Rozwiązanie
Avanade i Mater stworzyły aplikację w ciągu zaledwie kilku tygodni, wykorzystując Microsoft Power Apps, która zdigitalizowała przepływy pracy lekarzy i pielęgniarek oraz zautomatyzowała kilka formularzy i danych pacjentów, których organizacja nie była w stanie wykonać w ramach procesów opartych na papierze. Dzięki temu znacznie ograniczono czas, jaki opiekunowie spędzali na wypełnianiu formularzy i ręcznym raportowaniu, co pozwoliło na obsługę większej liczby pacjentów.
Kluczem do tego szybkiego wdrożenia było wykorzystanie Microsoft Dynamics 365 Healthcare Accelerator, który wykorzystuje wstępnie skonfigurowany model danych w celu szybkiego osiągnięcia wartości.
Wyniki
Mater po raz kolejny patrzy na swoją ogólną transformację cyfrową i jest znacznie dalej do przodu niż byłoby to możliwe bez naszego zaangażowania. Poprzez ustanowienie właściwych fundamentów, to rozwiązanie wspiera kryzys pandemiczny i pomoże Mater w podróży do digitalizacji większej liczby procesów w szpitalu i rozszerzenia poziomu opieki domowej, którą może zaoferować swoim pacjentom.