Salesforce-pokazał-nową-platformę-Einstein

Salesforce pokazał nową platformę Einstein 1

Nowe rozwiązanie Einstein 1 Data Cloud jest teraz natywnie zintegrowane z platformą Einstein 1, dzięki czemu firmy mogą łączyć dowolne dane i w ten sposób stworzyć ujednolicony profil swojego klienta, a także wdrażać sztuczną inteligencję, automatyzację i analitykę do każdej formy obsługi klienta.

 

Salesforce (NYSE: CRM) ogłosił uruchomienie Platformy Einstein 1, która znacząco ulepsza rozwiązanie Salesforce Data Cloud i rozszerza możliwości Einstein AI, na wszystkie zbudowane na podstawowej strukturze metadanych Salesforce. Einstein 1, będąc zaufaną platformą sztucznej inteligencji dla firm, daje im możliwość bezpiecznego łączenia dowolnych danych do tworzenia aplikacji opartych na sztucznej inteligencji za pomocą low code i tym samym dostarczania zupełnie nowych doświadczeń CRM.

Strategia firmy w zakresie sztucznej inteligencji jest tak dobra, jak jej strategia w zakresie danych. Jesteśmy pionierami w zakresie płynnego łączenia danych między aplikacjami już od prawie 25 lat. To tkanka łączna, która napędza innowacje. Teraz, dzięki Data Cloud i Einstein AI dostępnych natywnie na platformie Einstein 1, firmy mogą z łatwością tworzyć aplikacje i narzędzia pracy oparte na sztucznej inteligencji, które zwiększają produktywność, obniżają koszty i zapewniają niesamowite wrażenia klientom
Parker Harris

współzałożyciel i CTO , Salesforce

Dane klientów są bardzo rozdrobnione. Średnio organizacje korzystają z 1061 różnych aplikacji, ale tylko 29% z nich jest zintegrowanych. Stosy danych w przedsiębiorstwach stały się bardziej złożone, a wcześniejsze rewolucje obliczeniowe – chmurowe, społecznościowe i mobilne – wygenerowały ogromne, silosowe wyspy danych o klientach.

Oryginalny framework metadanych Salesforce pomaga firmom organizować i rozumieć dane w aplikacjach Salesforce – jest to odpowiednik posiadania wspólnego języka, dzięki czemu różne aplikacje zbudowane na platformie mogą się ze sobą komunikować. Tworzy to ujednolicony widok danych w całym przedsiębiorstwie, niezależnie od tego, jak te dane są ustrukturyzowane w różnych systemach, poprzez mapowanie ich do struktury metadanych Salesforce.

Pozwala to organizacjom na dostosowanie każdego doświadczenia użytkownika i działania na jego danych przy użyciu różnych usług platformy low code – w tym Einstein do przewidywań AI i generowania treści, Flow do automatyzacji i Lightning do interfejsów użytkownika. Takie spersonalizowane działania są natychmiast dostępne dla pozostałych aplikacji organizacji bez konieczności pisania kosztownego oraz podatnego na błędy kodu integracyjnego.

Ponadto Salesforce zapewnia automatyczne aktualizacje trzy razy w roku, a struktura metadanych zapobiega łamaniu integracji, dostosowań lub modeli bezpieczeństwa. Organizacje mogą łatwo dodawać, rozszerzać i budować wykorzystując różne możliwości Salesforce w miarę rozwoju platformy.

Chmura danych Einstein 1 przetwarza dane na dużą skalę i oferuję szybką automatyzację, aby w ten sposób zasilić nową falę aplikacji AI opartych na danych

Data Cloud – hiperskalowalny silnik danych Salesforce działający w czasie rzeczywistym – ujednolica i harmonizuje dane klientów, treści korporacyjne, dane telemetryczne, konwersacje Slack i inne ustrukturyzowane oraz nieustrukturyzowane dane w celu stworzenia pojedynczego widoku klienta. Platforma przetwarza już 30 bilionów transakcji miesięcznie oraz łączy i ujednolica 100 miliardów rekordów każdego dnia.

Dzięki nowej chmurze danych, która jest teraz natywnie zintegrowana z platformą Einstein 1, firmy mogą odblokowywać odizolowane dane na zupełnie nowe sposoby – tworzyć bogate, ujednolicone profile klientów czy dostarczać zupełnie nowe doświadczenia CRM.

  • Dane na dużą skalę: Platforma Einstein 1 została rozszerzona tak, aby obsługiwać tysiące obiektów związanych z metadanymi klienta, a z których każdy może mieć biliony wierszy. Ponadto Marketing Cloud i Commerce Cloud, które dołączyły do portfolio Customer 360 Salesforce poprzez przejęcia, zostały przeprojektowane na platformę Einstein 1.
  • Automatyzacja na dużą skalę: Od teraz ogromne ilości danych z innych systemów mogą być przenoszone na platformę Einstein 1 i być natychmiast udostępnione jako obiekty Salesforce, na których można podejmować działania. Przepływy mogą być wyzwalane przez dowolną zmianę w każdym obiekcie na dużą skalę, niezależnie od tego, czy jest to zdarzenie pochodzące z urządzenia IoT, obliczony wynik lub prognoza AI – do 20 000 zdarzeń na sekundę. Dane mogą także wchodzić w interakcje z dowolnym systemem w przedsiębiorstwie, w tym ze starszymi systemami, za pośrednictwem MuleSoft.
  • Analityka na dużą skalę: Salesforce oferuje różnorodne rozwiązania analityczne – w tym raporty i pulpity nawigacyjne, Tableau, CRM Analytics i raporty Marketing Cloud. Dzięki wspólnemu schematowi metadanych i modelowi dostępu do platformy Einstein 1 wszystkie te rozwiązania mogą pracować na tych samych danych na dużą skalę – zapewniając bogaty wgląd w każdy przypadek ich użycia.

Salesforce ogłosił również, że każdy klient z wersją Enterprise Edition lub wyższą może od teraz rozpocząć korzystanie z Data Cloud bez ponoszenia żadnych kosztów. Klienci mogą rozpocząć pozyskiwanie, harmonizację i eksplorację swoich danych za pomocą Data Cloud i Tableau, aby rozszerzyć wykorzystanie zdobytych danych na każdą linię biznesową oraz rozpocząć swoją przygodę ze sztuczną inteligencją.

Einstein dostarcza generatywnego asystenta konwersacyjnego opartego na sztucznej inteligencji

Następna generacja Einstein firmy Salesforce wprowadza asystenta konwersacyjnego AI do każdej aplikacji CRM i obsługi klienta, w tym:

  • Einstein Copilot: to nowy i zaufany asystent konwersacyjny sztucznej inteligencji wbudowany w środowisko użytkownika każdej aplikacji Salesforce. Einstein Copilot zwiększy produktywność zatrudnionych, umożliwiając im zadawanie pytań w języku naturalnym. Sztuczna inteligencja udzieli trafnych i wiarygodnych odpowiedzi, które zostaną oparte na bezpiecznych, zastrzeżonych danych firmy przechowywanych w Salesforce Data Cloud. Ponadto Einstein Copilot proaktywnie oferuje opcje dodatkowych działań wykraczających poza zapytanie użytkownika – takich jak np. stworzenie zalecanego planu działania po rozmowie handlowej lub nowego artykułu edukacyjnego o usługach.
  • Einstein Copilot Studio: to natomiast rozwiązanie dedykowane firmom, które pozwala na stworzenie zupełnie nowej generacji aplikacji opartych na sztucznej inteligencji z niestandardowymi podpowiedziami, umiejętnościami i modelami AI. Dzięki temu możliwe stanie się szybsze zamykanie procesu sprzedaży oraz polepszenie poziomu obsługi klienta. Dodatkowo użytkownicy mogą zlecić automatyczne tworzenie stron internetowych w oparciu o spersonalizowaną historię przeglądania lub przekształcanie podpowiedzi w języku naturalnym w kod, a także setki innych zadań biznesowych. Einstein Copilot Studio zapewnia również wygodną możliwość konfigurowania, dzięki temu jest dostępny do użytku w innych kanałach konsumenckich, takich jak strony internetowe do obsługi czatu w czasie rzeczywistym na takich platformach jak: Slack, WhatsApp lub też wiadomości SMS.

Einstein Copilot i Einstein Copilot Studio, które wejdą w fazę pilotażową jesienią tego roku, będą działać w ramach Einstein Trust Layer – bezpiecznej architektury sztucznej inteligencji natywnie wbudowanej w produkty Salesforce. To rozwiązanie pozwala zespołom generować wyniki o wyższej jakości, opierając odpowiedzi na danych klientów, przy jednoczesnym zachowaniu prywatności informacji i standardów bezpieczeństwa firmy.

Struktura metadanych platformy Einstein 1 oferuje szybką, zaufaną ścieżkę dostępu do sztucznej inteligencji, udostępniając elastyczne, dynamiczne i bogate w kontekst środowisko dla algorytmów uczenia maszynowego. Ponieważ metadane opisują strukturę, relacje i zachowania danych w systemie, modele sztucznej inteligencji mogą lepiej zrozumieć kontekst interakcji z klientami, procesy biznesowe i wyniki niektórych procesów. Wyniki te można następnie wykorzystać do dalszego dostrajania dużych modeli językowych w celu dostarczania wyników, które z czasem ulegają ciągłej poprawie.

Dowiedz się więcej

  • Salesforce zaprezentował kolejną generację Einstein, swojej technologii AI
  • Salesforce ogłosił dostępność narzędzia do udostępniania danych Bring Your Own Lake (BYOL) za pomocą Snowflake Data Cloud z Salesforce Data Cloud.
  • Salesforce i Databricks ogłosiły rozszerzenie strategicznego partnerstwa, które zapewnia współdzielenie danych zero-ETL (Extract, Transform, Load) w Salesforce Data Cloud.
  • Salesforce i AWS ogłosiły rozszerzenie partnerstwa w zakresie nowych integracji Bring Your Own Lake (BYOL) i Bring Your Own Large Language Model (BYO LLM) między AWS i Salesforce Data Cloud.

Ceny i dostępność

  • Data Cloud jest teraz dostępne bezpłatnie dla wszystkich klientów z licencją Enterprise Edition lub wyższych. Dołączone funkcje umożliwiają organizacjom ujednolicenie 10 000 profili klientów i rozpoczęcie eksploracji za pomocą dwóch licencji Tableau Creator
  • Einstein Copilot jest obecnie w fazie pilotażowej
  • Einstein Copilot Studio będzie w fazie pilotażowej jesienią 2023
  • Ulepszenia Einstein Trust Layer będą dostępne w październiku 2023 r. i zostaną uwzględnione w produktach Einstein

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń