Nowe-możliwości-Slack-–-agenci-AI_-lepsze-wyszukiwanie-czy-szablony

Nowe możliwości Slack – agenci AI, lepsze wyszukiwanie czy szablony

Salesforce, podczas swojego dorocznego wydarzenia Dreamforce, pokazał serię innowacji w Slacku, które umożliwiają organizacjom połączenie zasobów firmy, jej danych, aplikacji i automatyzacji w jeden system pracy wspierany przez agentów AI. W jednym interfejsie konwersacyjnym zespoły i pracownicy mogą współpracować z agentami zasilanymi przez sztuczną inteligencję, jednocząc dane z Slacka i ekosystemu Salesforce.

Agentforce w Slacku: Dzięki nowemu interfejsowi użytkownika (UI), pracownicy mogą teraz „rozmawiać” z danymi, uzyskiwać w nie pełny wgląd i podejmować działania w Slacku przy użyciu agentów Agentforce Salesforce. Agenci AI i asystenci od partnerów takich jak Adobe, Anthropic, Cohere, Perplexity i inni, mogą być wdrażani w tym samym, zaufanym i bezpiecznym środowisku Slack.

Kanały Salesforce: Nowy typ kanału, który łączy rekordy CRM Salesforce z rozmowami prowadzonymi w Slacku, zapewnia pracownikom kompleksową przestrzeń do współpracy nad każdym kontem i szansą sprzedażową, zwiększając efektywność pracy. Już wkrótce kanały Salesforce będą wbudowane w interfejs użytkownika Salesforce.

Nowe funkcje w Slacku obejmują również specjalnie zaprojektowane funkcje AI w zakresie wyszukiwania i automatyzacji, a także nowe szablony rozwiązań, które pomagają zwiększać produktywność.

Nowe funkcje AI w Slacku: Udoskonalone możliwości, takie jak notatki z rozmów (huddle notes), uproszczona automatyzacja i ulepszone wyszukiwanie, pozwalają zespołom pracować mądrzej, szybciej i w bardziej skoncentrowany na zadaniu sposób.

Szablony Slack: Kolekcje gotowych do użycia szablonów kanałów, ekranów, list i zautomatyzowanych przepływów pracy sprawiają, że praca w każdym dziale i w każdej roli staje się szybsza i bardziej efektywna.

Szczegóły nowości w Slack

Agenci w Slacku: Pracownicy mogą teraz bezproblemowo współpracować zarówno z agentami Salesforce Agentforce, jak i agentami firm trzecich, ułatwiając zamykanie transakcji, tworząc kampanie, rozwiązując problemy klientów oraz samodzielnie realizując projekty. Użytkownicy komunikują się z tymi agentami za pośrednictwem nowego, dedykowanego i bezpiecznego interfejsu użytkownika w Slacku.

Agentforce (dawniej Einstein Copilot) integruje wgląd do systemu CRM bezpośrednio w Slacku, dzięki czemu pracownicy mogą szybciej działać na podstawie danych. Użytkownicy mogą zadawać pytania lub wydawać polecenia w języku naturalnym, a zwrotnie otrzymają zaufane odpowiedzi oparte zarówno na ustrukturyzowanych danych CRM, jak i nieustrukturyzowanych danych konwersacyjnych. Agentforce może dostarczać aktualizacje statusu dotyczące szans sprzedażowych, rekomendować kolejne kroki, tworzyć szkice e-maili i planów działania oraz dzielić się tymi szczegółami w wiadomościach bezpośrednich lub kanałach Slack.

Agenci z Agentforce, wspierani przez Data Cloud, są w stanie analizować dane, koordynować zadania i podejmować działania, dostarczając spersonalizowane doświadczenia na dużą skalę. Na przykład Agentforce Sales Coach może samodzielnie przeprowadzać symulacje sprzedaży w kontekście danej transakcji i dostarczać spersonalizowane oraz obiektywne informacje zwrotne, które pomagają sprzedawcom doskonalić swoje umiejętności bezpośrednio w Slacku.

Zewnętrzni agenci wspierają zespoły w wykonywaniu zadań, co pozwala im skupić się na najważniejszych aspektach pracy. Użytkownicy mogą budować niestandardowych agentów przy pomocy specjalnie zaprojektowanych API lub instalować zewnętrznych agentów z Marketplace Slacka. Obecnie w Marketplace dostępne są agenci AI od partnerów Slacka, takich jak Adobe Express i Cohere, a wkrótce dołączą do nich nowe rozwiązania od Anthropic, Amazon Q Business, Perplexity, IBM i innych.

Nowe możliwości dzięki AI

Notatki Slack AI z rozmów audio (huddle): Funkcja ta wychwytuje kluczowe wnioski i elementy do dalszej pracy, pozwalając użytkownikom skupić się na bieżących zadaniach. Kiedy Slack AI zostaje zaproszony do rozmowy huddle, wykorzystuje dźwięk na żywo i wiadomości udostępniane w wątku, aby zorganizować transkrypcję i notatki, zawierające cytaty, zadania do wykonania oraz pliki, które są umieszczane w rozmowie. Każdy w kanale lub wiadomości prywatnej, gdzie rozpoczęła się rozmowa, może zobaczyć te notatki oparte na AI, dzięki czemu cały zespół pozostaje na bieżąco i może podjąć działania, nawet jeśli ktoś nie uczestniczył w spotkaniu.

AI Workflow Builder automatycznie generuje przepływy pracy na podstawie prostych poleceń konwersacyjnych, dzięki czemu użytkownicy mogą łatwo automatyzować swoje zadania. Wystarczy, że wpiszą polecenie, np. „wyślij wiadomość powitalną do członków zespołu, którzy dołączają do kanału”, a Slack AI i Workflow Builder automatycznie wygenerują przepływ pracy — bez konieczności ręcznego wprowadzania ustawień. Nowa funkcja „podsumuj kanał” pozwala użytkownikom tworzyć przepływy pracy, które publikują regularne podsumowania w obserwowanych kanałach.

Wyszukiwanie oferuje teraz wyniki z uwzględnieniem wiedzy zawartej w plikach i aplikacji, co daje użytkownikom bogatsze i bardziej trafne odpowiedzi. Wcześniej użytkownicy mogli zadawać pytania własnymi słowami w pasku wyszukiwania Slacka i otrzymywać zwięzłe odpowiedzi oparte na danych konwersacyjnych w Slacku. Teraz Slack AI generuje odpowiedzi również z plików przesłanych i udostępnionych w Slacku, kanw, transkrypcji z klipów, dokumentów z aplikacji takich jak Google i Microsoft oraz innych. Slack AI wykorzystuje Retrieval Augmented Generation (RAG) do generowania odpowiedzi, które są unikalne dla użytkownika, który przeprowadza wyszukiwanie i bazuje wyłącznie na wiadomościach lub plikach, do których ten użytkownik ma dostęp w Slacku.

Szablony Slack

Zespoły mogą ustandaryzować sposób wykonywania pracy i skrócić czas uzyskiwania wartości dzięki wstępnie skonfigurowanym zbiorom narzędzi Slack do zwiększania produktywności.

Użytkownicy mogą wybrać konkretne rozwiązanie dla wspólnego projektu lub programu, takie jak zarządzanie projektem, zbieranie opinii i rozpatrywanie próśb o pomoc z centrum szablonów w swoim obszarze roboczym Slack. Za pomocą jednego kliknięcia Slack wygeneruje nowy kanał specyficzny dla tego przypadku użycia.

Kanały Salesforce bezpiecznie przenoszą dane CRM z rekordów Salesforce do odpowiednich kanałów Slack, dzięki czemu użytkownicy mogą śledzić postępy, dzielić się wiedzą i wspierać klientów. Użytkownicy mogą również bezpiecznie edytować i aktualizować swoje dane CRM bezpośrednio w Slack, eliminując potrzebę powielania informacji w wielu systemach.

Dzięki podsumowaniom konwersacji Slack AI w kanałach Salesforce, użytkownicy mogą również szybko wychwycić kluczowe informacje o pojedynczym kliencie w innych powiązanych kanałach Salesforce. Na przykład będąc w kanale konta, opiekun konta może użyć Slack AI, aby przyspieszyć dyskusje na temat swojego klienta w powiązanym kanale szansy lub uzyskać wgląd w trwające rozmowy na temat sprawy wsparcia tego klienta w powiązanym kanale.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń