Agentforce-2.0-Cyfrowa-platforma-pracy-do-budowania-nieograniczonej-produktywnościNowy

Cyfrowa platforma pracy

Salesforce ogłosił Agentforce 2.0: najnowszą wersję Agentforce – pierwszej cyfrowej platformy pracy dla przedsiębiorstw – czyli kompletnego systemu AI do rozszerzania zespołów o zaufanych, autonomicznych agentów AI w przepływach pracy. Najnowsza wersja wprowadza nową bibliotekę gotowych umiejętności i integracji ułatwiających realizacje codziennych zadań, możliwość wdrożenia Agentforce w Slack oraz ulepszenia w rozumowaniu agentowym i rozszerzonym generowaniu wyszukiwania (RAG). Umożliwia to firmom skalowanie możliwości zespołów pracowników za pomocą spersonalizowanych agentów zdolnych do obsługi złożonych zadań z jeszcze większą precyzją i dokładnością.

Dlaczego jest to istotne? Każdy zespół ma więcej pracy do wykonania niż dostępnych zasobów, co prowadzi do gorszych interakcji z klientami i powstawania zaległości. Organizacje zwracają się o pomoc do sztucznej inteligencji, ale mają niską tolerancję na niedopasowane do ich oczekiwań odpowiedzi. Istniejące rozwiązania, takie jak copiloty, mają trudność w zapewnieniu dokładnych wskazówek na złożone zadania i nie mogą samodzielnie podejmować działań – takich jak opiekowanie się potencjalnymi klientami za pomocą rekomendacji produktów. Organizacje potrzebują nowego rodzaju platformy zaprojektowanej do dostarczania realnego wsparcia zespołu w postaci autonomicznych agentów AI, którzy mogą analizować dane i korzystać z usprawnień przepływów pracy, aby podejmować działania w imieniu przeciążonych zespołów.

"Agentforce 2.0 przenosi naszą rewolucyjną platformę cyfrowej pracy Salesforce na inny poziom, z nowymi funkcjami rozumowania, integracji i dostosowywania, które wzbogacają autonomicznych agentów bezprecedensowym poziomem inteligencji, precyzji i dokładności – powiedział , prezes i dyrektor generalny Salesforce. – Popyt na Agentforce był od początku niesamowity – żadna inna firma nie jest w stanie zaoferować tak kompletnego rozwiązania AI dla biznesu. Płynnie łączymy sztuczną inteligencję, dane, aplikacje i automatyzację z ludźmi, aby zmienić sposób wykonywania pracy."

MarkBenioff

Prezes | Salesforce

.

Agentforce 2.0 umacnia naszą pozycję lidera w dziedzinie cyfrowych rozwiązań dedykowanych pracownikom, umożliwiając każdej firmie stworzenie realnego wsparcia zespołu, dzięki czemu będą oni mogli wydajniej i sprawniej wykonywać swoje obowiązki służbowe i finalnie budować lepsze relacje z klientami – dodał ekspert.

Nowa biblioteka umiejętności Agentforce pozwala użyć go w każdym zadaniu

  • Nowe umiejętności wzbogacają doświadczenia klientów: Nowe umiejętności stworzone z myślą o zespołach sprzedażowych, takie jak np. Sales Development i Sales Coaching, umożliwiają tworzenie autonomicznych agentów AI, którzy mogą dbać o potencjalnych klientów w oparciu o zasady zaangażowania. To także agenci, którzy mogą uczestniczyć w połączeniach telefonicznych z potencjalnymi klientami i dostarczać natychmiastowych informacji zwrotnych na temat interakcji z kontrahentami, pomagając przedstawicielom handlowym w wykonywaniu jak najlepszej pracy. Dodatkowe funkcje obejmują zdobywanie umiejętności w zakresie kampanii marketingowych i handlowych, planowania zaangażowania w usługi oraz szkolenia pracowników terenowych.
  • Podejmuj działania w dowolnej aplikacji lub przepływie pracy dzięki MuleSoft: MuleSoft umożliwia teraz Agentforce wykonywanie pracy w całej firmie. Dzięki MuleSoft for Flow zarządzanie procesami zapisanymi w technice low-code, które obejmują dowolny system firmowy, jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Gdy zespoły chcą przekształcić swoje interfejsy API w akcje Agentforce, nowy MuleSoft API Catalog umożliwia konstruktorom i administratorom Salesforce przeglądanie, odkrywanie i zarządzanie interfejsami API w Salesforce, MuleSoft, Heroku i dowolnych usługach zewnętrznych z jednej centralnej lokalizacji w celu szybkiego ponownego wykorzystania. A nowe MuleSoft Topic Center rozszerza to, umożliwiając zespołom wprowadzanie metadanych Agentforce do każdego tworzonego interfejsu API, zapewniając, że każdy punkt łączności może zostać automatycznie przekształcony w umiejętność lub akcję Agentforce, dzięki czemu każdy interfejs API jest domyślnie „agent-first”.
  • Tableau Skills for Analytics and Insights: Nowe Tematy i Akcje Tableau zapewniają wizualizacje danych oraz przewidywania w celu lepszego zrozumienia odpowiedzi agentów, bogatych w kontekst biznesowy dzięki Tableau Semantics. Odblokowuje to nowe możliwości użycia analityki konwersacyjnej, jeszcze bardziej obniżając barierę dostępu do danych.
  • Umiejętności Slack do angażowania się w kanały i konwersacje: Dzięki akcjom Slack dostępnym teraz w Agent Builder, zespół może ulepszyć Agentforce, na przykład o możliwość wysyłania DM (wiadomość bezpośrednia) w celu podsumowania tego, co dzieje się z projektem, lub aktualizowania Slack Canvas, gdy klient prosi o zmiany w trwającym projekcie.
  • Umiejętności partnerskie dzięki AppExchange: Agentforce jest wspierany przez pierwszy w historii ekosystem umiejętności agentów dla przedsiębiorstw – umożliwiając klientom rozszerzenie Agentforce o niestandardowe tematy i akcje, od nowych typów agentów, takich jak AI Employee Service Agent z Workday, po nowe, stworzone przez partnerów akcje z Asymbl, Docusign i Neuron 7.
  • Agentforce rekomenduje teraz umiejętności do pracy, którą musisz wykonać: Agent Builder wykorzystuje Agentforce do komponowania nowych agentów do pracy, automatycznie generując odpowiednie tematy i instrukcje, jednocześnie czerpiąc z biblioteki umiejętności i działań, które są już dostępne, zapewniając zespołom możliwość szybkiego uruchomienia nowej cyfrowej pracy.

Agentforce w Slack – ludzie i agenci współpracują przy codziennych zadaniach: Organizacje chcą osiągnąć zwrot inwestycji w agentów AI, dlatego potrzebują rozwiązań, które są osadzone tam, gdzie już są ich pracownicy. Agentforce 2.0 można wdrożyć w Slack, wprowadzając konfigurowalną cyfrową siłę roboczą do wiadomości (DM) i kanałów, w których zespoły wykonują codzienne zadania służbowe.

Przenieś Agentforce do dowolnej wiadomości lub kanału: Agentforce 2.0 umożliwia zespołom łatwe wprowadzenie Agentforce do dowolnej konwersacji Slack. Użytkownicy Slack mogą rozpocząć rozmowę bezpośrednio z Agentforce Hub lub wspomnieć o agentach Agentforce za pośrednictwem DM lub w kanałach, wykorzystując swoją cyfrową siłę roboczą bezpośrednio w przepływie pracy.

Nowe akcje Slack w Agent Builder: Agent Builder zawiera teraz gotowe akcje Slack, takie jak „Create Canvas” lub „Message Channel”, które umożliwiają zespołom szybkie ulepszanie istniejących agentów lub tworzenie nowych, które mogą bez wysiłku angażować się w zespoły w Slack.

Odblokuj kontekst konwersacji za pomocą Enterprise Search: Slack zawiera bogactwo wiedzy o domenie w DM, kanałach i Canva, które odzwierciedlają unikalny charakter firmy. Dzięki Slack Enterprise Search, Agentforce może czerpać z danych konwersacyjnych – zwiększając trafność odpowiedzi i działań poprzez czerpanie z publicznych i autoryzowanych informacji w Slack.

Eksperckie odpowiedzi na złożone pytania i wykonywanie działań dzięki Agentforce 2.0

Atlas Reasoning Engine jest mózgiem Agentforce, umożliwiającym pobieranie odpowiednich danych, a następnie wyciąganie wniosków i działanie. Wraz z Agentforce 2.0, Salesforce wprowadza ulepszone rozumowanie i wyszukiwanie, aby obsługiwać złożone pytania, zasilane nowymi możliwościami w Data Cloud. Wzbogacają one Agentforce większym kontekstem – uzupełniając ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane dane metadanymi specyficznymi dla biznesu tak, aby uzyskać większą dokładność w najbardziej złożonych, wieloaspektowych pytaniach i zadaniach.

Ulepszone rozumowanie z zaawansowanymi wyszukiwarkami: Atlas Reasoning Engine może teraz obsługiwać szerszą gamę interakcji, w tym te z wieloma warstwami, które wymagają głębszego przemyślenia. Na przykład proste pytanie, takie jak „jaki jest status mojego portfela?”, będzie wykorzystywać podstawowe rozumowanie w celu uzyskania szybkich odpowiedzi. Złożone pytanie, takie jak „Jaki byłby właściwy instrument inwestycyjny dla funduszu edukacyjnego mojego dziecka w oparciu o moje obecne dochody i preferencje dotyczące ryzyka?” – wykorzystałoby rozszerzone rozumowanie z zaawansowanymi wyszukiwarkami danych. Dzięki bardziej precyzyjnemu pytaniu, zostaje opracowana odpowiedź w której pojawią się odpowiednie dane, jak i metadane specyficzne dla kontekstu. Atlas Reasoning Engine ocenia własną odpowiedź i zapętla się przez różne narzędzia i źródła w tak zwanej „pętli agentowej”, umożliwiając mu dostarczenie zaufanej, sprawdzonej odpowiedzi lub na zniuansowane i bardziej złożone żądania i to bez pisania niestandardowego kodu.

Ulepszony RAG ze wzbogaconym indeksowaniem: RAG umożliwia Agentforce szybkie znajdowanie istotnych informacji w nieustrukturyzowanych treściach. Aby zasilić ulepszone rozumowanie w Atlas Reasoning Engine, Data Cloud może teraz wzbogacać fragmenty RAG metadanymi z platformy Salesforce. Wzbogacenie indeksów RAG o kontekst metadanych dostosowuje Agentforce 2.0 do unikalnych konwencji firmy bez dodatkowej pracy. Poprawia to dokładność i trafność nawet najbardziej skomplikowanych zapytań, jednocześnie zwiększając zaufanie dzięki wbudowanym cytatom, które wskazują dokładne źródła, z których Agentforce uzyskał odpowiedź na dane pytanie.

Jak Salesforce zapewnia szybszą i bardziej spersonalizowaną obsługę klienta dzięki Agentforce?

Strona pomocy Salesforce ma ponad 60 milionów wizyt rocznie od klientów, którzy potrzebują pomocy w zakresie wsparcia produktu i zapytań dotyczących konta. Agentforce na stronie: help.salesforce.com zapewnia klientom spersonalizowaną obsługę 24/7, jednocześnie płynnie przenosząc pytania do pracowników z pełną historią sprawy i kontekstem w razie potrzeby. Od czasu uruchomienia w październiku, Agentforce rozwiązuje obecnie 83% zapytań klientów bez udziału człowieka, zmniejszył o połowę liczbę spraw wymagających interwencji pracowników i prawie podwoił średnią liczbę cotygodniowych rozmów.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem

Najnowszy raport MuleSoft Connectivity Benchmark pokazuje, że w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zasoby działów IT aż 96% liderów IT w europejskich przedsiębiorstwach już wdrożyło lub planuje wdrożenie agentów AI w ciągu najbliższych dwóch lat. Jednak wyzwania związane z integracją systemów sprawiają, że firmy nie mogą w pełni wykorzystać potencjału tej technologii. Tymczasem agenci AI mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując wiele czasochłonnych procesów. Badania wskazują, że 94% respondentów w Europie ma trudności z integracją danych w różnych systemach. Dodatkowo, średnio tylko 32% aplikacji w europejskich organizacjach jest ze sobą kompatybilnych, co negatywnie wpływa na precyzję i skuteczność agentów AI. Kluczowe wnioski z 10. edycji raportu Connectivity Benchmark firmy MuleSoft Dzięki agentom AI otwiera się droga do większej efektywności Zespoły IT, które już teraz odpowiadają za utrzymanie istniejących systemów, mają trudności z nadążaniem za rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Odsetek projektów, które nie zostały zrealizowane na czas, wzrósł do 29% w 2024 roku – w porównaniu do 28% w 2023 roku. 81% europejskich liderów IT spodziewa się dalszego wzrostu obciążenia pracą. Średnio ankietowani przewidują, że liczba projektów wzrośnie o 18% między 2024 a 2025 rokiem. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, przedsiębiorstwa w Europie przeznaczyły w 2024 roku średnio 19,3 mln dolarów na zatrudnienie specjalistów IT – to wzrost o 69% w porównaniu do 2023 roku, gdy wydatki te wynosiły około 11,4 mln dolarów. Agenci AI i rozwiązania integracyjne – szansa na zwiększenie produktywności, efektywności i redukcję kosztów Agenci AI i narzędzia do integracji systemów mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując powtarzalne zadania i umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie zasobami. Większość europejskich liderów IT (92%) uważa, że sztuczna inteligencja zwiększy produktywność ich zespołów deweloperskich w ciągu najbliższych trzech lat. Wśród firm, które już korzystają z agentów AI, odsetek ten jest jeszcze wyższy – 98% wyraża taką pewność. Średnio 39% czasu zespołów IT jest obecnie poświęcane na projektowanie, budowanie i testowanie niestandardowych integracji między systemami i danymi, aby umożliwić firmom wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych. Proces ten może zostać zautomatyzowany dzięki odpowiednim narzędziom integracyjnym. Coraz bardziej złożona infrastruktura ogranicza skuteczność agentów AI Rosnąca liczba aplikacji i modeli AI wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa prowadzi do powstawania silosów danych, które mogą utrudniać efektywne działanie agentów. Średnio 85% europejskich liderów IT uważa, że silosy danych stanowią wyzwanie dla ich organizacji. Problem ten jest jeszcze bardziej widoczny w firmach korzystających z agentów AI (91%) w porównaniu do tych, które ich nie używają (81%). Obecnie europejskie organizacje korzystają średnio z 789 aplikacji. Firmy wykorzystujące agentów AI mają ich jeszcze więcej – średnio 1 075, czyli o 68% więcej niż organizacje, które nie wdrożyły agentów (639). Liczba modeli AI wykorzystywanych przez europejskie przedsiębiorstwa wzrosła – z 10 w 2024 roku do 15 w 2025 roku. Organizacje korzystające z agentów AI używają średnio 17 modeli, podczas gdy te bez agentów – 15.   API i skuteczne łączenie danych mogą zwiększyć wydajność IT oraz agentów AI Integracja strategii AI i połączeń pomiędzy danymi pozwala firmom uprościć i ujednolicić ich infrastrukturę, maksymalnie wykorzystując ich potencjał do efektywnego zasilania agentów AI. Dzięki temu agenci mogą uzyskiwać dostęp do kluczowych, specyficznych dla biznesu danych, działając w sposób optymalny i wchodząc w interakcje z istniejącymi systemami oraz automatyzacjami. Wśród europejskich firm korzystających z agentów AI, te wykorzystujące API czerpią z nich korzyści w zakresie: Usprawnienia infrastruktury IT (66%) Integracji różnych systemów (49%) Umożliwienia zespołom swobodnego udostępniania danych (48%) Średnio 51% wewnętrznych zasobów oprogramowania i komponentów w europejskich firmach może być ponownie użyta. To szansa dla organizacji, aby zamiast budować rozwiązania od podstaw, wykorzystać sprawdzone dane i istniejące inwestycje w API do tworzenia wiarygodnych agentów AI. API generują wartość biznesową Oprócz umożliwienia agentom AI dostępu do usług, baz danych i funkcjonalności aplikacji, liderzy IT podkreślają również szeroką wartość biznesową API – od zwiększenia efektywności po bezpośredni wpływ na przychody. Europejskie firmy korzystające z API wskazują na kluczowe korzyści: Wyższą produktywność (52%) Większą innowacyjność (47%) Szybsze reagowanie na potrzeby biznesowe (46%), większe zaangażowanie i lepszą współpracę pracowników (46%), a także możliwość samodzielnego zarządzania potrzebami IT przez zespoły (46%) Prawie 2 na 5 (39%) zespołów IT wykorzystuje API do zwiększenia efektywności procesu tworzenia aplikacji. Liderzy IT w Europie szacują, że średnio 39% przychodów ich firm pochodzi z API i powiązanych wdrożeń. W organizacjach korzystających z agentów AI odsetek ten jest jeszcze wyższy – 43%. Dlaczego jest to istotne? Efektywność agentów AI zależy od dostępu do połączonych danych, które pozwalają im lepiej rozumieć kontekst i niuanse zapytań użytkowników. Agenci AI gromadzą zarówno ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane dane z różnych źródeł, takich jak systemy CRM, ERP i HCM, a także e-maile, pliki PDF, Slack i inne narzędzia. Wykorzystują te informacje do podejmowania decyzji i realizacji zadań przy niemal dowolnych procesach biznesowych. Integracja danych, systemów i aplikacji umożliwia organizacjom korzystanie z cyfrowej siły roboczej wspieranej przez AI, która może autonomicznie wykonywać zarówno proste, jak i złożone zadania w całej firmie. Block Quote Więcej informacji Pobierz Connectivity Benchmark Report Zyskaj lepszy wgląd w raport, odwiedzając MuleSoft Blog Skorzystaj ze wskazówek i prowadź efektywnie przedsiębiorstwo oparte na agentach Metodologia 10. edycja raportu Connectivity Benchmark Report firmy MuleSoft, opracowana we współpracy z Vanson Bourne i Deloitte Digital, opiera się na danych z ankiety przeprowadzonej wśród 1 050 liderów IT na całym świecie. Podwójnie anonimowe badanie online zostało zrealizowane między październikiem a listopadem 2024 roku w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Niderlandach, Australii, Singapurze, Hongkongu i Japonii. Aby zapewnić wiarygodność wyników, zastosowano wieloetapowy proces weryfikacji uczestników. Wszyscy respondenci zajmują stanowiska kierownicze lub wyższe w działach IT i pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 1 000 osób, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Szczegółowe informacje o strukturze prawnej Deloitte można znaleźć na stronie www.deloitte.com/us/about.
Obrazek wyróżniający dla 'Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem'

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń