IFS liderem rankingu IDC w kategorii Manufacturing

IFS liderem rankingu IDC w kategorii Manufacturing

Firma technologiczna IFS została sklasyfikowana na pozycji lidera w prestiżowym rankingu IDC MarketScape for Worldwide Manufacturing Service Life-Cycle Management Platforms 2022 Vendor Assessment 2022. IFS doceniono za silny ekosystem i możliwości, które wspierają transformację usług w całym przedsiębiorstwie.

Transformacja wymaga najwyższej jakości

Firmy produkcyjne na całym świecie wykorzystują technologię IFS do wsparcia swojej działalności w branżach obejmujących m. in. urządzenia medyczne, rolnicze, budowlane, maszyny oraz sprzęt przemysłowy, lotnictwo i obronność, zaawansowane technologie, a także produkty konsumenckie.

Rankingi pokazują, że to co i jak robimy ma sens. Zestawienie IDC MarketScape for Service Lifecycle Management 2022 jednoznacznie pokazuje, że IFS jest liderem w badanym segmencie

Marek Głazowski

prezes IFS Poland & EE.

Przemysł wytwórczy, zarówno dyskretny, jak i procesowy, znajduje się w okresie intensywnych zmian. Transformacja została wywołana nie tylko globalną pandemią COVID-19, ale także zmianą zachowań klientów, którzy, co naturalne, oczekują najwyższego poziomu świadczonych usług na każdym etapie współpracy. Sytuacja rynkowa pokazuje, że aktualnie kluczowym wyróżnikiem producentów, niezależnie od segmentu, w którym działają (serwis, dostawa usług, partnerzy zewnętrzni) jest jakość obsługi oraz ocena i lojalność klienta.

rankind IDC IFS

Procesy i technologie wysuwają się na pierwszy plan

 

„Jeśli chodzi o zapewnienie pozytywnego doświadczenia, firmy często mają ograniczone możliwości zarządzania tym procesem. W całym łańcuchu wartości jest wiele momentów, w których można klienta zachwycić albo rozczarować. Odpowiedzą na te wyzwania jest dostarczenie wysokiej jakości usługi jako odpowiednio zarządzonego procesu. Klienci chcą niezawodności i odpowiedniego standardu, terminowych dostaw, łatwych zwrotów oraz korzyści z zamówionych produktów” – tłumaczy Głazowski.

Historycznie zarządzanie cyklem życia usług (SLM) było silosem samym w sobie. Jednak wraz ze wzrostem jego znaczenia, producenci ponownie pracują nad procesami i technologiami, które wspierają oferowane przez nich usługi. Priorytetem stało się realizowanie strategii przedsiębiorstwa, która uwzględnia obsługę klienta w swojej podróży do transformacji cyfrowej (DX).

„Z tego powodu ich oczekiwania stale rosną i firmy zdają sobie sprawę, że muszą bardziej położyć nacisk na kwestie doświadczeń klientów, a nie, tak jak było wcześniej, jedynie wyniki sprzedaży. W rezultacie niezwykle istotne jest, aby dostarczać tzw. „Moment of service”. Oznacza to odejście od nastawienia na natychmiastową sprzedaż i przychody, a skupienie się jakości produktu i długofalowej relacji z klientem opartej na współpracy” – dodaje prezes IFS Poland & EE.

Inwestycje cyfrowe, które skupiają się na rozwiązaniu pojedynczego problemu ustąpiły miejsca inicjatywom strategicznym, które poprawiają jakość obsługi, a także zapewniają przedsiębiorstwu informację zwrotną od klientów. Liderzy usług i działy IT lepiej rozumieją potrzebę ukierunkowanej wizji technologii i platform specyficznych dla ich działalności, które mogą być skalowalne w ramach zespołu serwisowego, a także ewoluować wraz ze zmieniającymi się potrzebami klientów i rozwojem modeli biznesowych.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Wyniki Finansowe IFS za III Kwartał 2024

IFS odnotowuje najsilniejszy kwartał w swojej historii w III kwartale 2024 roku, umacniając swoją pozycję najszybciej rozwijającej się firmy oferującej oprogramowanie przemysłowe i globalnego lidera w zakresie Przemysłowej Sztucznej Inteligencji (AI). Globalny wzrost organiczny, wspierany przez silną sieć partnerów, podkreśla strategię IFS oraz jego solidne wyniki finansowe. Kluczowe wyniki IFS za III kwartał: Roczne Przychody Powtarzalne (ARR) wzrosły o 30% rok do roku, co jeszcze bardziej umacnia pozycję IFS jako lidera w zakresie rozwiązań oprogramowania przemysłowego. Przychody z oprogramowania wzrosły o 20% w ujęciu rocznym. Liczba klientów, którzy przyjęli IFS Cloud w III kwartale 2024 r., wzrosła o 71% rok do roku, co przełożyło się na 46% wzrost przychodów z chmury. Strategiczne przejęcia W III kwartale zakończono dwa istotne przejęcia: zakup Copperleaf Technologies Inc. o wartości 1 mld CAD, globalnego lidera w zarządzaniu aktywami strategicznymi oraz planowaniu inwestycji w aktywa (AIP), a także przejęcie EmpowerMX, dostawcy oprogramowania do konserwacji lotniczej wspieranego przez AI, specjalizującego się w rozwiązaniach dotyczących napraw i przeglądów kadłubów samolotów (MRO). Oba przejęcia miały minimalny wpływ na wyniki III kwartału, biorąc pod uwagę daty ich finalizacji. Wzrost we wszystkich regionach i branżach IFS odnotowało rosnące zapotrzebowanie ze wszystkich regionów na swoje rozwiązania zasilane AI, które wspierają zrównoważony rozwój. Obejmuje to nie tylko IFS Cloud, ale również inne produkty IFS, takie jak Ultimo, Poka oraz najnowsze przejęcia – EmpowerMX i Copperleaf. Ponad 90 nowych organizacji dołączyło do grona klientów IFS w III kwartale, w tym: Ahrend, Avia Prime, Comcast, DCC Plc, Drayton Aerospace, General Dynamics Ordnance and Tactical Systems-Canada, HomeServe, ista SE, Quanta Services Australia, Rolls Royce Power Systems, Sureserve, Stertil Group, TDC NET, SNCF Gares & Connexions. Nasze wyniki za III kwartał odzwierciedlają zaangażowanie IFS w rozwiązywanie kluczowych wyzwań przemysłowych za pomocą Przemysłowej Sztucznej Inteligencji. IFS.ai napędza kolejną rewolucję przemysłową, a nasz ciągły wzrost jest dowodem na wartość, jaką dostarczamy klientom i partnerom. IFS ma jasną wizję, by stać się niekwestionowanym liderem w kategorii oprogramowania przemysłowego. Najnowsze wyniki finansowe pokazują, że jesteśmy na dobrej drodze do realizacji tej wizji. Mark Moffat CEO, IFS 30% wzrost ARR pokazuje, że z powodzeniem napędzamy przewidywalny i rentowny wzrost. Nadal prowadzimy z rozwiązaniami skoncentrowanymi na klientach, wspieranymi przez naszą innowacyjną, globalną sieć partnerów. Matthias Heiden Dyrektor Finansowy, IFS Najnowsze wydarzenia: IFS Cloud 24R2 został zaprezentowany na IFS Unleashed, wprowadzając funkcje oparte na IFS.ai i ponad 60 przypadków użycia AI, aby pomóc klientom wdrażać Przemysłową AI na dużą skalę. IFS i PwC nawiązały współpracę, tworząc nowy moduł zarządzania zrównoważonym rozwojem IFS Cloud, rozwiązujący wyzwania związane z raportowaniem ESG, w tym CSRD. IFS zostało uznane za wybór klientów w 2024 Gartner® Peer Insights™ Voice of the Customer dla Cloud ERP dla przedsiębiorstw zorientowanych na produkt. IFS Ultimo uznano za lidera w rankingu Verdantix Green Quadrant®: Enterprise Asset Management Software 2024. IFS assyst został wyróżniony jako lider i najszybciej rozwijające się rozwiązanie w raporcie GigaOm Radar dotyczącym zarządzania usługami IT. Sprawdz również : Rolls-Royce Power Systems wybrał IFS Cloud, aby zautomatyzować i zoptymalizować procesy produkcyjne za pomocą narzędzi AI, wspierając jednocześnie strategię zrównoważonego rozwoju. W najnowszym raporcie IFS przeanalizowano, jak polskie firmy radzą sobie z wyzwaniami ESG (środowisko, społeczeństwo, zarządzanie), co jest kluczowym zagadnieniem w kontekście odpowiedzialnego biznesu. IFS poszerzył swoje kompetencje w zakresie MRO (Maintenance, Repair and Overhaul), przejmując EmpowerMX, co umożliwia lepsze zarządzanie obsługą techniczną i naprawami w sektorze lotniczym. Kolejne strategiczne przejęcie to Copperleaf, które wzmacnia ofertę IFS w zakresie zarządzania zasobami dla firm energetycznych i infrastrukturalnych, umożliwiając podejmowanie bardziej świadomych decyzji biznesowych.
Wyniki-Finansowe-IFS-za-III-Kwartał-2024

IFS
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, Elektronika, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn, Produkcja zaawansowanych technologii i elektroniki
Opis
Zredukuj złożoność, koszty i ryzyko. Planuj i optymalizuj dostępność kluczowych zasobów, świadczenie usług i wydajność pracowników oraz zarządzaj nimi dzięki IFS Cloud....
rozwiń