Sklep internetowy to często tylko jeden z wielu kanałów sprzedaży – firmy często działają także na marketplace’ach lub oferuje swoje produkty w punktach stacjonarnych. ERP pozwala na zbieranie wszystkich zamówień w jednym miejscu, niezależnie od źródła ich pochodzenia. Daje także możliwość łatwego zarządzania cennikami czy kartotekami towarów, bo danych nie trzeba wprowadzać na każdej platformie osobno – wystarczy tylko zaktualizować informacje w systemie. Symfonia Handel dzięki aplikacji Integrator e-commerce pozwala obsługiwać zamówienia pochodzące z różnych kanałów sprzedaży. Tę funkcję możesz przetestować, korzystając z naszego interaktywnego demo. Sprawdź, jak działa! Szybsza realizacja zamówień Im szybciej kupiony produkt trafi do klienta, tym większa szansa, że nabywca będzie zadowolony z obsługi i zdecyduje się na ponowny zakup. Ręczne przekazywanie zamówień do realizacji, wystawianie dokumentów czy informowanie o statusie przesyłki zajmuje jednak czas. Właśnie dlatego sklepy, dla których priorytetem jest skalowanie sprzedaży, potrzebują automatyzacji, a tę umożliwia dobrze dobrany system ERP. Block Quote Taki efekt to rezultat integracji ERP z e-sklepem – dzięki niej każde nowe zamówienie składane online jest automatycznie rejestrowane w systemie i natychmiast przekazywane do realizacji. Magazyn od razu otrzymuje informację o produktach do skompletowania, a księgowość dane potrzebne do wygenerowania dokumentu sprzedaży. W efekcie cały proces zajmuje mniej czasu, a sklep może obsłużyć większą liczbę zamówień bez zwiększania nakładu pracy. Lepsza kontrola stanów magazynowych Brak towaru na stanie to w e-handlu stracona sprzedaż. Z drugiej strony nadwyżki magazynowe generują niepotrzebne koszty.  Właśnie dlatego w zarządzaniu sprzedażą online tak ważne jest dokładne monitorowanie stanów magazynowych. To zadanie może być jednak bardzo trudne, szczególnie gdy sklep obsługuje kilkadziesiąt zamówień dziennie lub sprzedaje w różnych kanałach. System ERP, który jest w stanie aktualizować stany magazynowe na podstawie złożonych zamówień w czasie rzeczywistym, może wyeliminować tego typu problemy. W przypadku Symfonii Handel za tę funkcjonalność odpowiada integrator e-commerce – aplikacja, która wspiera proces dwukierunkowej wymiany danych pomiędzy programem ERP a e-sklepem (B2C) lub marketplace’ami (Allegro, eBay). Block Quote Automatyczna aktualizacja stanów magazynowych ma trzy ważne zalety. Po pierwsze – eliminuje ryzyko sprzedaży produktów, których fizycznie już nie ma. Gdy towar się wyprzeda, ERP automatycznie zmieni jego status na „niedostępny” we wszystkich kanałach sprzedaży. Po drugie – umożliwia ustawienie progów minimalnych dla stanów magazynowych. Dzięki temu system ERP może wcześniej powiadomić użytkownika o konieczności uzupełnienia zapasów, zanim dojdzie do powstania braków magazynowych. Po trzecie – wspiera analitykę. Automatyczna aktualizacja umożliwia szybkie śledzenie, które produkty sprzedają się najlepiej, a które zalegają w magazynie. W przypadku tych ostatnich system może zasugerować działania, takie jak przecena lub przeniesienie towaru do innej lokalizacji. Przeczytaj również: WMS i ERP – dlaczego te systemy powinny być połączone? – Symfonia Automatyzacja procesów sprzedażowych Wprowadzanie zamówień, generowanie faktur, naliczanie rabatów czy aktualizacja cen to typowe zadania związane z zarządzaniem sprzedażą online, które potrafią zajmować mnóstwo czasu. Dzięki integracji ERP ze sklepem internetowym nie trzeba ich jednak wykonywać ręcznie, bo wszystkie te procesy można łatwo zautomatyzować.  Zalety tego rozwiązania widać przede wszystkim podczas organizacji sezonowych obniżek cen, np. z okazji Black Friday. System ERP dla sklepu internetowego może bowiem: zaktualizować ceny we wszystkich kanałach sprzedaży, automatycznie naliczać rabaty zgodnie z ustalonymi wcześniej zasadami, rejestrować zamówienia na podstawie danych sprzedażowych pochodzących z platformy e-commerce po zakończeniu akcji promocyjnej przywrócić standardowe ceny. Prowadzenie bazy klientów i obsługa zwrotów ERP umożliwia również prowadzenie bazy klientów, a dzięki temu ułatwia obsługę zwrotów i reklamacji. Za jego pomocą pracownicy mogą bowiem śledzić status zgłoszenia w systemie, a w przypadku jego pozytywnego rozpatrzenia zlecić zwrot środków na rachunek klienta oraz wygenerować korekty i dokumenty magazynowe. Integracja ERP ze sklepem internetowym – jakie cechy oprogramowania wziąć pod uwagę? Systemy ERP może pomóc w zarządzaniu sprzedażą online pod warunkiem, że zostanie wybrany i wdrożony z głową. Każda sklep internetowy ma bowiem swoje potrzeby i to właśnie ich analiza powinna mieć decydujące znaczenie podczas zakupu oprogramowania. Jedną z ważniejszych cech ERP dla sklepu internetowego jest też modułowość systemu, czyli możliwość łatwej rozbudowy oprogramowania o dodatkowe funkcje. Warto również sprawdzić, z jakimi sklepami i platformami integruje się program oraz czy oferuje on API lub dedykowany integrator, który umożliwi synchronizację danych. Ważnym, choć często pomijanym aspektem jest wsparcie techniczne oferowane przez dostawcę oprogramowania. W przypadku problemów z integracją czy obsługą oprogramowania dostępność różnych form pomocy może okazać się bardzo ważna. Przed zakupem dobrze jest także przetestować konkretne oprogramowanie. Dzięki temu łatwiej ocenić, jak działa system oraz czy faktycznie ułatwi on zarządzanie sklepem internetowym. Szukasz systemu ERP dla swojego biznesu? Skorzystaj z możliwości przetestowania interaktywnego demo Symfonii Handel. Wypełnij formularz rejestracyjny i sprawdź, jak za pomocą tego rozwiązania zarządzać kartotekami produktów, obsługiwać zamówienia z różnych kanałów oraz dostosować oprogramowanie do potrzeb swojego sklepu.
Obrazek wyróżniający dla 'Dlaczego ERP to must-have dla sklepu internetowego?'
Logo firmy Symfonia
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

Symfonia

Kompleksowy System Zarządzania


Symfonia
Mazowieckie
400 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Budownicza, eCommerce, Produkcyjna, Sektor publiczny, Transportowa, Usługi
Opis
Symfonia to polski producent oprogramowania, jeden z największych dostawców systemów ERP dla firm z sektora MŚP. Symfonia specjalizuje się w tworzeniu programów i aplikacji, w tym chmurowych, przeznaczonych do obsługi i automatyzacji finansów....
rozwiń