IFS liderem rankingu IDC w kategorii Manufacturing

IFS liderem rankingu IDC w kategorii Manufacturing

Firma technologiczna IFS została sklasyfikowana na pozycji lidera w prestiżowym rankingu IDC MarketScape for Worldwide Manufacturing Service Life-Cycle Management Platforms 2022 Vendor Assessment 2022. IFS doceniono za silny ekosystem i możliwości, które wspierają transformację usług w całym przedsiębiorstwie.

Transformacja wymaga najwyższej jakości

Firmy produkcyjne na całym świecie wykorzystują technologię IFS do wsparcia swojej działalności w branżach obejmujących m. in. urządzenia medyczne, rolnicze, budowlane, maszyny oraz sprzęt przemysłowy, lotnictwo i obronność, zaawansowane technologie, a także produkty konsumenckie.

Rankingi pokazują, że to co i jak robimy ma sens. Zestawienie IDC MarketScape for Service Lifecycle Management 2022 jednoznacznie pokazuje, że IFS jest liderem w badanym segmencie

Marek Głazowski

prezes IFS Poland & EE.

Przemysł wytwórczy, zarówno dyskretny, jak i procesowy, znajduje się w okresie intensywnych zmian. Transformacja została wywołana nie tylko globalną pandemią COVID-19, ale także zmianą zachowań klientów, którzy, co naturalne, oczekują najwyższego poziomu świadczonych usług na każdym etapie współpracy. Sytuacja rynkowa pokazuje, że aktualnie kluczowym wyróżnikiem producentów, niezależnie od segmentu, w którym działają (serwis, dostawa usług, partnerzy zewnętrzni) jest jakość obsługi oraz ocena i lojalność klienta.

rankind IDC IFS

Procesy i technologie wysuwają się na pierwszy plan

 

„Jeśli chodzi o zapewnienie pozytywnego doświadczenia, firmy często mają ograniczone możliwości zarządzania tym procesem. W całym łańcuchu wartości jest wiele momentów, w których można klienta zachwycić albo rozczarować. Odpowiedzą na te wyzwania jest dostarczenie wysokiej jakości usługi jako odpowiednio zarządzonego procesu. Klienci chcą niezawodności i odpowiedniego standardu, terminowych dostaw, łatwych zwrotów oraz korzyści z zamówionych produktów” – tłumaczy Głazowski.

Historycznie zarządzanie cyklem życia usług (SLM) było silosem samym w sobie. Jednak wraz ze wzrostem jego znaczenia, producenci ponownie pracują nad procesami i technologiami, które wspierają oferowane przez nich usługi. Priorytetem stało się realizowanie strategii przedsiębiorstwa, która uwzględnia obsługę klienta w swojej podróży do transformacji cyfrowej (DX).

„Z tego powodu ich oczekiwania stale rosną i firmy zdają sobie sprawę, że muszą bardziej położyć nacisk na kwestie doświadczeń klientów, a nie, tak jak było wcześniej, jedynie wyniki sprzedaży. W rezultacie niezwykle istotne jest, aby dostarczać tzw. „Moment of service”. Oznacza to odejście od nastawienia na natychmiastową sprzedaż i przychody, a skupienie się jakości produktu i długofalowej relacji z klientem opartej na współpracy” – dodaje prezes IFS Poland & EE.

Inwestycje cyfrowe, które skupiają się na rozwiązaniu pojedynczego problemu ustąpiły miejsca inicjatywom strategicznym, które poprawiają jakość obsługi, a także zapewniają przedsiębiorstwu informację zwrotną od klientów. Liderzy usług i działy IT lepiej rozumieją potrzebę ukierunkowanej wizji technologii i platform specyficznych dla ich działalności, które mogą być skalowalne w ramach zespołu serwisowego, a także ewoluować wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów i rozwojem modeli biznesowych.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

IFS Connect 2025: Nagrody Business Transformation Awards – Uznanie dla Liderów Transformacji Cyfrowej

Podczas konferencji IFS Connect 2025 w Polsce przyznano prestiżowe nagrody Business Transformation Awards, którymi IFS honoruje swoich klientów wyróżniających się na drodze transformacji cyfrowej. Wyróżnienia te są dowodem uznania dla firm, które z powodzeniem wdrażają nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania, zwiększając swoją efektywność i konkurencyjność. Block Quote Kategoria: Business Transformation Leader W tej kategorii przyznano aż trzy nagrody, co jest wyjątkową sytuacją. Zwyciężyli: Grupa Kęty – za skuteczne wdrożenie pierwszej fazy systemu IFS Cloud, które stało się fundamentem ich cyfrowej transformacji. Nagrodę odebrał Pan Roch Jasiaczek. Wuteh – za zdolność do adaptacji i transformacji biznesowej, w tym optymalizację procesów i zwiększenie efektywności. Nagrodę odebrał Pan Paweł Kuliński. ZPAS – za kompleksowe wdrożenie IFS Cloud, obejmujące wszystkie kluczowe obszary działalności firmy, od produkcji po finanse. Nagrodę odebrał Pan Paweł Mierzejewski. Image Slider Kategoria: Innovative Business Nagrodę otrzymała firma GZ Media z Czech, największy producent płyt winylowych na świecie. Dzięki wdrożeniu IFS Cloud firma znacząco usprawniła swoje operacje, zwiększając efektywność i elastyczność biznesową. Nagrodę odebrał Josef Bouska. Kategoria: Implementation Excellence Nagrodę w tej kategorii zdobyła firma Kilargo za profesjonalne zarządzanie procesem wdrożeniowym, który umożliwił transformację operacyjną w sektorze Food and Beverage.  Nagrodę odebrała Dyrektor Finansowa Monika Słowińska. Kategoria: Reference Client of the Year Nagrodę przyznano firmie Gamet za skuteczne zarządzanie procesami produkcyjnymi i sprzedażowymi oraz aktywne dzielenie się doświadczeniami z innymi firmami. Nagrodę odebrał Sebastian Rowiński. Kategoria: Digital Transformation Architect Laureatem tej kategorii została firma KAN, lider w branży nowoczesnych rozwiązań instalacyjnych, wyróżniona za odważną transformację cyfrową z wykorzystaniem IFS Cloud. Nagrodę odebrał Łukasz Urbaniak. Nowa Kategoria: IFS Brand Ambassador W 2025 roku IFS wprowadził nową kategorię – IFS Brand Ambassador. Pierwszym laureatem tej nagrody został Arkadiusz Szafrański z firmy Mikomax, wyróżniony za wyjątkowe zaangażowanie i promowanie wartości IFS. IFS rozwija, wdraża i wspiera zaawansowane rozwiązania technologiczne wspierające cyfrową transformację firm na całym świecie. Dzięki innowacyjnym produktom, takim jak IFS Cloud, wspiera klientów w optymalizacji procesów biznesowych i zwiększaniu efektywności.
Obrazek wyróżniający dla 'IFS Connect 2025: Nagrody Business Transformation Awards – Uznanie dla Liderów Transformacji Cyfrowej'
Logo firmy IFS
zweryfikowano

3/5(1 głosy)

IFS


IFS
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, Elektronika, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn, Produkcja zaawansowanych technologii i elektroniki
Opis
Zredukuj złożoność, koszty i ryzyko. Planuj i optymalizuj dostępność kluczowych zasobów, świadczenie usług i wydajność pracowników oraz zarządzaj nimi dzięki IFS Cloud....
rozwiń