Marketing-GPT-i-Commerce-GPT

Marketing GPT i Commerce GPT

Innowacje wprowadzone w Marketing GPT i Commerce GPT połączą generatywną sztuczną inteligencję z zaufanymi danymi w czasie rzeczywistym, zmieniając sposób, w jaki firmy budują relacje ze swoimi klientami.

Salesforce (NYSE: CRM), światowy lider w dziedzinie CRM, przedstawił nowe produkty oparte na generatywnej sztucznej inteligencji – Marketing GPT i Commerce GPT. Dzięki Marketing GPT marketerzy będą mogli automatycznie generować spersonalizowane wiadomości e-mail czy tworzyć inteligentniejsze segmenty odbiorców. Korzystając z Commerce GPT – marki będą miały możliwość dostarczenia spersonalizowanych doświadczeń zakupowych i ofert, które dostosowują się do potrzeb ich klientów, wykorzystując do tego dynamiczne ścieżki zakupowe oparte na GPT.

Generatywna sztuczna inteligencja zwiększa produktywność i wydajność firm. Jej potencjał jest ogromny, a już 60% marketerów twierdzi, że generatywna SI zmieni ich rolę w pracy, a 71% uważa, że umożliwi im skupienie się na bardziej strategicznych działaniach. Jednak „dokładność i jakość” SI jest poważną obawą marketerów, w tym bazowanie na zaufanych danych.

Marketing GPT umożliwi marketerom dostarczanie spersonalizowanych oraz angażujących doświadczeń w każdym punkcie styku z generatywną sztuczną inteligencją i zaufanymi danymi z Data Cloud. Dzięki Marketing GPT i Data Cloud marketerzy będą mogli:

  • Mądrze gospodarować czasem i zasobami dzięki funkcji Segment Creation, która daje marketerom możliwość szybkiego tworzenia segmentów odbiorców i ulepszonego targetowania za pomocą podpowiedzi w języku naturalnym i rekomendacji opartych na sztucznej inteligencji. Wszystko to w oparciu o zaufane dane z Data Cloud.
  • Zmniejszyć nakłady pracy związane z tworzeniem korespondencji dzięki narzędziu Email Content Creation, które może automatycznie generować spersonalizowane wiadomości.
  • Zwiększyć ROI dzięki funkcji Segment Intelligence for Data Cloud, która automatycznie łączy dane własne, dane o przychodach i dane innych firm, w celu uzyskania bardziej kompleksowego obrazu zaangażowania odbiorców.
  • Dostarczać właściwe wiadomości w odpowiednim czasie dzięki funkcji Rapid Identity Resolution, Segmentation and Engagement.
  • Wykorzystać generatywne platformy treści SI do tworzenia kontekstowych zasobów wizualnych dla kampanii wielokanałowych w ramach Marketing GPT.

Commerce GPT umożliwi firmom dostarczanie spersonalizowanych doświadczeń handlowych na każdym etapie podróży kupującego. Jest to możliwe dzięki automatycznie generowanym spostrzeżeniom i rekomendacjom opartym na ujednoliconych danych, które są pobierane w czasie rzeczywistym z Data Cloud. Dzięki Commerce GPT i Data Cloud marki będą mogły:

  • Zautomatyzować strategie wzrostu i konwersji, jednocześnie maksymalizując produktywność sprzedawców dzięki Goals- Based Commerce. To najnowocześniejsze narzędzie umożliwi firmom ustalanie określonych celów oraz zadań, a następnie zapewnia przydatne informacje i proaktywne zalecenia dotyczące ich realizacji. Obsługiwany przez Data Cloud, Einstein AI i Flow, Goals-Based Commerce oferuje rekomendacje mające na celu osiągnięcie pożądanych wyników, od poprawy marż po zwiększenie średniej wartości zamówienia (AOV).
  • Zwiększyć produktywność sprzedawców dzięki dynamicznym opisom produktów, które automatycznie uzupełniają brakujące dane katalogowe dla sprzedawców i rewolucjonizują obsługę klienta dzięki automatycznie generowanym opisom produktów dostosowywanym do każdego kupującego.
  • Zdefiniować na nowo zakupy i lojalność dzięki Commerce Concierge. To narzędzie odpowiada za spersonalizowane, angażujące konwersacje z klientami, a także pomaga kupującym w odkrywaniu produktów poprzez interakcje prowadzone w języku naturalnym – za pośrednictwem cyfrowych kanałów jak np. czaty lub komunikatory.

Partnerzy Salesforce, tacy jak DEPT®, Media.Monks, NeuraFlash i Slalom, budują ekosystem generatywnej sztucznej inteligencji z nowymi akceleratorami, dużymi modelami językowymi i modelami danych oraz integracjami. W ten sposób pomagają firmom wdrożyć Marketing GPT i Commerce GPT przy mniejszych kosztach i mniejszym stopniu złożoności.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem

Najnowszy raport MuleSoft Connectivity Benchmark pokazuje, że w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zasoby działów IT aż 96% liderów IT w europejskich przedsiębiorstwach już wdrożyło lub planuje wdrożenie agentów AI w ciągu najbliższych dwóch lat. Jednak wyzwania związane z integracją systemów sprawiają, że firmy nie mogą w pełni wykorzystać potencjału tej technologii. Tymczasem agenci AI mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując wiele czasochłonnych procesów. Badania wskazują, że 94% respondentów w Europie ma trudności z integracją danych w różnych systemach. Dodatkowo, średnio tylko 32% aplikacji w europejskich organizacjach jest ze sobą kompatybilnych, co negatywnie wpływa na precyzję i skuteczność agentów AI. Kluczowe wnioski z 10. edycji raportu Connectivity Benchmark firmy MuleSoft Dzięki agentom AI otwiera się droga do większej efektywności Zespoły IT, które już teraz odpowiadają za utrzymanie istniejących systemów, mają trudności z nadążaniem za rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Odsetek projektów, które nie zostały zrealizowane na czas, wzrósł do 29% w 2024 roku – w porównaniu do 28% w 2023 roku. 81% europejskich liderów IT spodziewa się dalszego wzrostu obciążenia pracą. Średnio ankietowani przewidują, że liczba projektów wzrośnie o 18% między 2024 a 2025 rokiem. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, przedsiębiorstwa w Europie przeznaczyły w 2024 roku średnio 19,3 mln dolarów na zatrudnienie specjalistów IT – to wzrost o 69% w porównaniu do 2023 roku, gdy wydatki te wynosiły około 11,4 mln dolarów. Agenci AI i rozwiązania integracyjne – szansa na zwiększenie produktywności, efektywności i redukcję kosztów Agenci AI i narzędzia do integracji systemów mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując powtarzalne zadania i umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie zasobami. Większość europejskich liderów IT (92%) uważa, że sztuczna inteligencja zwiększy produktywność ich zespołów deweloperskich w ciągu najbliższych trzech lat. Wśród firm, które już korzystają z agentów AI, odsetek ten jest jeszcze wyższy – 98% wyraża taką pewność. Średnio 39% czasu zespołów IT jest obecnie poświęcane na projektowanie, budowanie i testowanie niestandardowych integracji między systemami i danymi, aby umożliwić firmom wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych. Proces ten może zostać zautomatyzowany dzięki odpowiednim narzędziom integracyjnym. Coraz bardziej złożona infrastruktura ogranicza skuteczność agentów AI Rosnąca liczba aplikacji i modeli AI wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa prowadzi do powstawania silosów danych, które mogą utrudniać efektywne działanie agentów. Średnio 85% europejskich liderów IT uważa, że silosy danych stanowią wyzwanie dla ich organizacji. Problem ten jest jeszcze bardziej widoczny w firmach korzystających z agentów AI (91%) w porównaniu do tych, które ich nie używają (81%). Obecnie europejskie organizacje korzystają średnio z 789 aplikacji. Firmy wykorzystujące agentów AI mają ich jeszcze więcej – średnio 1 075, czyli o 68% więcej niż organizacje, które nie wdrożyły agentów (639). Liczba modeli AI wykorzystywanych przez europejskie przedsiębiorstwa wzrosła – z 10 w 2024 roku do 15 w 2025 roku. Organizacje korzystające z agentów AI używają średnio 17 modeli, podczas gdy te bez agentów – 15.   API i skuteczne łączenie danych mogą zwiększyć wydajność IT oraz agentów AI Integracja strategii AI i połączeń pomiędzy danymi pozwala firmom uprościć i ujednolicić ich infrastrukturę, maksymalnie wykorzystując ich potencjał do efektywnego zasilania agentów AI. Dzięki temu agenci mogą uzyskiwać dostęp do kluczowych, specyficznych dla biznesu danych, działając w sposób optymalny i wchodząc w interakcje z istniejącymi systemami oraz automatyzacjami. Wśród europejskich firm korzystających z agentów AI, te wykorzystujące API czerpią z nich korzyści w zakresie: Usprawnienia infrastruktury IT (66%) Integracji różnych systemów (49%) Umożliwienia zespołom swobodnego udostępniania danych (48%) Średnio 51% wewnętrznych zasobów oprogramowania i komponentów w europejskich firmach może być ponownie użyta. To szansa dla organizacji, aby zamiast budować rozwiązania od podstaw, wykorzystać sprawdzone dane i istniejące inwestycje w API do tworzenia wiarygodnych agentów AI. API generują wartość biznesową Oprócz umożliwienia agentom AI dostępu do usług, baz danych i funkcjonalności aplikacji, liderzy IT podkreślają również szeroką wartość biznesową API – od zwiększenia efektywności po bezpośredni wpływ na przychody. Europejskie firmy korzystające z API wskazują na kluczowe korzyści: Wyższą produktywność (52%) Większą innowacyjność (47%) Szybsze reagowanie na potrzeby biznesowe (46%), większe zaangażowanie i lepszą współpracę pracowników (46%), a także możliwość samodzielnego zarządzania potrzebami IT przez zespoły (46%) Prawie 2 na 5 (39%) zespołów IT wykorzystuje API do zwiększenia efektywności procesu tworzenia aplikacji. Liderzy IT w Europie szacują, że średnio 39% przychodów ich firm pochodzi z API i powiązanych wdrożeń. W organizacjach korzystających z agentów AI odsetek ten jest jeszcze wyższy – 43%. Dlaczego jest to istotne? Efektywność agentów AI zależy od dostępu do połączonych danych, które pozwalają im lepiej rozumieć kontekst i niuanse zapytań użytkowników. Agenci AI gromadzą zarówno ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane dane z różnych źródeł, takich jak systemy CRM, ERP i HCM, a także e-maile, pliki PDF, Slack i inne narzędzia. Wykorzystują te informacje do podejmowania decyzji i realizacji zadań przy niemal dowolnych procesach biznesowych. Integracja danych, systemów i aplikacji umożliwia organizacjom korzystanie z cyfrowej siły roboczej wspieranej przez AI, która może autonomicznie wykonywać zarówno proste, jak i złożone zadania w całej firmie. Block Quote Więcej informacji Pobierz Connectivity Benchmark Report Zyskaj lepszy wgląd w raport, odwiedzając MuleSoft Blog Skorzystaj ze wskazówek i prowadź efektywnie przedsiębiorstwo oparte na agentach Metodologia 10. edycja raportu Connectivity Benchmark Report firmy MuleSoft, opracowana we współpracy z Vanson Bourne i Deloitte Digital, opiera się na danych z ankiety przeprowadzonej wśród 1 050 liderów IT na całym świecie. Podwójnie anonimowe badanie online zostało zrealizowane między październikiem a listopadem 2024 roku w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Niderlandach, Australii, Singapurze, Hongkongu i Japonii. Aby zapewnić wiarygodność wyników, zastosowano wieloetapowy proces weryfikacji uczestników. Wszyscy respondenci zajmują stanowiska kierownicze lub wyższe w działach IT i pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 1 000 osób, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Szczegółowe informacje o strukturze prawnej Deloitte można znaleźć na stronie www.deloitte.com/us/about.
Obrazek wyróżniający dla 'Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem'

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń