Już 10 czerwca 2020 zapraszamy Państwa na bezpłatne webinarium, które w całości poświęcone będzie tematyce nowych regulacji wprowadzonych w ramach tzw. Tarczy Antykryzysowej COVID-19, w kontekście obsługi ich w systemach informatycznych Humansoft (HermesSQL, Corax, MiniCorax).
W trakcie webinarium przedstawimy m.in.:
- Obsługę zmiany w zakresie badań lekarskich
- Zmiany w orzecznictwie o niepełnosprawności
- Rejestrację kwarantanny
- Obsługę przestoju ekonomicznego
- Obniżenie wymiaru etatu
Webinarium prowadzi

Izabella Ziętek – Starszy specjalista ds. Sprzedaży i Wdrożeń w firmie Humansoft, z którą związana jest od 2012 roku. Specjalizuje się we wdrożeniach modułów finansowo-księgowych, kadrowo-płacowych, handlowo-magazynowych oraz produkcyjnych. Ukończyła kursy asystenta księgowego oraz obsługi kadrowo-płacowej organizowane przez Stowarzyszenie Księgowych w Radomiu. Prowadzi szkolenia oraz warsztaty dla klientów i sieci handlowej Humansoft związane z tematyką kadrowo-płacową i finansowo-księgową.
Termin webinarium
10.06.2020 roku (środa), godz. 10.00-10.45
Udział w webinarium jest bezpłatny!
Link do rejestracji – https://humansoft.pl/tarcza-antykryzysowa-webinarium/