W jaki sposób firmy handlowe wykorzystują platformy B2B do skalowania sprzedaży i zwiększania jej efektywności? Jakie elementy są kluczowe w rozwiązaniach e-Commerce dla tej branży? Jakie inne rozwiązania z zakresu cyfrowego handlu są przydatne dla firm sprzedających w modelu B2B? Na te oraz inne pytania na podstawie przykładów transformacji w polskich firmach handlowych, odpowiedzą doświadczeni eksperci podczas webinaru „Jak przejść od 10 do 80% udziału kanałów online w sprzedaży B2B”.
82% konsumentów kupuje online, a 90% szuka w internecie informacji na temat produktów. Zmieniają się nawyki i oczekiwania klientów, co bezpośrednio wpływa sprzedaż B2B. Aby pozostać konkurencyjnym, należy nie tylko rozwijać kanały sprzedaży online (co większość firm robi), ale również, stale wprowadzać zmiany i proaktywnie podążać za nowościami, których poszukują klienci biznesowi.
Większość firm zajmujących się handlem B2B posiada lub poważnie rozważa wdrożenie platformy do sprzedaży online. Jak w pełni wykorzystać możliwości takiego systemu? W jaki sposób go udoskonalać, aby działał coraz lepiej i pozwalał zwiększać potencjał sprzedażowy?
Właśnie te zagadnienia będą przedmiotem rozmowy, podczas webinaru. Eksperci omówią funkcje, jakie powinien spełniać system sprzedaży online B2B, a także sposoby jego wykorzystania do poprawy efektywności. To wszystko na podstawie przykładów transformacji w polskich firmach handlowych.
Webinar „Jak przejść od 10 do 80% udziału kanałów online w sprzedaży B2B”, to bezpłatne wydarzenie skierowane do wszystkich przedstawicieli branży dystrybucyjnej. Odbędzie się 16 marca 2021 o godzinie 10:30.
Wiedzą i doświadczeniem podczas spotkania podzielą się:
Więcej informacji na temat prelegentów, agendę oraz zapisy można znaleźć tutaj: https://bit.ly/3qbGCjA