Salesforce-Einstein-SDR-i-Einstein-Sales-Coach

Salesforce Einstein SDR i Einstein Sales Coach

Salesforce wprowadził do oferty dwóch nowych, w pełni autonomicznych agentów sprzedaży AI: Einstein Sales Development Rep (SDR) Agent i Einstein Sales Coach Agent. Oba rozwiązania są zbudowane na platformie Salesforce Einstein 1 Agentforce i zaprojektowano je tak, aby pomóc zespołom sprzedaży przyspieszyć wzrosty.

Einstein SDR Agent autonomicznie nawiązuje kontakt z nowymi potencjalnymi klientami, aby dbać o nich w trybie 24/7. W przeciwieństwie do chatbotów, które mogą odpowiadać tylko na konkretne, zaprogramowane pytania, Einstein SDR Agent podejmuje decyzje i priorytetyzuje działania, które są zgodne z pożądanymi wynikami i analizuje pytanie potencjalnego klienta tak, aby autonomicznie określić, co należy zrobić dalej – niezależnie od tego czy jest to odpowiadanie na pytania dotyczące produktu, obsługa zastrzeżeń, czy planowanie spotkania. Każda udzielana odpowiedź jest zaufana, dokładna i spersonalizowana, ponieważ jest oparta na firmowym CRM i zharmonizowanych danych zewnętrznych dostarczanych za pomocą usługi rozszerzonego generowania pobierania (RAG) Agentforce. Einstein SDR Agent płynnie przenosi leady do sprzedawców i może obsługiwać wiele leadów jednocześnie, w różnych kanałach i w różnych językach. Oznacza to, że sprzedawcy mogą odciążyć się od czasochłonnych działań w górnej części ścieżki i skupić się na nawiązywaniu kontaktów z klientami.

Einstein Sales Coach Agent szkoli natomiast sprzedawców poprzez autonomiczne odgrywanie ról dostosowanych do każdej transakcji, zapewniając jednocześnie spersonalizowane i obiektywne informacje zwrotne. Podczas odgrywania ról Einstein symuluje zachowania kupującego, wykorzystując generatywną sztuczną inteligencję do konwersji tekstu na mowę. Einstein wykorzystuje RAG do naśladowania reakcji kupującego, opierając każdą odpowiedź na odpowiednich informacjach przechowywanych w Salesforce – takich jak informacje o transakcji, koncie i wcześniejszej korespondencji z tym klientem. Oznacza to, że sprzedawcy mogą ćwiczyć pitching, radzenie sobie z obiekcjami klientów lub negocjacje przed spotkaniem z prawdziwymi klientami.

Nowi, autonomiczni agenci sprzedaży mogą być szybko skonfigurowani przy użyciu niekodowanych działań, przepływów pracy i gotowych szablonów ze sprawdzonymi praktykami sprzedaży Salesforce. Korzystając z Salesforce Data Cloud, klienci mogą dodatkowo ulepszać modele generatywne, przesyłając odpowiednie informacje zewnętrzne, takie jak istniejące dokumenty sprzedażowe i szkoleniowe, co prowadzi do dokładniejszych, trafniejszych i kontekstowych wyników. Obaj agenci wykorzystują Einstein Trust Layer, aby zapewnić bezpieczne, zaufane odpowiedzi.

Einstein SDR Agent

W niedawnym raporcie firmy podzieliły się informacją, że ich przedstawiciele handlowi spędzają zaledwie 30% czasu na sprzedaży, ponieważ grzęzną w żmudnych i ręcznych zadaniach. Einstein SDR Agent pomaga sprzedawcom zmaksymalizować czas sprzedaży poprzez:

Automatyzację pipeline’u 24/7: Einstein SDR Agent prowadzi spersonalizowane, inteligentne rozmowy z potencjalnymi klientami. Przykładowo, jeśli potencjalny klient niedawno pobrał katalog ze strony internetowej, sprzedawca nie musi mówić Einstein SDR Agent, aby przygotował wiadomość e-mail do tego klienta. Zamiast tego, Einstein SDR Agent może być skonfigurowany tak, aby wymyślić własny plan działania dla potencjalnych klientów, którzy są do niego kierowani. Einstein SDR Agent samodzielnie skontaktuje się z przychodzącym potencjalnym klientem.

Udzielając dokładnych, spersonalizowanych odpowiedzi: Einstein SDR Agent opiera każdą odpowiedź na zaufanych danych biznesowych firmy, w tym danych Salesforce CRM. Korzystając z Data Cloud, firmy mogą przesyłać istniejące materiały sprzedażowe, takie jak często zadawane pytania dotyczące produktów, gry sprzedażowe i studia przypadków, które Einstein może wykorzystać do wygenerowania zaufanej i dokładnej odpowiedzi na zapytania potencjalnych klientów.

Zapewnienie wbudowanych zabezpieczeń i monitorowania: Klienci mogą dostosować język i ton, jakiego agent Einstein SDR używa w kontaktach z potencjalnymi klientami. Klienci mogą ustawić ograniczenia dotyczące tego, jak często, jakimi kanałami i kiedy Einstein powinien angażować się w przychodzących potencjalnych klientów. Klienci wybierają również, które leady mają być kierowane do Einstein.

Przykładowo, firmy mogą przekierowywać wszystkie przychodzące leady o wartości poniżej 10 000 USD, aby ich sprzedawcy mogli skupić się na leadach o wyższej wartości. Wszystkie działania są rejestrowane jako zadania i są mierzone w istniejących pulpitach nawigacyjnych i raportach klientów. Gotowe pulpity zarządzania pomagają monitorować wydajność agentów i kontrolować rozmowy, umożliwiając sprzedawcom interweniowanie w dowolnym momencie.

Umożliwienie płynnego przekazywania zadań od agentów do sprzedawców: Przy każdym zaplanowanym spotkaniu agent wykonuje przekazanie wiedzy do sprzedawców, powiadamiając i informując ich o przygotowaniu danych do spotkania, które podsumowuje krytyczne informacje o potencjalnych klientach i poprzednie interakcje.

Zapewnienie możliwości wielokanałowych i wielojęzycznych: Agent Einstein SDR może kontaktować się z potencjalnymi klientami za pośrednictwem preferowanych przez nich kanałów, w tym SMS, WhatsApp i w preferowanym przez nich języku.

Einstein Sales Coach

Einstein Sales Coach pomaga sprzedawcom poprawić ich umiejętności w zakresie odkrywania, prezentacji i negocjacji:

Realistyczne odgrywanie ról: Przykładowo, jeśli transakcja jest na etapie negocjacji, Einstein może stworzyć scenariusz fabularny pochodzący z odpowiedniego kontekstu, w tym z rejestru możliwości i materiałów dotyczących kupującego, aby symulować docelowego nabywcę i zaangażować się w negocjacje cenowe.

Spersonalizowana, obiektywna informacja zwrotna: Einstein Sales Coach Agent wykorzystuje LLM podczas przekazywania informacji zwrotnych od sprzedawcy. Informacje zwrotne obejmują również ocenę kolejnych kroków zidentyfikowanych przez przedstawiciela oraz wszelkich zaległych zadań. Agenci AI mogą obiektywnie stosować te same standardy do każdej sesji odgrywania ról, zapewniając spójne informacje zwrotne.

Łączenie coachingu z wynikami sprzedaży: Menedżerowie mogą ocenić wpływ Einstein Sales Coach Agent na wyniki zespołu, śledząc liczbę sesji coachingowych, identyfikując najbardziej zaangażowanych przedstawicieli i analizując wskaźniki wygranych / przegranych transakcji z coachingiem i bez niego, aby łatwo ocenić zwrot z inwestycji.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń