Zdjęcie

Salesforce Pro Suite – CRM specjalnie dla małych firm

Pakiet Pro Suite pomaga małym firmom w pełni wykorzystać możliwości systemu CRM, łącząc funkcje marketingowe, sprzedażowe, usługowe i handlowe w jednym prostym, nieszablonowym rozwiązaniu.

Salesforce wprowadził do swojej oferty pakiet Pro Suite – to elastyczne, skalowalne rozwiązanie typu „wszystko w jednym”, które pomaga małym firmom rozpocząć działalność i skalować ją w wraz z upływem czasu i rozwojem. Pakiet Pro Suite, oparty na platformie Einstein 1 i chmurze danych Salesforce, pomaga klientom rozwijać działalność dzięki gotowemu do użycia i łatwemu do wdrożenia rozwiązaniu.

Pakiet Pro Suite obejmuje  takie funkcje jak np. łatwe wdrażanie z przewodnikiem po funkcjach pakietu, szablony raportów, wstępnie zbudowane pulpity nawigacyjne i wbudowaną sztuczną inteligencję. Rozwiązanie umożliwia pracownikom małych firm szybką obsługę kluczowych zadań, takich jak śledzenie potencjalnych klientów, zarządzanie sprawami obsługi klienta, wysyłanie wiadomości e-mail od klientów, zbieranie płatności bezpośrednich i wiele innych. 

Oprócz funkcjonalności pakietu Starter Suite, pakiet Pro Suite zapewnia zaawansowane funkcje i większe możliwości dostosowywania, takie jak automatyzacja przepływu pracy i procesów, prognozowanie i wycena sprzedaży oraz czat na żywo do obsługi klienta.

Pro Suite pozwala:

  • Zwiększyć generowanie leadów dzięki szablonom kampanii, personalizacji treści i analizie wydajności tak, aby dotrzeć do właściwych potencjalnych klientów z właściwym komunikatem, we właściwym czasie.
  • Przyspieszać sprzedaż dzięki prognozowaniu, wycenie i bezpośrednim płatnościom online w celu usprawnienia gromadzenia przychodów.
  • Szybko odpowiadać na pytania klientów dzięki funkcjom czatu i przesyłania wiadomości dostępnym w witrynach i aplikacjach.
  • Rozszerzyć możliwości AI CRM poprzez AppExchange, zaufany rynek chmurowy Salesforce dla przedsiębiorstw z ekosystemem aplikacji.

Małe firmy też potrzebują technologii

Niedawna ankieta przeprowadzona przez Slack pokazała, że 40% małych firm uważa, że rok 2024 jest rokiem „przełomowym” dla ich działalności, a technologia jest dla nich kluczowa. Martwią się one jednak o rozwój technologii nie mając odpowiedniego budżetu na ten cel i czują, że technologia, której używają w swojej firmie, jest przestarzała.

Aby pomóc małym firmom Salesforce połączył najlepsze ze swoich produktów w gotowym rozwiązaniu przeznaczonym dla małych firm w sposób, który jest zarówno przystępny cenowo, jak i łatwy w użyciu.

Przykładowo, jeśli mała firma konsultingowa, korzysta z wielu systemów technicznych do zarządzania e-mailami klientów, rozmowami telefonicznymi i spotkaniami, prawdopodobnie systemy te muszą zostać zintegrowane. Mała firma produkcyjna, musi zarządzać wykonawcami i podwykonawcami wraz z prognozowanymi przychodami i wydatkami. Pro Suite zapewnia firmom narzędzia do konsolidacji systemów sprzedaży, usług, marketingu i handlu w jednym widoku ich operacji na jednej platformie.

W dzisiejszym cyfrowym świecie firmy stają w obliczu stale rosnących oczekiwań klientów. Aby sprostać tym wymaganiom, szukają sztucznej inteligencji i automatyzacji w celu zwiększenia wydajności i rozwoju swojej działalności. Zaczyna się to od zebrania wszystkich danych klientów w jednym miejscu. Pakiet Pro Suite łączy dane biznesowe, które zwykle są rozproszone w wielu systemach / działach i tworzy ich ujednolicony widok za pomocą Data Cloud.

Pakiet Pro Suite umożliwia klientom szybkie i łatwe rozpoczęcie pracy z numerem 1 na świecie AI CRM i płynne skalowanie. Klienci Salesforce nigdy nie będą musieli zmieniać i zastępować istniejących wdrożeń, aby uzyskać rozwiązanie dostosowane do ich potrzeb. Różnorodne, w pełni konfigurowalne ścieżki aktualizacji, począwszy od pakietów Starter i Pro Suite, aż po najwyższą wersję Einstein 1 Sales Edition pozwalają zawsze być na bieżąco.

Dostępność i ceny:

Pakiet Pro Suite jest ogólnie dostępny. Cena pakietu Pro Suite wynosi 100 USD za użytkownika miesięcznie.

Więcej informacji:

Dowiedz się więcej o pakiecie Pro Suite

Porównanie pakietów Starter i Pro Suite

Wypróbuj pakiet Pro Suite za darmo przez 30 dni!

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń