Zobacz, jak o pracy z Wapro online mówi Joanna Reszka z Kancelarii Doradztwa Podatkowego, która obsługuje 200 stałych klientów i już od prawie 30 lat doradza firmom w zakresie obsługi spraw kadrowych, prowadzenia księgowości, doradztwa podatkowego i zeznań podatkowych.
6 powodów, dla których warto wybrać Wapro ERP dla Biur Rachunkowych
Bogata funkcjonalność
Programy Wapro ERP dla Biur Rachunkowych, oprócz wszystkich podstawowych modułów wspierających pracę księgowych, wyposażone są w rozbudowane funkcje i mechanizmy, które automatyzują codzienne operacje. Zaraz po zainstalowaniu jest gotowy do pracy.
Stabilny dostawca
Wybierając Wapro ERP nie musisz się martwić, że system przestanie być wspierany i rozwijany. Asseco Business Solutions to sprawdzony dostawca, który z powodzeniem działa na rynku IT od ponad 30 lat. Kilka tysięcy Biur Rachunkowych i Doradztwa Podatkowego wybrało oprogramowanie Wapro.
Aktualizacje zawsze na czas
Nasi eksperci stale śledzą zmiany w przepisach prawa i na bieżąco dostosowują nasze programy do aktualnych rozporządzeń tj. KSeF, PPK, JPK, Polski Ład itp. Umożliwia zgodne z przepisami raportowanie, dzięki wbudowanemu modułowi e- Sprawozdań.
Przyjazny interfejs
Wsłuchujemy się w głosy doświadczonych użytkowników i razem z nimi dbamy o to, aby praca z systemem była nie tylko efektywna, ale również wygodna i przyjemna.
Rozwój bez ograniczeń
Z Wapro Online masz możliwość elastycznego zarządzania liczbą stanowisk, a w cenie abonamentu jest najbardziej rozbudowany wariant programu. Natomiast w przypadku rozwoju firmy i wzrostu potrzeb istnieje możliwość łatwego przejścia z KPIR dla Biur Rachunkowych (Wapro Kaper) na system do pełnej księgowości (Wapro Fakir). Program pozwala na rozbudowę istniejących i tworzenie własnych automatów, aby jak najlepiej dostosować program do potrzeb firmy.
Bezpieczeństwo i backupy
Decydując się na wersję Online zyskujesz dostęp do codziennych backupów oraz gwarancję bezpieczeństwa zapewnionego przez naszych specjalistów, którzy na bieżąco dbają o ochronę serwerów przechowujących bazy danych.
Więcej opisów wdrożeń z Biur Rachunkowych znajdziesz tu: https://wapro.pl/referencje/?_sfm_ref_branza=biuro%20rachunkowe,%20prawne
Dowiedź się więcej: https://wapro.pl/erp-dla-biur-rachunkowych/
Komentarze (0)
Napisz komentarz
Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!
Pierwszy w Polsce magazyn z robotami Skypod® już działa
Nowoczesna automatyzacja, inteligentne zarządzanie i najwyższa efektywność – tak wygląda przyszłość magazynów, a ILS Logistics właśnie ją urzeczywistniło. W Zakroczymiu powstał pierwszy w Polsce magazyn z systemem Skypod® od firmy Exotec, który radykalnie zmienia sposób kompletacji i składowania towarów.
Za sukces wdrożenia odpowiadają trzy kluczowe firmy:
ILS Logistics – lider logistyki w Grupie Inter Cars, który jako pierwszy wdrożył Skypod®,
Asseco Business Solutions – dostawca systemu WMS i ERP, pełniącego rolę „mózgu” operacji magazynowych,
A1 Sorter – polski producent automatyki magazynowej, przedstawiciel na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią technologii Skypod® od Exotec.
Nowoczesne rozwiązanie objęło 61,5 tys. pojemników i flotę 205 autonomicznych robotów, a jego produkcyjne uruchomienie nastąpiło zgodnie z planem w III kwartale 2024 roku. To jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie wdrożeń w Polsce, które otwiera nowy rozdział w logistyce.
Block Quote
Nowoczesna technologia dla magazynu przyszłości
System Skypod® od firmy Exotec to zaawansowane rozwiązanie technologiczne, które radykalnie zwiększa efektywność magazynów. Jego kluczowym elementem są roboty, które poruszają się w trzech wymiarach, transportując towar. Dzięki temu możliwa jest znaczna oszczędność przestrzeni magazynowej, skrócenie czasu realizacji zamówień oraz eliminacja błędów kompletacyjnych.
System Skypod® umożliwia składowanie towarów na regałach o wysokości nawet 12 metrów, co pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń magazynową. Ponadto system osiąga techniczną wydajność 450 pików na godzinę na pojedynczej stacji, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami. Rozwiązanie zapewnia:
kilkukrotnie większą przepustowość magazynu w porównaniu do pracy manualnej, którą zastępuje,
dostarczanie towaru do stanowiska kompletacyjnego w maksymalnie 2 minuty (niezależnie od jego położenia w magazynie),
łatwą rozbudowę systemu poprzez dodawanie robotów, regałów lub stanowisk kompletacyjnych bez przerywania pracy,
większe bezpieczeństwo pracowników dzięki eliminacji ręcznego przenoszenia towarów i ograniczeniu ryzyka urazów
Na świecie z systemu Skypod® korzystają giganci, tacy jak Decathlon, Uniqlo i Carrefour.
Integracja systemów Skypod®, WMS i ERP
Jednym z ważniejszych aspektów projektu była integracja systemu Skypod® z systemami WMS i ERP dostarczanymi przez Asseco Business Solutions. W systemie WMS (Warehouse Management System) od Asseco firma ILS zarządza kluczowymi danymi magazynowymi, takimi jak lokalizacja produktów, poziomy zapasów czy harmonogramy kompletacji falowej. To właśnie WMS pełni rolę centralnego koordynatora, zapewniając płynną współpracę Skypod® z innymi systemami automatyki magazynowej, takimi jak taśmociągi i sortery, dzięki czemu cały proces magazynowy działa jak jeden spójny, zintegrowany mechanizm.
System WMS komunikuje się z rozwiązaniem firmy Exotec, wywołując odpowiednie towary, które roboty Skypod® dowożą wprost do pracownika magazynu kompletującego zamówienie. Z kolei system ERP (Enterprise Resource Planning) integruje dane z całej firmy, w tym zamówienia i dostawy, zapewniając pełną synchronizację procesów magazynowych i logistycznych.
Płynna współpraca między tymi systemami zapewnia:
Synchronizację danych w czasie rzeczywistym: Informacje o lokalizacji produktów czy zmianach w stanach magazynowych są natychmiast aktualizowane we wszystkich systemach, co eliminuje ryzyko błędów.
Optymalizację procesów kompletacji zamówień: Roboty Skypod® otrzymują precyzyjne instrukcje, co pozwala na szybkie i dokładne pobieranie produktów.
Zwiększenie efektywności operacyjnej: Dzięki integracji rozwiązania firmy Exotec z ERP procesy logistyczne są zsynchronizowane z innymi działaniami firmy, takimi jak sprzedaż, zaopatrzenie.
Lepszą obsługę klienta: Automatyzacja i precyzja działań magazynowych skracają czas realizacji zamówień, co przekłada się na znaczne zwiększenie wydajności oraz szybkości realizacji zamówień od klientów
Block Quote
Block Quote
Wzorzec dla przyszłych wdrożeń
Sukces pierwszego w Polsce wdrożenia systemu Skypod® stanowi doskonały przykład dla innych firm, które rozważają modernizację swoich procesów logistycznych. Zarówno A1 Sorter, jak i Asseco Business Solutions udowodniły, że są liderami w swoich dziedzinach, zdolnymi do realizacji kompleksowych projektów integracyjnych. Wdrożenie robotów autonomicznych Skypod® od Exotec nie tylko usprawnia działanie magazynu ILS, ale również wyznacza nowe standardy dla branży logistycznej w Polsce.
***
Asseco Business Solutions S.A. znajduje się obecnie w czołówce polskich dostawców oprogramowania ERP i WMS. Od ponad 30 lat dostarcza przedsiębiorcom w Polsce i na świecie oprogramowanie, które wspiera prowadzenie biznesu w obszarach ERP i SFA. Firma obecna jest w 40 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 1 tys. pracowników. Należy do międzynarodowej Grupy Asseco.
A1 Sorter to polski producent automatyki magazynowej, przedstawiciel na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią technologii Skypod® od Exotec.
ILS Logistics to stabilny i niezawodny operator logistyczny, specjalizujący się w kompleksowych usługach logistycznych m.in. w Grupie Inter Cars. Jest liderem w branży, który świadczy wyspecjalizowane usługi dla segmentu automotive oraz systematycznie wprowadza innowacyjne rozwiązania dla Klientów z innych branż.
Asseco Business Solutions to jeden z czołowych dostawców systemów ERP w Polsce. Firma powstała z połączenia spółek zajmujących się rozwiązaniami IT dla przedsiębiorstw i może poszczycić się 30 latami doświadczenia....