Przedsiębiorstwa, które aktywnie wdrażają obie technologie – nie zapominając przy tym o właściwej komunikacji z wyrażającymi swoje obawy pracownikami, dostosowaniu organizacji pracy do nowych rozwiązań oraz zwiększaniu kompetencji, gotowości i efektywności organizacji w obszarze korzystania z zaawansowanych technologii – są liderami w swoich branżach, kształtują przyszłość gospodarki zbudowanej na usługach i zaangażowaniu klienta.
Przedsiębiorstwa te nie ograniczają się do dostosowywania się do zachodzących zmian, ale są ich inicjatorami, tworzącymi trudną do skopiowania przewagę konkurencyjną. W przyszłości rola sztucznej inteligencji i automatyzacji w tworzeniu modelu biznesowego opartego na serwicyzacji będzie rosła jeszcze bardziej. Teraz jest odpowiedni moment aby te nowoczesne rozwiązania wdrażać i wykorzystywać ich potencjał, nieustannie poszukiwać innowacji i na stałe zająć miejsce lidera zmian w epoce dynamicznej transformacji biznesowej.