Zdjęcie

Salesforce Pro Suite – CRM specjalnie dla małych firm

Pakiet Pro Suite pomaga małym firmom w pełni wykorzystać możliwości systemu CRM, łącząc funkcje marketingowe, sprzedażowe, usługowe i handlowe w jednym prostym, nieszablonowym rozwiązaniu.

Salesforce wprowadził do swojej oferty pakiet Pro Suite – to elastyczne, skalowalne rozwiązanie typu „wszystko w jednym”, które pomaga małym firmom rozpocząć działalność i skalować ją w wraz z upływem czasu i rozwojem. Pakiet Pro Suite, oparty na platformie Einstein 1 i chmurze danych Salesforce, pomaga klientom rozwijać działalność dzięki gotowemu do użycia i łatwemu do wdrożenia rozwiązaniu.

Pakiet Pro Suite obejmuje  takie funkcje jak np. łatwe wdrażanie z przewodnikiem po funkcjach pakietu, szablony raportów, wstępnie zbudowane pulpity nawigacyjne i wbudowaną sztuczną inteligencję. Rozwiązanie umożliwia pracownikom małych firm szybką obsługę kluczowych zadań, takich jak śledzenie potencjalnych klientów, zarządzanie sprawami obsługi klienta, wysyłanie wiadomości e-mail od klientów, zbieranie płatności bezpośrednich i wiele innych. 

Oprócz funkcjonalności pakietu Starter Suite, pakiet Pro Suite zapewnia zaawansowane funkcje i większe możliwości dostosowywania, takie jak automatyzacja przepływu pracy i procesów, prognozowanie i wycena sprzedaży oraz czat na żywo do obsługi klienta.

Pro Suite pozwala:

  • Zwiększyć generowanie leadów dzięki szablonom kampanii, personalizacji treści i analizie wydajności tak, aby dotrzeć do właściwych potencjalnych klientów z właściwym komunikatem, we właściwym czasie.
  • Przyspieszać sprzedaż dzięki prognozowaniu, wycenie i bezpośrednim płatnościom online w celu usprawnienia gromadzenia przychodów.
  • Szybko odpowiadać na pytania klientów dzięki funkcjom czatu i przesyłania wiadomości dostępnym w witrynach i aplikacjach.
  • Rozszerzyć możliwości AI CRM poprzez AppExchange, zaufany rynek chmurowy Salesforce dla przedsiębiorstw z ekosystemem aplikacji.

Małe firmy też potrzebują technologii

Niedawna ankieta przeprowadzona przez Slack pokazała, że 40% małych firm uważa, że rok 2024 jest rokiem „przełomowym” dla ich działalności, a technologia jest dla nich kluczowa. Martwią się one jednak o rozwój technologii nie mając odpowiedniego budżetu na ten cel i czują, że technologia, której używają w swojej firmie, jest przestarzała.

Aby pomóc małym firmom Salesforce połączył najlepsze ze swoich produktów w gotowym rozwiązaniu przeznaczonym dla małych firm w sposób, który jest zarówno przystępny cenowo, jak i łatwy w użyciu.

Przykładowo, jeśli mała firma konsultingowa, korzysta z wielu systemów technicznych do zarządzania e-mailami klientów, rozmowami telefonicznymi i spotkaniami, prawdopodobnie systemy te muszą zostać zintegrowane. Mała firma produkcyjna, musi zarządzać wykonawcami i podwykonawcami wraz z prognozowanymi przychodami i wydatkami. Pro Suite zapewnia firmom narzędzia do konsolidacji systemów sprzedaży, usług, marketingu i handlu w jednym widoku ich operacji na jednej platformie.

W dzisiejszym cyfrowym świecie firmy stają w obliczu stale rosnących oczekiwań klientów. Aby sprostać tym wymaganiom, szukają sztucznej inteligencji i automatyzacji w celu zwiększenia wydajności i rozwoju swojej działalności. Zaczyna się to od zebrania wszystkich danych klientów w jednym miejscu. Pakiet Pro Suite łączy dane biznesowe, które zwykle są rozproszone w wielu systemach / działach i tworzy ich ujednolicony widok za pomocą Data Cloud.

Pakiet Pro Suite umożliwia klientom szybkie i łatwe rozpoczęcie pracy z numerem 1 na świecie AI CRM i płynne skalowanie. Klienci Salesforce nigdy nie będą musieli zmieniać i zastępować istniejących wdrożeń, aby uzyskać rozwiązanie dostosowane do ich potrzeb. Różnorodne, w pełni konfigurowalne ścieżki aktualizacji, począwszy od pakietów Starter i Pro Suite, aż po najwyższą wersję Einstein 1 Sales Edition pozwalają zawsze być na bieżąco.

Dostępność i ceny:

Pakiet Pro Suite jest ogólnie dostępny. Cena pakietu Pro Suite wynosi 100 USD za użytkownika miesięcznie.

Więcej informacji:

Dowiedz się więcej o pakiecie Pro Suite

Porównanie pakietów Starter i Pro Suite

Wypróbuj pakiet Pro Suite za darmo przez 30 dni!

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem

Najnowszy raport MuleSoft Connectivity Benchmark pokazuje, że w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zasoby działów IT aż 96% liderów IT w europejskich przedsiębiorstwach już wdrożyło lub planuje wdrożenie agentów AI w ciągu najbliższych dwóch lat. Jednak wyzwania związane z integracją systemów sprawiają, że firmy nie mogą w pełni wykorzystać potencjału tej technologii. Tymczasem agenci AI mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując wiele czasochłonnych procesów. Badania wskazują, że 94% respondentów w Europie ma trudności z integracją danych w różnych systemach. Dodatkowo, średnio tylko 32% aplikacji w europejskich organizacjach jest ze sobą kompatybilnych, co negatywnie wpływa na precyzję i skuteczność agentów AI. Kluczowe wnioski z 10. edycji raportu Connectivity Benchmark firmy MuleSoft Dzięki agentom AI otwiera się droga do większej efektywności Zespoły IT, które już teraz odpowiadają za utrzymanie istniejących systemów, mają trudności z nadążaniem za rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Odsetek projektów, które nie zostały zrealizowane na czas, wzrósł do 29% w 2024 roku – w porównaniu do 28% w 2023 roku. 81% europejskich liderów IT spodziewa się dalszego wzrostu obciążenia pracą. Średnio ankietowani przewidują, że liczba projektów wzrośnie o 18% między 2024 a 2025 rokiem. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, przedsiębiorstwa w Europie przeznaczyły w 2024 roku średnio 19,3 mln dolarów na zatrudnienie specjalistów IT – to wzrost o 69% w porównaniu do 2023 roku, gdy wydatki te wynosiły około 11,4 mln dolarów. Agenci AI i rozwiązania integracyjne – szansa na zwiększenie produktywności, efektywności i redukcję kosztów Agenci AI i narzędzia do integracji systemów mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując powtarzalne zadania i umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie zasobami. Większość europejskich liderów IT (92%) uważa, że sztuczna inteligencja zwiększy produktywność ich zespołów deweloperskich w ciągu najbliższych trzech lat. Wśród firm, które już korzystają z agentów AI, odsetek ten jest jeszcze wyższy – 98% wyraża taką pewność. Średnio 39% czasu zespołów IT jest obecnie poświęcane na projektowanie, budowanie i testowanie niestandardowych integracji między systemami i danymi, aby umożliwić firmom wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych. Proces ten może zostać zautomatyzowany dzięki odpowiednim narzędziom integracyjnym. Coraz bardziej złożona infrastruktura ogranicza skuteczność agentów AI Rosnąca liczba aplikacji i modeli AI wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa prowadzi do powstawania silosów danych, które mogą utrudniać efektywne działanie agentów. Średnio 85% europejskich liderów IT uważa, że silosy danych stanowią wyzwanie dla ich organizacji. Problem ten jest jeszcze bardziej widoczny w firmach korzystających z agentów AI (91%) w porównaniu do tych, które ich nie używają (81%). Obecnie europejskie organizacje korzystają średnio z 789 aplikacji. Firmy wykorzystujące agentów AI mają ich jeszcze więcej – średnio 1 075, czyli o 68% więcej niż organizacje, które nie wdrożyły agentów (639). Liczba modeli AI wykorzystywanych przez europejskie przedsiębiorstwa wzrosła – z 10 w 2024 roku do 15 w 2025 roku. Organizacje korzystające z agentów AI używają średnio 17 modeli, podczas gdy te bez agentów – 15.   API i skuteczne łączenie danych mogą zwiększyć wydajność IT oraz agentów AI Integracja strategii AI i połączeń pomiędzy danymi pozwala firmom uprościć i ujednolicić ich infrastrukturę, maksymalnie wykorzystując ich potencjał do efektywnego zasilania agentów AI. Dzięki temu agenci mogą uzyskiwać dostęp do kluczowych, specyficznych dla biznesu danych, działając w sposób optymalny i wchodząc w interakcje z istniejącymi systemami oraz automatyzacjami. Wśród europejskich firm korzystających z agentów AI, te wykorzystujące API czerpią z nich korzyści w zakresie: Usprawnienia infrastruktury IT (66%) Integracji różnych systemów (49%) Umożliwienia zespołom swobodnego udostępniania danych (48%) Średnio 51% wewnętrznych zasobów oprogramowania i komponentów w europejskich firmach może być ponownie użyta. To szansa dla organizacji, aby zamiast budować rozwiązania od podstaw, wykorzystać sprawdzone dane i istniejące inwestycje w API do tworzenia wiarygodnych agentów AI. API generują wartość biznesową Oprócz umożliwienia agentom AI dostępu do usług, baz danych i funkcjonalności aplikacji, liderzy IT podkreślają również szeroką wartość biznesową API – od zwiększenia efektywności po bezpośredni wpływ na przychody. Europejskie firmy korzystające z API wskazują na kluczowe korzyści: Wyższą produktywność (52%) Większą innowacyjność (47%) Szybsze reagowanie na potrzeby biznesowe (46%), większe zaangażowanie i lepszą współpracę pracowników (46%), a także możliwość samodzielnego zarządzania potrzebami IT przez zespoły (46%) Prawie 2 na 5 (39%) zespołów IT wykorzystuje API do zwiększenia efektywności procesu tworzenia aplikacji. Liderzy IT w Europie szacują, że średnio 39% przychodów ich firm pochodzi z API i powiązanych wdrożeń. W organizacjach korzystających z agentów AI odsetek ten jest jeszcze wyższy – 43%. Dlaczego jest to istotne? Efektywność agentów AI zależy od dostępu do połączonych danych, które pozwalają im lepiej rozumieć kontekst i niuanse zapytań użytkowników. Agenci AI gromadzą zarówno ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane dane z różnych źródeł, takich jak systemy CRM, ERP i HCM, a także e-maile, pliki PDF, Slack i inne narzędzia. Wykorzystują te informacje do podejmowania decyzji i realizacji zadań przy niemal dowolnych procesach biznesowych. Integracja danych, systemów i aplikacji umożliwia organizacjom korzystanie z cyfrowej siły roboczej wspieranej przez AI, która może autonomicznie wykonywać zarówno proste, jak i złożone zadania w całej firmie. Block Quote Więcej informacji Pobierz Connectivity Benchmark Report Zyskaj lepszy wgląd w raport, odwiedzając MuleSoft Blog Skorzystaj ze wskazówek i prowadź efektywnie przedsiębiorstwo oparte na agentach Metodologia 10. edycja raportu Connectivity Benchmark Report firmy MuleSoft, opracowana we współpracy z Vanson Bourne i Deloitte Digital, opiera się na danych z ankiety przeprowadzonej wśród 1 050 liderów IT na całym świecie. Podwójnie anonimowe badanie online zostało zrealizowane między październikiem a listopadem 2024 roku w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Niderlandach, Australii, Singapurze, Hongkongu i Japonii. Aby zapewnić wiarygodność wyników, zastosowano wieloetapowy proces weryfikacji uczestników. Wszyscy respondenci zajmują stanowiska kierownicze lub wyższe w działach IT i pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 1 000 osób, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Szczegółowe informacje o strukturze prawnej Deloitte można znaleźć na stronie www.deloitte.com/us/about.
Obrazek wyróżniający dla 'Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem'

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń