Zdjęcie

IFS stawia na rozwój ekosystemu partnerskiego

Firma technologiczna IFS planuje intensywne zwiększanie zasięgów. Aktualizacja strategii IFS Poland & EE dotyczy m.in. wzrostów sprzedaży na rynkach zagranicznych i rozbudowy ekosystemu partnerów. 

Strategia IFS Poland & Europe East oraz wejście na kolejne rynki jest konsekwencją rosnącego zapotrzebowania na produkty IFS. Zmiany w lokalnych strukturach firmy służą efektywnemu podziałowi kompetencji oraz strukturyzacji procesów, których celem jest zapewnienie stałych wzrostów sprzedaży.

Niezaprzeczalną przewagą IFS jest elastyczność i odpowiadanie na potrzeby klientów. Teraz podjęliśmy decyzje o wzmocnieniu działu sprzedaży oraz przygotowaniu nowej koncepcji współpracy z partnerami. Nasze zeszłoroczne wyniki cieszą i to bardzo, dlatego się nie zatrzymujemy. Jestem przekonany, że pozytywne efekty aktualizacji naszej strategii zobaczymy już w najbliższych dwóch kwartałach.

Marek Głazowski

Prezes Zarządu, IFS Poland & EE

Za realizację planów IFS Poland & EE odpowiadać będzie m.in. Tomasz Piechota, który objął stanowisko dyrektora pionu partnerskiego i marketingu. Piechota związany jest z firmą od 2021 roku. Wcześniej wieloletnie doświadczenie zdobywał pracując dla firm z sektora technologicznego. 

Cieszę się, że mogłem zaangażować się w przygotowanie strategii rozbudowy kanału partnerskiego i objąć nowe stanowisko, a tym samym wziąć odpowiedzialność za realizację naszych przyszłych planów. Wiem, że czeka nas wymagający rok, natomiast jestem przekonany, że na każdym polu naszego biznesu jesteśmy dobrze przygotowani do nadchodzących wyzwań.

Tomasz Piechota

Dyrektor Pionu Partnerskiego i Marketingu, IFS Poland & EE

Oprócz rynków dotychczas przynależących do regionu Poland & Europe East, obszar lokalnego zespołu IFS został powiększony o kraje bałtyckie, co otwiera kolejne możliwości ekspansji. Lokalny zespół IFS od początku 2021 roku urósł dwukrotnie. To potwierdza systematycznie zwiększające się zapotrzebowanie na usługi produktowe IFS. Od nowego roku firma otwiera kolejnych kilkadziesiąt nowych rekrutacji.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

AI standardem w polskim biznesie. Wszystkie firmy planują wdrożenie w ciągu dwóch lat

Sztuczna inteligencja przestaje być futurystycznym hasłem, a staje się realnym narzędziem transformacji biznesowej. Z najnowszego badania IFS Polska wynika, że wszystkie ankietowane firmy planują wdrożenie rozwiązań AI w ciągu najbliższych dwóch lat, a już dziś blisko 65% dużych przedsiębiorstw aktywnie korzysta z tej technologii. Raport „Sztuczna inteligencja w firmach – między innowacją a rzeczywistością” został przygotowany przez IFS Polska na podstawie badania przeprowadzonego wśród 150 polskich firm o przychodach przekraczających 400 mln zł rocznie, reprezentujących m.in. sektor produkcyjny i energetyczny. Wyniki pokazują, że AI z roli testowe weszła w etap masowej adopcji, ale wciąż towarzyszy temu strategiczny chaos – tylko 17% firm ma spójną strategię wdrażania AI. Block Quote I w praktyce – firmy stawiają na efektywność i szybki zwrot z inwestycji Najczęściej wdrażane rozwiązania koncentrują się wokół obsługi klienta (14,7%), automatyzacji procesów biznesowych (13,5%) oraz obszaru finansów (12,6%), co pokazuje, że organizacje wybierają technologie o wysokim i szybkim ROI. Jednocześnie coraz większą rolę odgrywa AI w obszarze ESG – m.in. w redukcji emisji CO₂, optymalizacji zużycia energii i etycznym zarządzaniu danymi. Aż 23% firm wykorzystuje AI do analiz ryzyka i poprawy bezpieczeństwa pracy, co pokazuje rosnącą świadomość odpowiedzialności technologicznej. Block Quote Największe bariery? Koszty i brak strategii Pomimo ogromnego potencjału, firmy wciąż napotykają na bariery – przede wszystkim wysokie koszty wdrożenia i utrzymania systemów AI (36,7%), a także brak odpowiednich kompetencji cyfrowych i trudności z integracją technologii z istniejącymi systemami. Firmy jasno wskazują, co może przyspieszyć adaptację AI: obniżenie kosztów (27%), rozwój infrastruktury technologicznej (18,7%) i dostęp do gotowych rozwiązań chmurowych (12%). Block Quote Perspektywa rynku: AI stanie się standardem w ciągu 3–5 lat Zaledwie 8% firm uważa, że AI jest już standardem w ich branży, ale aż 84% przewiduje, że stanie się nim w ciągu najbliższych pięciu lat, z czego największa grupa (52%) wskazuje horyzont 3–5 lat. Block Quote
AI-standardem-w-polskim-biznesie.-Wszystkie-firmy-planują-wdrożenie-w-ciągu-dwóch-lat
Logo firmy IFS
zweryfikowano

4/5(2 głosów)

IFS


IFS
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, Elektronika, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn, Produkcja zaawansowanych technologii i elektroniki
Opis
Zredukuj złożoność, koszty i ryzyko. Planuj i optymalizuj dostępność kluczowych zasobów, świadczenie usług i wydajność pracowników oraz zarządzaj nimi dzięki IFS Cloud....
rozwiń