Marketing-GPT-i-Commerce-GPT

Marketing GPT i Commerce GPT

Innowacje wprowadzone w Marketing GPT i Commerce GPT połączą generatywną sztuczną inteligencję z zaufanymi danymi w czasie rzeczywistym, zmieniając sposób, w jaki firmy budują relacje ze swoimi klientami.

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, przedstawił nowe produkty oparte na generatywnej sztucznej inteligencji – Marketing GPT i Commerce GPT. Dzięki Marketing GPT marketerzy będą mogli automatycznie generować spersonalizowane wiadomości e-mail czy tworzyć inteligentniejsze segmenty odbiorców. Korzystając z Commerce GPT – marki będą miały możliwość dostarczenia spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które dostosowują się do potrzeb ich klientów, wykorzystując do tego dynamiczne ścieżki zakupowe oparte na GPT.

Generatywna sztuczna inteligencja zwiększa produktywność i wydajność firm. Jej potencjał jest ogromny, a już 60% marketerów twierdzi, że generatywna SI zmieni ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi im skupienie się na bardziej strategicznych działaniach. Jednak „dokładność i jakość” SI jest poważną obawą marketerów, w tym bazowanie na zaufanych danych.

Marketing GPT umożliwi marketerom dostarczanie spersonalizowanych oraz angażujących doświadczeń w każdym punkcie styku z generatywną sztuczną inteligencją i zaufanymi danymi z Data Cloud. Dzięki Marketing GPT i Data Cloud marketerzy będą mogli:

  • Mądrze gospodarować czasem i zasobami dzięki funkcji Segment Creation, która daje marketerom możliwość szybkiego tworzenia segmentów odbiorców i ulepszonego targetowania za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym i rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji. Wszystko to w oparciu o zaufane dane z Data Cloud.
  • Zmniejszyć nakłady pracy związane z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które może automatycznie generować spersonalizowane wiadomości.
  • Zwiększyć ROI dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy dane własne, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
  • Dostarczać właściwe wiadomości w odpowiednim czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
  • Wykorzystać generatywne platformy treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla kampanii wielokanałowych w ramach Marketing GPT.

Commerce GPT umożliwi firmom dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń handlowych na każdym etapie podróży kupującego. Jest to możliwe dzięki automatycznie generowanym spostrzeżeniom i rekomendacjom opartym na ujednoliconych danych, które są pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzięki Commerce GPT i Data Cloud marki będą mogły:

  • Zautomatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców dzięki Goals- Based Commerce. To najnowocześniejsze narzędzie umożliwi firmom ustalanie określonych celów oraz zadań, a następnie zapewnia przydatne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich realizacji. Obsługiwany przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, od poprawy marż po zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
  • Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe dla sprzedawców i rewolucjonizują obsługę klienta dzięki automatycznie generowanym opisom produktów dostosowywanym do każdego kupującego.
  • Zdefiniować na nowo zakupy i lojalność dzięki Commerce Concierge. To narzędzie odpowiada za spersonalizowane, angażujące konwersacje z klientami, a także pomaga kupującym w odkrywaniu produktów poprzez interakcje prowadzone w języku naturalnym – za pośrednictwem cyfrowych kanałów jak np. czaty lub komunikatory.

Partnerzy Salesforce, tacy jak DEPT®, Media.Monks, NeuraFlash i Slalom, budują ekosystem generatywnej sztucznej inteligencji z nowymi akceleratorami, dużymi modelami językowymi i modelami danych oraz integracjami. W ten sposób pomagają firmom wdrożyć Marketing GPT i Commerce GPT przy mniejszych kosztach i mniejszym stopniu złożoności.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń