Asiston EOD logo

Zweryfikowano
0/5

Asiston EOD

Elektroniczny Obieg Dokumentacji i Informacji w firmie

Koszt
Rozmiar firmy
S
M
L
Technologia
Cloud
Mobile
Platforma
MacOS
Windows

Napisz opinię
Strona www

Informacje

Nowoczesny system EOD umożliwiający pełną kontrolę nad obiegiem dokumentów oraz informacji

Nasza autorska platforma internetowa jaką jest Asiston EOD jest rozwiązaniem zwiększającym efektywność zarządzania obiegiem dokumentów, wspomagającym procesy administracyjne oraz usprawniającym wewnętrzną komunikację w firmie. System został stworzony z myślą o firmach poszukujących gotowych rozwiązań intranetowych.

System EOD jest wyposażony w zestaw modułów, których funkcjonalności pozwalają na zwiększenie efektywności w wielu obszarach funkcjonowania firmy. Platforma zawiera m.in.: elektroniczny obieg dokumentów, obieg faktur, zarządzanie wiedzą, planowanie urlopów, zarządzanie umowami, informowanie pracowników oraz umożliwia dwustronną komunikację.

System EOD i korzyści z jego wdrożenia w firmie

Skrócenie czasu obiegu dokumentów

Czas jest czynnikiem istotnym, a zaoszczędzony czas to zdecydowana zaleta systemu EOD, która często przekłada się bezpośrednio na wzrost produktywności. Szybsze i wydajniejsze wyszukiwanie dokumentów może usprawnić pracę personelu i zwiększyć satysfakcję klientów. Ponadto, system elektronicznego obiegu informacji i dokumentów jest skalowalny, aby sprostać zmieniającym się potrzebom każdego przedsiębiorstwa. Kompleksowy system EOD oferuje firmom kilka niematerialnych korzyści, w tym:

  • elastyczność,
  • konkurencyjność,
  • poprawa relacji z klientami,
  • mniejszy stres

Zwiększone bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo dokumentów ma szczególne znaczenie dla organizacji dowolnej wielkości, aby chronić poufne dane. Asiston EOD zapewnia lepszą kontrolę nad poufnymi dokumentami, a dostęp do dokumentów można kontrolować na poziomie folderów dla różnych grup lub osób. Ponadto, system EOD pozostawia ślad, kto przeglądał dokument, kiedy uzyskano do niego dostęp i jak mógł zostać zmodyfikowany. Dokumenty, którymi zarządzamy są wysoce rozpoznawalne i można je odpowiednio oznaczyć, aby umożliwić automatyczne alerty.

Lepsze tworzenie kopii zapasowych i odzyskiwanie po awarii

Każde rozwiązanie do zarządzania dokumentami powinno zawierać plan tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych po awarii. Dzięki archiwizacji cyfrowej jako kopii zapasowej, dokumenty papierowe są chronione przed pożarem, powodzią i innymi katastrofami. Dzięki Asiston EOD dokumenty są wysoce identyfikowalne i mogą być śledzone przy użyciu szeregu kryteriów. Funkcje śledzenia dokumentów zmniejszają prawdopodobieństwo zagubienia lub nieprawidłowego przechowywania dokumentów po ich przeglądaniu.

Mniej błędów ludzkich

Ręczne wprowadzanie danych jest zwykle obarczone błędami ludzkimi, które kosztują czas
i pieniądze. Rozwiązania do automatyzacji przepływu pracy pomagają wyeliminować błędy ludzkie, a tym samym usprawnić proces biznesowy.

Przy odpowiednim systemie zarządzania dokumentami, takim jak Asiston EOD, większość danych będzie musiała zostać wprowadzona tylko raz, a w przypadku jakichkolwiek błędów, prosta korekta je wyeliminuje. Szanse na skierowanie dokumentów do niewłaściwej osoby lub pominięcie zadań również są zmniejszone. Użytkownik otrzymuje na czas powiadomienia o wszelkich spóźnionych działaniach, braku zatwierdzenia i przeoczonych zadaniach.

Usprawnienie organizacji pracy

Organizacja może być po prostu tym, co stoi między Twoją firmą a rentownością. Rutynowe procesy biznesowe, takie jak przeglądanie, zatwierdzanie, zawieranie umów i wdrażanie, mogą się niepotrzebnie wydłużać w tradycyjnym systemie. W rzeczywistości, badania wskazują, że 55% pracowników poszukuje prostych, ale niezawodnych sposobów podpisywania i przesyłania dokumentów firmowych.

Oprogramowanie do zarządzania dokumentami jakim jest Asiston EOD jest tutaj prawdziwą okazją do tego, aby zdecydowanie poprawić procesy przepływu pracy. Zaletą tego oprogramowania jest to, że zapewnia zespołowi dostęp do dokumentów elektronicznych i dostarcza je w czasie rzeczywistym. Dane mogą być również wykorzystane do generowania raportów i analiz w czasie rzeczywistym, aby poprawić proces podejmowania decyzji biznesowych.

Łatwiejsza weryfikacja etapu pracy nad dokumentem

Korzystanie z elektronicznego systemu zarządzania dokumentami Asiston EOD, pozwala na łatwy dostęp do dokumentów z dowolnego miejsca na świecie. Powiadomienia są kierowane do odpowiednich pracowników, aby śledzić ich prawidłowe operacje biznesowe. Komunikacja przebiega sprawnie, a pracownicy są zawsze na bieżąco, wiedząc co się dzieje lub co ma się wydarzyć. Wszystkie dane są aktualizowane w czasie rzeczywistym.

Uproszczone procedury składania wniosków urlopowych

Ustrukturyzowany system wniosków urlopowych możliwy dzięki systemowi Asiston EOD, zmniejsza prawdopodobieństwo nieobecności w krótkim czasie i daje możliwość zaplanowania z wyprzedzeniem wszelkich wpływów na przepływ pracy. Minimalizuje również ryzyko wystąpienia braków kadrowych lub innych niespodzianek. Zapewnia także, że ​komunikacja między menedżerami, a członkami zespołu pozostanie otwarta.

Elektroniczny obieg dokumentów (EOD)  to wymiana dokumentów między firmami za pomocą specjalnego oprogramowania. Takie dokumenty są prawnie wiążące i zgodne z oryginałami.

Workflow czyli lepsze przepływy pracy procesów biznesowych

Workflow to sekwencja zadań, które przetwarza zbiór danych. Przepływy pracy występują w każdym rodzaju działalności i branży. Za każdym razem, gdy dane są przesyłane między ludźmi i/lub systemami, tworzony jest przepływ pracy. Każdy dokument przychodzący lub wychodzący z organizacji jest przypisany do jednego lub wielu kontrahentów. Dokumenty w Asiston EOD, ze względu na ich rodzaj trafiają do wielu modułów, natomiast kontrahenci zawsze znajdują się w jednej bazie CRM. Dzięki temu nie ma konieczności wielokrotnego dodawania kontrahenta do bazy. Raz dodana firma może być przypisana do umowy, faktury czy przesyłanej do niej odpowiedzi.

Przeczytaj jak prawidłowo wdrożyć system Elektronicznego Obiegu Informacji i Dokumentów tutaj

Usprawnij proces Elektronicznego Obiegu Dokumentów oraz Informacji w firmie

Napisz do nas i umów się na prezentację

Moduły

  • Obieg faktur
  • Rejestr umów
  • Wnioski urlopowe
  • Zarządzanie projektami
  • Kalendarz
  • Delegacje
  • Rezerwacja zasobów
  • Baza wiedzy
  • CRM
  • HelpDesk
  • Rozliczanie wydatków
  • Zarządzanie reklamacjami
  • Zarządzanie reklamacjami
  • Zarządzanie zamówieniami wewnętrznymi
  • Polecenia

Branże

Automotive

Biura rachunkowe

Budownicza

Chemiczna

Dystrybucja

eCommerce

Elektronika

Hotelarstwo

Meblarska

Medyczna

Metalurgiczna

Produkcyjna

Sektor publiczny

Spożywcza FMCG

Transportowa

Tworzywa sztuczne

Gastronomia

Usługi

Wybrani klienci

Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie
Zdjęcie

Opinie (0)

Napisz opinię

Nie ma tutaj jeszcze żadnej opinii, bądź pierwszy!

Napisz opinię
5/5
Prześlij opinię