Nowe-możliwości-Slack-–-agenci-AI_-lepsze-wyszukiwanie-czy-szablony

Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony

Salesforce, podczas swojego dorocznego wydarzenia Dreamforce, pokazał serię innowacji w Slacku, które umożliwiają organizacjom połączenie zasobów firmy, jej danych, aplikacji i automatyzacji w jeden system pracy wspierany przez agentów AI. W jednym interfejsie konwersacyjnym zespoły i pracownicy mogą współpracować z agentami zasilanymi przez sztuczną inteligencję, jednocząc dane z Slacka i ekosystemu Salesforce.

Agentforce w Slacku: Dzięki nowemu interfejsowi użytkownika (UI), pracownicy mogą teraz „rozmawiać” z danymi, uzyskiwać w nie pełny wgląd i podejmować działania w Slacku przy użyciu agentów Agentforce Salesforce. Agenci AI i asystenci od partnerów takich jak Adobe, Anthropic, Cohere, Perplexity i inni, mogą być wdrażani w tym samym, zaufanym i bezpiecznym środowisku Slack.

Kanały Salesforce: Nowy typ kanału, który łączy rekordy CRM Salesforce z rozmowami prowadzonymi w Slacku, zapewnia pracownikom kompleksową przestrzeń do współpracy nad każdym kontem i szansą sprzedażową, zwiększając efektywność pracy. Już wkrótce kanały Salesforce będą wbudowane w interfejs użytkownika Salesforce.

Nowe funkcje w Slacku obejmują również specjalnie zaprojektowane funkcje AI w zakresie wyszukiwania i automatyzacji, a także nowe szablony rozwiązań, które pomagają zwiększać produktywność.

Nowe funkcje AI w Slacku: Udoskonalone możliwości, takie jak notatki z rozmów (huddle notes), uproszczona automatyzacja i ulepszone wyszukiwanie, pozwalają zespołom pracować mądrzej, szybciej i w bardziej skoncentrowany na zadaniu sposób.

Szablony Slack: Kolekcje gotowych do użycia szablonów kanałów, ekranów, list i zautomatyzowanych przepływów pracy sprawiają, że praca w każdym dziale i w każdej roli staje się szybsza i bardziej efektywna.

Szczegóły nowości w Slack

Agenci w Slacku: Pracownicy mogą teraz bezproblemowo współpracować zarówno z agentami Salesforce Agentforce, jak i agentami firm trzecich, ułatwiając zamykanie transakcji, tworząc kampanie, rozwiązując problemy klientów oraz samodzielnie realizując projekty. Użytkownicy komunikują się z tymi agentami za pośrednictwem nowego, dedykowanego i bezpiecznego interfejsu użytkownika w Slacku.

Agentforce (dawniej Einstein Copilot) integruje wgląd do systemu CRM bezpośrednio w Slacku, dzięki czemu pracownicy mogą szybciej działać na podstawie danych. Użytkownicy mogą zadawać pytania lub wydawać polecenia w języku naturalnym, a zwrotnie otrzymają zaufane odpowiedzi oparte zarówno na ustrukturyzowanych danych CRM, jak i nieustrukturyzowanych danych konwersacyjnych. Agentforce może dostarczać aktualizacje statusu dotyczące szans sprzedażowych, rekomendować kolejne kroki, tworzyć szkice e-maili i planów działania oraz dzielić się tymi szczegółami w wiadomościach bezpośrednich lub kanałach Slack.

Agenci z Agentforce, wspierani przez Data Cloud, są w stanie analizować dane, koordynować zadania i podejmować działania, dostarczając spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę. Na przykład Agentforce Sales Coach może samodzielnie przeprowadzać symulacje sprzedaży w kontekście danej transakcji i dostarczać spersonalizowane oraz obiektywne informacje zwrotne, które pomagają sprzedawcom doskonalić swoje umiejętności bezpośrednio w Slacku.

Zewnętrzni agenci wspierają zespoły w wykonywaniu zadań, co pozwala im skupić się na najważniejszych aspektach pracy. Użytkownicy mogą budować niestandardowych agentów przy pomocy specjalnie zaprojektowanych API lub instalować zewnętrznych agentów z Marketplace Slacka. Obecnie w Marketplace dostępne są agenci AI od partnerów Slacka, takich jak Adobe Express i Cohere, a wkrótce dołączą do nich nowe rozwiązania od Anthropic, Amazon Q Business, Perplexity, IBM i innych.

Nowe możliwości dzięki AI

Notatki Slack AI z rozmów audio (huddle): Funkcja ta wychwytuje kluczowe wnioski i elementy do dalszej pracy, pozwalając użytkownikom skupić się na bieżących zadaniach. Kiedy Slack AI zostaje zaproszony do rozmowy huddle, wykorzystuje dźwięk na żywo i wiadomości udostępniane w wątku, aby zorganizować transkrypcję i notatki, zawierające cytaty, zadania do wykonania oraz pliki, które są umieszczane w rozmowie. Każdy w kanale lub wiadomości prywatnej, gdzie rozpoczęła się rozmowa, może zobaczyć te notatki oparte na AI, dzięki czemu cały zespół pozostaje na bieżąco i może podjąć działania, nawet jeśli ktoś nie uczestniczył w spotkaniu.

AI Workflow Builder automatycznie generuje przepływy pracy na podstawie prostych poleceń konwersacyjnych, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo automatyzować swoje zadania. Wystarczy, że wpiszą polecenie, np. „wyślij wiadomość powitalną do członków zespołu, którzy dołączają do kanału”, a Slack AI i Workflow Builder automatycznie wygenerują przepływ pracy — bez konieczności ręcznego wprowadzania ustawień. Nowa funkcja „podsumuj kanał” pozwala użytkownikom tworzyć przepływy pracy, które publikują regularne podsumowania w obserwowanych kanałach.

Wyszukiwanie oferuje teraz wyniki z uwzględnieniem wiedzy zawartej w plikach i aplikacji, co daje użytkownikom bogatsze i bardziej trafne odpowiedzi. Wcześniej użytkownicy mogli zadawać pytania własnymi słowami w pasku wyszukiwania Slacka i otrzymywać zwięzłe odpowiedzi oparte na danych konwersacyjnych w Slacku. Teraz Slack AI generuje odpowiedzi również z plików przesłanych i udostępnionych w Slacku, kanw, transkrypcji z klipów, dokumentów z aplikacji takich jak Google i Microsoft oraz innych. Slack AI wykorzystuje Retrieval Augmented Generation (RAG) do generowania odpowiedzi, które są unikalne dla użytkownika, który przeprowadza wyszukiwanie i bazuje wyłącznie na wiadomościach lub plikach, do których ten użytkownik ma dostęp w Slacku.

Szablony Slack

Zespoły mogą ustandaryzować sposób wykonywania pracy i skrócić czas uzyskiwania wartości dzięki wstępnie skonfigurowanym zbiorom narzędzi Slack do zwiększania produktywności.

Użytkownicy mogą wybrać konkretne rozwiązanie dla wspólnego projektu lub programu, takie jak zarządzanie projektem, zbieranie opinii i rozpatrywanie próśb o pomoc z centrum szablonów w swoim obszarze roboczym Slack. Za pomocą jednego kliknięcia Slack wygeneruje nowy kanał specyficzny dla tego przypadku użycia.

Kanały Salesforce bezpiecznie przenoszą dane CRM z rekordów Salesforce do odpowiednich kanałów Slack, dzięki czemu użytkownicy mogą śledzić postępy, dzielić się wiedzą i wspierać klientów. Użytkownicy mogą również bezpiecznie edytować i aktualizować swoje dane CRM bezpośrednio w Slack, eliminując potrzebę powielania informacji w wielu systemach.

Dzięki podsumowaniom konwersacji Slack AI w kanałach Salesforce, użytkownicy mogą również szybko wychwycić kluczowe informacje o pojedynczym kliencie w innych powiązanych kanałach Salesforce. Na przykład będąc w kanale konta, opiekun konta może użyć Slack AI, aby przyspieszyć dyskusje na temat swojego klienta w powiązanym kanale szansy lub uzyskać wgląd w trwające rozmowy na temat sprawy wsparcia tego klienta w powiązanym kanale.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Przedsiębiorstwa stawiają na sztuczną inteligencję

Według najnowszego raportu Banku Światowego „Global Economic Prospects”, rosnąca niepewność w zakresie handlu światowego i polityki może osłabić wzrost gospodarczy o 2,3% w 2025 r., co będzie miało wpływ zarówno na główne gospodarki, jak i na rynki wschodzące. W obliczu tych trudności, wiele firm przyspiesza plany wdrożenia sztucznej inteligencji, dążąc do osiągnięcia nowego poziomu wydajności i oszczędności. W badaniu przeprowadzonym przez McKinsey w marcu 2025 r. 78% respondentów stwierdziło, że ich organizacje już wykorzystują sztuczną inteligencję w co najmniej jednej funkcji biznesowej, co stanowi wzrost w porównaniu z 72% na początku 2024 r. i 55% rok wcześniej. Ujmując rzecz najprościej, sztuczna inteligencja jest najbardziej transformacyjną technologią naszych czasów. Jej najnowsza wersja, agentowa sztuczna inteligencja – zawsze aktywni inteligentni agenci, którzy potrafią uczyć się, rozumować i samodzielnie wykonywać zadania – zmieni sposób, w jaki firmy działają, konkurują i optymalizują swoją pracę. Dostosowanie działalności przedsiębiorstwa do konkretnej strategii AI, przygotowanie infrastruktury technologicznej oraz zrozumienie wskaźników definiujących sukces to podstawowe filary pozwalające wykorzystać możliwości związane z agentową sztuczną inteligencją i osiągnąć zwrot z inwestycji (ROI). Ukryta wartość automatyzacji Prawie połowa pracowników biurowych twierdzi, że poświęca czas na powtarzalne, mało wartościowe lub niezwiązane z ich pracą zadania. W wielu branżach nieefektywność operacyjna i niewykorzystane możliwości są głęboko ukryte w danych, procesach i przepływach pracy, wpływając na wszystko, od zaangażowania pracowników po wyniki finansowe. Pierwszym krokiem do pobudzenia wzrostu produktywności jest zidentyfikowanie czynników hamujących rozwój organizacji i znalezienie rozwiązań dla tych wyzwań; proces ten znany jest jako analiza wartości uwięzionej. Zacznij od zidentyfikowania obszarów, w których występują wysokowartościowe, ale mało wydajne procesy. Na przykład, czy istnieją zadania wykonywane ręcznie, które spowalniają pracę zespołów? Czy można je zautomatyzować? Które interakcje z klientami można bardziej spersonalizować? Wzmocnienie potencjału ludzkiego za pomocą cyfrowej siły roboczej ma kluczowe znaczenie dla realizacji ukrytej wartości, umożliwiając mądrzejsze i szybsze podejmowanie decyzji w oparciu o wiarygodne dane oraz poprawę spersonalizowanych interakcji z klientami na dużą skalę. Wystarczy wyobrazić sobie marketera, który nagle otrzymuje wsparcie zespołu agentów AI w zakresie opracowywania strategii, planowania i realizacji najlepszych w swojej klasie kampanii. Albo przedstawiciela handlowego, który ma natychmiastowy dostęp do analizy danych klientów w czasie rzeczywistym i prognoz dotyczących potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu. Wprowadzanie agentów AI nie polega na zastępowaniu nimi ludzi, ale na umożliwieniu pracownikom skupienia się na tym, co robią najlepiej – myśleniu strategicznym, wprowadzaniu innowacji i budowaniu relacji z klientami. Pokonanie problemów związanych z produktywnością dzięki cyfrowej sile roboczej pozwala przedsiębiorstwom na zmianę priorytetów w zakresie dostępnych zasobów ludzkich tam, gdzie mogą one przynieść największe korzyści. Ma to kluczowe znaczenie dla uzyskania nowych źródeł przychodów lub modeli biznesowych i jest podstawą do osiągnięcia zwrotu z inwestycji. Kluczowe wskaźniki do pomiaru zwrotu z inwestycji Zalety cyfrowej siły roboczej w zakresie optymalizacji operacji są oczywiste. Jednak według firmy Gartner ponad 40% projektów agentowej sztucznej inteligencji zostanie anulowanych do końca 2027 r. z powodu niejasnej wartości biznesowej. Aby wykazać rzeczywisty zwrot z inwestycji, organizacje muszą skupić się na wydajności przedsiębiorstwa, zwiększając wartość biznesową poprzez jakość oferowanych usług, redukcję kosztów, szybkość działania oraz skalowanie. W przypadku zespołów obsługi klienta, pomiar ROI może obejmować ocenę satysfakcji klientów, np. poprawę jakości obsługi dzięki całodobowemu wsparciu we wszystkich kanałach, gdzie agentowa sztuczna inteligencja segreguje zgłoszenia i udziela szczegółowych instrukcji, używając naturalnych odpowiedzi. W przypadku zespołów sprzedaży, zwrot z inwestycji przejawia się w krótszym czasie reakcji i lepszej kwalifikacji potencjalnych klientów. Agentowa sztuczna inteligencja umożliwia skalowanie dzięki autonomicznej obsłudze klienta, odpowiadając na pytania dotyczące produktów, rozwiewając zastrzeżenia i umawiając spotkania, a także komunikując się z klientami za pośrednictwem odpowiednich kanałów, udzielając spersonalizowanych odpowiedzi. Wykorzystanie wskaźników – od wskaźników odrzuceń po wyniki satysfakcji klientów i oszczędności operacyjne – umożliwia organizacjom ocenę wydajności inicjatyw związanych z agentami i skuteczne obliczanie zwrotu z inwestycji. Długoterminowa wartość W czasach, gdy firmy na całym świecie zmagają się ze spadkiem wydajności i rosnącymi oczekiwaniami klientów, era agentowej sztucznej inteligencji stwarza okazję do osiągnięcia rzeczywistego wzrostu. Przedsiębiorstwa przyszłości, które są nastawione na sukces, zdają sobie sprawę z konieczności przyjęcia zupełnie nowego podejścia do pracy, inwestowania w sztuczną inteligencję i wdrażania jej we wszystkich obszarach działalności oraz umieszczenia ludzi i agentów AI na pierwszym planie tej zmiany. Chodzi o stworzenie nowego partnerstwa między ludźmi a technologią, które pozwoli nam sprostać dzisiejszym wyzwaniom, przyspieszyć produktywność i ostatecznie osiągnąć zwrot z inwestycji, który napędzi dalsze przemiany
Przedsiębiorstwa-stawiają-na-sztuczną-inteligencję

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń