Nowe-możliwości-Slack-–-agenci-AI_-lepsze-wyszukiwanie-czy-szablony

Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony

Salesforce, podczas swojego dorocznego wydarzenia Dreamforce, pokazał serię innowacji w Slacku, które umożliwiają organizacjom połączenie zasobów firmy, jej danych, aplikacji i automatyzacji w jeden system pracy wspierany przez agentów AI. W jednym interfejsie konwersacyjnym zespoły i pracownicy mogą współpracować z agentami zasilanymi przez sztuczną inteligencję, jednocząc dane z Slacka i ekosystemu Salesforce.

Agentforce w Slacku: Dzięki nowemu interfejsowi użytkownika (UI), pracownicy mogą teraz „rozmawiać” z danymi, uzyskiwać w nie pełny wgląd i podejmować działania w Slacku przy użyciu agentów Agentforce Salesforce. Agenci AI i asystenci od partnerów takich jak Adobe, Anthropic, Cohere, Perplexity i inni, mogą być wdrażani w tym samym, zaufanym i bezpiecznym środowisku Slack.

Kanały Salesforce: Nowy typ kanału, który łączy rekordy CRM Salesforce z rozmowami prowadzonymi w Slacku, zapewnia pracownikom kompleksową przestrzeń do współpracy nad każdym kontem i szansą sprzedażową, zwiększając efektywność pracy. Już wkrótce kanały Salesforce będą wbudowane w interfejs użytkownika Salesforce.

Nowe funkcje w Slacku obejmują również specjalnie zaprojektowane funkcje AI w zakresie wyszukiwania i automatyzacji, a także nowe szablony rozwiązań, które pomagają zwiększać produktywność.

Nowe funkcje AI w Slacku: Udoskonalone możliwości, takie jak notatki z rozmów (huddle notes), uproszczona automatyzacja i ulepszone wyszukiwanie, pozwalają zespołom pracować mądrzej, szybciej i w bardziej skoncentrowany na zadaniu sposób.

Szablony Slack: Kolekcje gotowych do użycia szablonów kanałów, ekranów, list i zautomatyzowanych przepływów pracy sprawiają, że praca w każdym dziale i w każdej roli staje się szybsza i bardziej efektywna.

Szczegóły nowości w Slack

Agenci w Slacku: Pracownicy mogą teraz bezproblemowo współpracować zarówno z agentami Salesforce Agentforce, jak i agentami firm trzecich, ułatwiając zamykanie transakcji, tworząc kampanie, rozwiązując problemy klientów oraz samodzielnie realizując projekty. Użytkownicy komunikują się z tymi agentami za pośrednictwem nowego, dedykowanego i bezpiecznego interfejsu użytkownika w Slacku.

Agentforce (dawniej Einstein Copilot) integruje wgląd do systemu CRM bezpośrednio w Slacku, dzięki czemu pracownicy mogą szybciej działać na podstawie danych. Użytkownicy mogą zadawać pytania lub wydawać polecenia w języku naturalnym, a zwrotnie otrzymają zaufane odpowiedzi oparte zarówno na ustrukturyzowanych danych CRM, jak i nieustrukturyzowanych danych konwersacyjnych. Agentforce może dostarczać aktualizacje statusu dotyczące szans sprzedażowych, rekomendować kolejne kroki, tworzyć szkice e-maili i planów działania oraz dzielić się tymi szczegółami w wiadomościach bezpośrednich lub kanałach Slack.

Agenci z Agentforce, wspierani przez Data Cloud, są w stanie analizować dane, koordynować zadania i podejmować działania, dostarczając spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę. Na przykład Agentforce Sales Coach może samodzielnie przeprowadzać symulacje sprzedaży w kontekście danej transakcji i dostarczać spersonalizowane oraz obiektywne informacje zwrotne, które pomagają sprzedawcom doskonalić swoje umiejętności bezpośrednio w Slacku.

Zewnętrzni agenci wspierają zespoły w wykonywaniu zadań, co pozwala im skupić się na najważniejszych aspektach pracy. Użytkownicy mogą budować niestandardowych agentów przy pomocy specjalnie zaprojektowanych API lub instalować zewnętrznych agentów z Marketplace Slacka. Obecnie w Marketplace dostępne są agenci AI od partnerów Slacka, takich jak Adobe Express i Cohere, a wkrótce dołączą do nich nowe rozwiązania od Anthropic, Amazon Q Business, Perplexity, IBM i innych.

Nowe możliwości dzięki AI

Notatki Slack AI z rozmów audio (huddle): Funkcja ta wychwytuje kluczowe wnioski i elementy do dalszej pracy, pozwalając użytkownikom skupić się na bieżących zadaniach. Kiedy Slack AI zostaje zaproszony do rozmowy huddle, wykorzystuje dźwięk na żywo i wiadomości udostępniane w wątku, aby zorganizować transkrypcję i notatki, zawierające cytaty, zadania do wykonania oraz pliki, które są umieszczane w rozmowie. Każdy w kanale lub wiadomości prywatnej, gdzie rozpoczęła się rozmowa, może zobaczyć te notatki oparte na AI, dzięki czemu cały zespół pozostaje na bieżąco i może podjąć działania, nawet jeśli ktoś nie uczestniczył w spotkaniu.

AI Workflow Builder automatycznie generuje przepływy pracy na podstawie prostych poleceń konwersacyjnych, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo automatyzować swoje zadania. Wystarczy, że wpiszą polecenie, np. „wyślij wiadomość powitalną do członków zespołu, którzy dołączają do kanału”, a Slack AI i Workflow Builder automatycznie wygenerują przepływ pracy — bez konieczności ręcznego wprowadzania ustawień. Nowa funkcja „podsumuj kanał” pozwala użytkownikom tworzyć przepływy pracy, które publikują regularne podsumowania w obserwowanych kanałach.

Wyszukiwanie oferuje teraz wyniki z uwzględnieniem wiedzy zawartej w plikach i aplikacji, co daje użytkownikom bogatsze i bardziej trafne odpowiedzi. Wcześniej użytkownicy mogli zadawać pytania własnymi słowami w pasku wyszukiwania Slacka i otrzymywać zwięzłe odpowiedzi oparte na danych konwersacyjnych w Slacku. Teraz Slack AI generuje odpowiedzi również z plików przesłanych i udostępnionych w Slacku, kanw, transkrypcji z klipów, dokumentów z aplikacji takich jak Google i Microsoft oraz innych. Slack AI wykorzystuje Retrieval Augmented Generation (RAG) do generowania odpowiedzi, które są unikalne dla użytkownika, który przeprowadza wyszukiwanie i bazuje wyłącznie na wiadomościach lub plikach, do których ten użytkownik ma dostęp w Slacku.

Szablony Slack

Zespoły mogą ustandaryzować sposób wykonywania pracy i skrócić czas uzyskiwania wartości dzięki wstępnie skonfigurowanym zbiorom narzędzi Slack do zwiększania produktywności.

Użytkownicy mogą wybrać konkretne rozwiązanie dla wspólnego projektu lub programu, takie jak zarządzanie projektem, zbieranie opinii i rozpatrywanie próśb o pomoc z centrum szablonów w swoim obszarze roboczym Slack. Za pomocą jednego kliknięcia Slack wygeneruje nowy kanał specyficzny dla tego przypadku użycia.

Kanały Salesforce bezpiecznie przenoszą dane CRM z rekordów Salesforce do odpowiednich kanałów Slack, dzięki czemu użytkownicy mogą śledzić postępy, dzielić się wiedzą i wspierać klientów. Użytkownicy mogą również bezpiecznie edytować i aktualizować swoje dane CRM bezpośrednio w Slack, eliminując potrzebę powielania informacji w wielu systemach.

Dzięki podsumowaniom konwersacji Slack AI w kanałach Salesforce, użytkownicy mogą również szybko wychwycić kluczowe informacje o pojedynczym kliencie w innych powiązanych kanałach Salesforce. Na przykład będąc w kanale konta, opiekun konta może użyć Slack AI, aby przyspieszyć dyskusje na temat swojego klienta w powiązanym kanale szansy lub uzyskać wgląd w trwające rozmowy na temat sprawy wsparcia tego klienta w powiązanym kanale.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem

Najnowszy raport MuleSoft Connectivity Benchmark pokazuje, że w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zasoby działów IT aż 96% liderów IT w europejskich przedsiębiorstwach już wdrożyło lub planuje wdrożenie agentów AI w ciągu najbliższych dwóch lat. Jednak wyzwania związane z integracją systemów sprawiają, że firmy nie mogą w pełni wykorzystać potencjału tej technologii. Tymczasem agenci AI mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując wiele czasochłonnych procesów. Badania wskazują, że 94% respondentów w Europie ma trudności z integracją danych w różnych systemach. Dodatkowo, średnio tylko 32% aplikacji w europejskich organizacjach jest ze sobą kompatybilnych, co negatywnie wpływa na precyzję i skuteczność agentów AI. Kluczowe wnioski z 10. edycji raportu Connectivity Benchmark firmy MuleSoft Dzięki agentom AI otwiera się droga do większej efektywności Zespoły IT, które już teraz odpowiadają za utrzymanie istniejących systemów, mają trudności z nadążaniem za rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Odsetek projektów, które nie zostały zrealizowane na czas, wzrósł do 29% w 2024 roku – w porównaniu do 28% w 2023 roku. 81% europejskich liderów IT spodziewa się dalszego wzrostu obciążenia pracą. Średnio ankietowani przewidują, że liczba projektów wzrośnie o 18% między 2024 a 2025 rokiem. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, przedsiębiorstwa w Europie przeznaczyły w 2024 roku średnio 19,3 mln dolarów na zatrudnienie specjalistów IT – to wzrost o 69% w porównaniu do 2023 roku, gdy wydatki te wynosiły około 11,4 mln dolarów. Agenci AI i rozwiązania integracyjne – szansa na zwiększenie produktywności, efektywności i redukcję kosztów Agenci AI i narzędzia do integracji systemów mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując powtarzalne zadania i umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie zasobami. Większość europejskich liderów IT (92%) uważa, że sztuczna inteligencja zwiększy produktywność ich zespołów deweloperskich w ciągu najbliższych trzech lat. Wśród firm, które już korzystają z agentów AI, odsetek ten jest jeszcze wyższy – 98% wyraża taką pewność. Średnio 39% czasu zespołów IT jest obecnie poświęcane na projektowanie, budowanie i testowanie niestandardowych integracji między systemami i danymi, aby umożliwić firmom wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych. Proces ten może zostać zautomatyzowany dzięki odpowiednim narzędziom integracyjnym. Coraz bardziej złożona infrastruktura ogranicza skuteczność agentów AI Rosnąca liczba aplikacji i modeli AI wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa prowadzi do powstawania silosów danych, które mogą utrudniać efektywne działanie agentów. Średnio 85% europejskich liderów IT uważa, że silosy danych stanowią wyzwanie dla ich organizacji. Problem ten jest jeszcze bardziej widoczny w firmach korzystających z agentów AI (91%) w porównaniu do tych, które ich nie używają (81%). Obecnie europejskie organizacje korzystają średnio z 789 aplikacji. Firmy wykorzystujące agentów AI mają ich jeszcze więcej – średnio 1 075, czyli o 68% więcej niż organizacje, które nie wdrożyły agentów (639). Liczba modeli AI wykorzystywanych przez europejskie przedsiębiorstwa wzrosła – z 10 w 2024 roku do 15 w 2025 roku. Organizacje korzystające z agentów AI używają średnio 17 modeli, podczas gdy te bez agentów – 15.   API i skuteczne łączenie danych mogą zwiększyć wydajność IT oraz agentów AI Integracja strategii AI i połączeń pomiędzy danymi pozwala firmom uprościć i ujednolicić ich infrastrukturę, maksymalnie wykorzystując ich potencjał do efektywnego zasilania agentów AI. Dzięki temu agenci mogą uzyskiwać dostęp do kluczowych, specyficznych dla biznesu danych, działając w sposób optymalny i wchodząc w interakcje z istniejącymi systemami oraz automatyzacjami. Wśród europejskich firm korzystających z agentów AI, te wykorzystujące API czerpią z nich korzyści w zakresie: Usprawnienia infrastruktury IT (66%) Integracji różnych systemów (49%) Umożliwienia zespołom swobodnego udostępniania danych (48%) Średnio 51% wewnętrznych zasobów oprogramowania i komponentów w europejskich firmach może być ponownie użyta. To szansa dla organizacji, aby zamiast budować rozwiązania od podstaw, wykorzystać sprawdzone dane i istniejące inwestycje w API do tworzenia wiarygodnych agentów AI. API generują wartość biznesową Oprócz umożliwienia agentom AI dostępu do usług, baz danych i funkcjonalności aplikacji, liderzy IT podkreślają również szeroką wartość biznesową API – od zwiększenia efektywności po bezpośredni wpływ na przychody. Europejskie firmy korzystające z API wskazują na kluczowe korzyści: Wyższą produktywność (52%) Większą innowacyjność (47%) Szybsze reagowanie na potrzeby biznesowe (46%), większe zaangażowanie i lepszą współpracę pracowników (46%), a także możliwość samodzielnego zarządzania potrzebami IT przez zespoły (46%) Prawie 2 na 5 (39%) zespołów IT wykorzystuje API do zwiększenia efektywności procesu tworzenia aplikacji. Liderzy IT w Europie szacują, że średnio 39% przychodów ich firm pochodzi z API i powiązanych wdrożeń. W organizacjach korzystających z agentów AI odsetek ten jest jeszcze wyższy – 43%. Dlaczego jest to istotne? Efektywność agentów AI zależy od dostępu do połączonych danych, które pozwalają im lepiej rozumieć kontekst i niuanse zapytań użytkowników. Agenci AI gromadzą zarówno ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane dane z różnych źródeł, takich jak systemy CRM, ERP i HCM, a także e-maile, pliki PDF, Slack i inne narzędzia. Wykorzystują te informacje do podejmowania decyzji i realizacji zadań przy niemal dowolnych procesach biznesowych. Integracja danych, systemów i aplikacji umożliwia organizacjom korzystanie z cyfrowej siły roboczej wspieranej przez AI, która może autonomicznie wykonywać zarówno proste, jak i złożone zadania w całej firmie. Block Quote Więcej informacji Pobierz Connectivity Benchmark Report Zyskaj lepszy wgląd w raport, odwiedzając MuleSoft Blog Skorzystaj ze wskazówek i prowadź efektywnie przedsiębiorstwo oparte na agentach Metodologia 10. edycja raportu Connectivity Benchmark Report firmy MuleSoft, opracowana we współpracy z Vanson Bourne i Deloitte Digital, opiera się na danych z ankiety przeprowadzonej wśród 1 050 liderów IT na całym świecie. Podwójnie anonimowe badanie online zostało zrealizowane między październikiem a listopadem 2024 roku w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Niderlandach, Australii, Singapurze, Hongkongu i Japonii. Aby zapewnić wiarygodność wyników, zastosowano wieloetapowy proces weryfikacji uczestników. Wszyscy respondenci zajmują stanowiska kierownicze lub wyższe w działach IT i pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 1 000 osób, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Szczegółowe informacje o strukturze prawnej Deloitte można znaleźć na stronie www.deloitte.com/us/about.
Obrazek wyróżniający dla 'Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem'

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń