Nowoczesny system EOD umożliwiający pełną kontrolę nad obiegiem dokumentów oraz informacji
Nasza autorska platforma internetowa jaką jest Asiston EOD jest rozwiązaniem zwiększającym efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagającym procesy administracyjne oraz usprawniającym wewnętrzną komunikację w firmie. System został stworzony z myślą o firmach poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych.
System EOD jest wyposażony w zestaw modułów, których funkcjonalności pozwalają na zwiększenie efektywności w wielu obszarach funkcjonowania firmy. Platforma zawiera m.in.: elektroniczny obieg dokumentów, obieg faktur, zarządzanie wiedzą, planowanie urlopów, zarządzanie umowami, informowanie pracowników oraz umożliwia dwustronną komunikację.
Czas jest czynnikiem istotnym, a zaoszczędzony czas to zdecydowana zaleta systemu EOD, która często przekłada się bezpośrednio na wzrost produktywności. Szybsze i wydajniejsze wyszukiwanie dokumentów może usprawnić pracę personelu i zwiększyć satysfakcję klientów. Ponadto, system elektronicznego obiegu informacji i dokumentów jest skalowalny, aby sprostać zmieniającym się potrzebom każdego przedsiębiorstwa. Kompleksowy system EOD oferuje firmom kilka niematerialnych korzyści, w tym:
Bezpieczeństwo dokumentów ma szczególne znaczenie dla organizacji dowolnej wielkości, aby chronić poufne dane. Asiston EOD zapewnia lepszą kontrolę nad poufnymi dokumentami, a dostęp do dokumentów można kontrolować na poziomie folderów dla różnych grup lub osób. Ponadto, system EOD pozostawia ślad, kto przeglądał dokument, kiedy uzyskano do niego dostęp i jak mógł zostać zmodyfikowany. Dokumenty, którymi zarządzamy są wysoce rozpoznawalne i można je odpowiednio oznaczyć, aby umożliwić automatyczne alerty.
Każde rozwiązanie do zarządzania dokumentami powinno zawierać plan tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Dzięki archiwizacji cyfrowej jako kopii zapasowej, dokumenty papierowe są chronione przed pożarem, powodzią i innymi katastrofami. Dzięki Asiston EOD dokumenty są wysoce identyfikowalne i mogą być śledzone przy użyciu szeregu kryteriów. Funkcje śledzenia dokumentów zmniejszają prawdopodobieństwo zagubienia lub nieprawidłowego przechowywania dokumentów po ich przeglądaniu.
Ręczne wprowadzanie danych jest zwykle obarczone błędami ludzkimi, które kosztują czas
i pieniądze. Rozwiązania do automatyzacji przepływu pracy pomagają wyeliminować błędy ludzkie, a tym samym usprawnić proces biznesowy.
Przy odpowiednim systemie zarządzania dokumentami, takim jak Asiston EOD, większość danych będzie musiała zostać wprowadzona tylko raz, a w przypadku jakichkolwiek błędów, prosta korekta je wyeliminuje. Szanse na skierowanie dokumentów do niewłaściwej osoby lub pominięcie zadań również są zmniejszone. Użytkownik otrzymuje na czas powiadomienia o wszelkich spóźnionych działaniach, braku zatwierdzenia i przeoczonych zadaniach.
Organizacja może być po prostu tym, co stoi między Twoją firmą a rentownością. Rutynowe procesy biznesowe, takie jak przeglądanie, zatwierdzanie, zawieranie umów i wdrażanie, mogą się niepotrzebnie wydłużać w tradycyjnym systemie. W rzeczywistości, badania wskazują, że 55% pracowników poszukuje prostych, ale niezawodnych sposobów podpisywania i przesyłania dokumentów firmowych.
Oprogramowanie do zarządzania dokumentami jakim jest Asiston EOD jest tutaj prawdziwą okazją do tego, aby zdecydowanie poprawić procesy przepływu pracy. Zaletą tego oprogramowania jest to, że zapewnia zespołowi dostęp do dokumentów elektronicznych i dostarcza je w czasie rzeczywistym. Dane mogą być również wykorzystane do generowania raportów i analiz w czasie rzeczywistym, aby poprawić proces podejmowania decyzji biznesowych.
Korzystanie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentami Asiston EOD, pozwala na łatwy dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca na świecie. Powiadomienia są kierowane do odpowiednich pracowników, aby śledzić ich prawidłowe operacje biznesowe. Komunikacja przebiega sprawnie, a pracownicy są zawsze na bieżąco, wiedząc co się dzieje lub co ma się wydarzyć. Wszystkie dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym.
Ustrukturyzowany system wniosków urlopowych możliwy dzięki systemowi Asiston EOD, zmniejsza prawdopodobieństwo nieobecności w krótkim czasie i daje możliwość zaplanowania z wyprzedzeniem wszelkich wpływów na przepływ pracy. Minimalizuje również ryzyko wystąpienia braków kadrowych lub innych niespodzianek. Zapewnia także, że komunikacja między menedżerami, a członkami zespołu pozostanie otwarta.
Elektroniczny obieg dokumentów (EOD) to wymiana dokumentów między firmami za pomocą specjalnego oprogramowania. Takie dokumenty są prawnie wiążące i zgodne z oryginałami.
Workflow to sekwencja zadań, które przetwarza zbiór danych. Przepływy pracy występują w każdym rodzaju działalności i branży. Za każdym razem, gdy dane są przesyłane między ludźmi i/lub systemami, tworzony jest przepływ pracy. Każdy dokument przychodzący lub wychodzący z organizacji jest przypisany do jednego lub wielu kontrahentów. Dokumenty w Asiston EOD, ze względu na ich rodzaj trafiają do wielu modułów, natomiast kontrahenci zawsze znajdują się w jednej bazie CRM. Dzięki temu nie ma konieczności wielokrotnego dodawania kontrahenta do bazy. Raz dodana firma może być przypisana do umowy, faktury czy przesyłanej do niej odpowiedzi.
Przeczytaj jak prawidłowo wdrożyć system Elektronicznego Obiegu Informacji i Dokumentów tutaj
Napisz do nas i umów się na prezentację
Automotive
Biura rachunkowe
Budownicza
Chemiczna
Dystrybucja
eCommerce
Elektronika
Hotelarstwo
Meblarska
Medyczna
Metalurgiczna
Produkcyjna
Sektor publiczny
Spożywcza FMCG
Transportowa
Tworzywa sztuczne
Gastronomia
Usługi