Artykuły

Filtry i sortowanie
Artykułów w bazie: 4

Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem

Najnowszy raport MuleSoft Connectivity Benchmark pokazuje, że w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na zasoby działów IT aż 96% liderów IT w europejskich przedsiębiorstwach już wdrożyło lub planuje wdrożenie agentów AI w ciągu najbliższych dwóch lat. Jednak wyzwania związane z integracją systemów sprawiają, że firmy nie mogą w pełni wykorzystać potencjału tej technologii. Tymczasem agenci AI mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując wiele czasochłonnych procesów. Badania wskazują, że 94% respondentów w Europie ma trudności z integracją danych w różnych systemach. Dodatkowo, średnio tylko 32% aplikacji w europejskich organizacjach jest ze sobą kompatybilnych, co negatywnie wpływa na precyzję i skuteczność agentów AI. Kluczowe wnioski z 10. edycji raportu Connectivity Benchmark firmy MuleSoft Dzięki agentom AI otwiera się droga do większej efektywności Zespoły IT, które już teraz odpowiadają za utrzymanie istniejących systemów, mają trudności z nadążaniem za rosnącym zapotrzebowaniem na rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Odsetek projektów, które nie zostały zrealizowane na czas, wzrósł do 29% w 2024 roku – w porównaniu do 28% w 2023 roku. 81% europejskich liderów IT spodziewa się dalszego wzrostu obciążenia pracą. Średnio ankietowani przewidują, że liczba projektów wzrośnie o 18% między 2024 a 2025 rokiem. Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu, przedsiębiorstwa w Europie przeznaczyły w 2024 roku średnio 19,3 mln dolarów na zatrudnienie specjalistów IT – to wzrost o 69% w porównaniu do 2023 roku, gdy wydatki te wynosiły około 11,4 mln dolarów. Agenci AI i rozwiązania integracyjne – szansa na zwiększenie produktywności, efektywności i redukcję kosztów Agenci AI i narzędzia do integracji systemów mogą znacząco odciążyć zespoły IT, automatyzując powtarzalne zadania i umożliwiając firmom bardziej efektywne zarządzanie zasobami. Większość europejskich liderów IT (92%) uważa, że sztuczna inteligencja zwiększy produktywność ich zespołów deweloperskich w ciągu najbliższych trzech lat. Wśród firm, które już korzystają z agentów AI, odsetek ten jest jeszcze wyższy – 98% wyraża taką pewność. Średnio 39% czasu zespołów IT jest obecnie poświęcane na projektowanie, budowanie i testowanie niestandardowych integracji między systemami i danymi, aby umożliwić firmom wdrażanie nowych rozwiązań cyfrowych. Proces ten może zostać zautomatyzowany dzięki odpowiednim narzędziom integracyjnym. Coraz bardziej złożona infrastruktura ogranicza skuteczność agentów AI Rosnąca liczba aplikacji i modeli AI wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa prowadzi do powstawania silosów danych, które mogą utrudniać efektywne działanie agentów. Średnio 85% europejskich liderów IT uważa, że silosy danych stanowią wyzwanie dla ich organizacji. Problem ten jest jeszcze bardziej widoczny w firmach korzystających z agentów AI (91%) w porównaniu do tych, które ich nie używają (81%). Obecnie europejskie organizacje korzystają średnio z 789 aplikacji. Firmy wykorzystujące agentów AI mają ich jeszcze więcej – średnio 1 075, czyli o 68% więcej niż organizacje, które nie wdrożyły agentów (639). Liczba modeli AI wykorzystywanych przez europejskie przedsiębiorstwa wzrosła – z 10 w 2024 roku do 15 w 2025 roku. Organizacje korzystające z agentów AI używają średnio 17 modeli, podczas gdy te bez agentów – 15.   API i skuteczne łączenie danych mogą zwiększyć wydajność IT oraz agentów AI Integracja strategii AI i połączeń pomiędzy danymi pozwala firmom uprościć i ujednolicić ich infrastrukturę, maksymalnie wykorzystując ich potencjał do efektywnego zasilania agentów AI. Dzięki temu agenci mogą uzyskiwać dostęp do kluczowych, specyficznych dla biznesu danych, działając w sposób optymalny i wchodząc w interakcje z istniejącymi systemami oraz automatyzacjami. Wśród europejskich firm korzystających z agentów AI, te wykorzystujące API czerpią z nich korzyści w zakresie: Usprawnienia infrastruktury IT (66%) Integracji różnych systemów (49%) Umożliwienia zespołom swobodnego udostępniania danych (48%) Średnio 51% wewnętrznych zasobów oprogramowania i komponentów w europejskich firmach może być ponownie użyta. To szansa dla organizacji, aby zamiast budować rozwiązania od podstaw, wykorzystać sprawdzone dane i istniejące inwestycje w API do tworzenia wiarygodnych agentów AI. API generują wartość biznesową Oprócz umożliwienia agentom AI dostępu do usług, baz danych i funkcjonalności aplikacji, liderzy IT podkreślają również szeroką wartość biznesową API – od zwiększenia efektywności po bezpośredni wpływ na przychody. Europejskie firmy korzystające z API wskazują na kluczowe korzyści: Wyższą produktywność (52%) Większą innowacyjność (47%) Szybsze reagowanie na potrzeby biznesowe (46%), większe zaangażowanie i lepszą współpracę pracowników (46%), a także możliwość samodzielnego zarządzania potrzebami IT przez zespoły (46%) Prawie 2 na 5 (39%) zespołów IT wykorzystuje API do zwiększenia efektywności procesu tworzenia aplikacji. Liderzy IT w Europie szacują, że średnio 39% przychodów ich firm pochodzi z API i powiązanych wdrożeń. W organizacjach korzystających z agentów AI odsetek ten jest jeszcze wyższy – 43%. Dlaczego jest to istotne? Efektywność agentów AI zależy od dostępu do połączonych danych, które pozwalają im lepiej rozumieć kontekst i niuanse zapytań użytkowników. Agenci AI gromadzą zarówno ustrukturyzowane, jak i nieustrukturyzowane dane z różnych źródeł, takich jak systemy CRM, ERP i HCM, a także e-maile, pliki PDF, Slack i inne narzędzia. Wykorzystują te informacje do podejmowania decyzji i realizacji zadań przy niemal dowolnych procesach biznesowych. Integracja danych, systemów i aplikacji umożliwia organizacjom korzystanie z cyfrowej siły roboczej wspieranej przez AI, która może autonomicznie wykonywać zarówno proste, jak i złożone zadania w całej firmie. Block Quote Więcej informacji Pobierz Connectivity Benchmark Report Zyskaj lepszy wgląd w raport, odwiedzając MuleSoft Blog Skorzystaj ze wskazówek i prowadź efektywnie przedsiębiorstwo oparte na agentach Metodologia 10. edycja raportu Connectivity Benchmark Report firmy MuleSoft, opracowana we współpracy z Vanson Bourne i Deloitte Digital, opiera się na danych z ankiety przeprowadzonej wśród 1 050 liderów IT na całym świecie. Podwójnie anonimowe badanie online zostało zrealizowane między październikiem a listopadem 2024 roku w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Niderlandach, Australii, Singapurze, Hongkongu i Japonii. Aby zapewnić wiarygodność wyników, zastosowano wieloetapowy proces weryfikacji uczestników. Wszyscy respondenci zajmują stanowiska kierownicze lub wyższe w działach IT i pracują w przedsiębiorstwach zatrudniających co najmniej 1 000 osób, zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym. Szczegółowe informacje o strukturze prawnej Deloitte można znaleźć na stronie www.deloitte.com/us/about.
Obrazek wyróżniający dla 'Firmy zwraca się ku Agentom AI w obliczu problemów z zatrudnieniem'

Obywatele chcą sztucznej inteligencji w administracji publicznej

Zaufanie do instytucji publicznych od lat pozostaje na niskim poziomie. Nowe badania Salesforce pokazują, że agenci AI mogą pomóc je odbudować. Obywatele na całym świecie są zgodni, że usługi publiczne wymagają usprawnień. 40% z nich napotyka trudności w kontaktach z administracją, a ponad 1/3 nie zna dostępnych rozwiązań ułatwiających kontakt. Tymczasem badania wskazują na ogromne poparcie dla rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji – aż 90% respondentów na całym świecie zadeklarowało gotowość korzystania z agentów AI w kontaktach z urzędami. Pojawienie się agentów AI daje administracji publicznej wyjątkową szansę na odbudowę zaufania obywateli poprzez usprawnienie usług i skrócenie czasu odpowiedzi. W obliczu ograniczonych budżetów agenci mogą wspierać pracę urzędników, poprawiając jakość obsługi – bez konieczności zwiększania liczebności personelu. Społeczne oczekiwania wobec poprawy usług publicznych 40% respondentów twierdzi, że kontakt z administracją publiczną, gdy mają pytania lub potrzebują pomocy, jest trudny. Mniej niż połowa badanych uważa, że łatwo jest zrozumieć, jakie usługi publiczne (42%) i programy pomocowe (46%) są dla nich dostępne. Obywatele wskazują, że najważniejsze usprawnienia w zakresie świadczenia usług publicznych to: Zmniejszenie liczby kroków potrzebnych do załatwienia sprawy. Szybsze reagowanie na ich potrzeby. Obywatele chętni do korzystania z agentów AI 90% respondentów na całym świecie zadeklarowało gotowość korzystania z agentów AI w kontaktach z administracją publiczną. Największą otwartość na takie rozwiązania wykazują obywatele Brazylii, Hiszpanii, Singapuru i Włoch, co stwarza tym krajom możliwość przetarcia szlaków w erze agentów AI. Respondenci na całym świecie jako najważniejsze aspekty korzystania z agentów AI w sektorze publicznym wskazali: 47% – zapewnienie dostępu do informacji i usług 24/7, 44% – pomoc w sprawnym korzystaniu z zasobów administracji, 40% – ograniczenie liczby stron internetowych i kroków potrzebnych do załatwienia sprawy. Block Quote Metodologia Salesforce przeprowadził podwójnie anonimowe badanie wśród ogólnej populacji w okresie od 27 listopada 2024 r. do 9 stycznia 2025 r. Łączna wielkość próby wyniosła 11 750 dorosłych z Australii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Włoch, Japonii, Niderlandów, Nowej Zelandii, Norwegii, Singapuru, Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych.
Obywatele-chca-sztucznej-inteligencji-w-administracji-publicznej

Czy banki i ubezpieczyciele mogą dziś przetrwać bez AI?

Funkcjonując w dobie wszechobecnej cyfryzacji, rozwój i adaptacja do wciąż zmieniających się warunków to konieczność, z jaką mierzy się każda firma. Szeroko rozumiane instytucje finansowe często stają się prekursorami nowych technologii, wdrażając nowatorskie rozwiązania, a tym samym wytyczając ścieżkę dla pozostałych branż. Biorąc pod uwagę dynamiczne realia rozwoju AI na przestrzeni ostatnich kilku lat, zdaje się, że powyższy schemat raz jeszcze zatoczy swój krąg. Wciąż rosnące bazy danych oraz oczekiwania klientów wymagają nowoczesnego podejścia, które pozwoli na zachowanie konkurencyjności, przy jednoczesnym utrzymaniu, a najlepiej redukcji kosztów. Chociaż obecnie niemalże każda branża jest w stanie znaleźć efektywne zastosowanie dla sztucznej inteligencji, to zgodnie z różnymi szacunkami w Polsce zaledwie niewielki odsetek firm zdecydował się na wdrożenie rozwiązań opartych o AI – jak podaje ekspert Uniwersytetu SWPS, liczba ta (dla roku 2023) oscylowała w granicach od 3,7% do 19,3%[1]. Nasuwa się więc pytanie: czy wysoce uregulowany sektor finansów, bankowości i ubezpieczeń jest gotowy na technologiczną ewolucję, którą oferuje sztuczna inteligencja? Ogromnym priorytetem dla całego sektora jest bezpieczeństwo danych wrażliwych oraz tajemnic firmowych, a niski poziom obeznania pracowników z narzędziami AI dodatkowo potęguje brak zaufania wobec tej technologii. Ponadto, użytkowanie ogólnodostępnych aplikacji przez personel stwarza zagrożenie wycieku danych, jeżeli są one przesyłane bezpośrednio do przeglądarkowej chmury narzędzia. Perspektywa ta może zdawać się ryzykowna i odstraszająca. Z drugiej strony, statystyki zdają się być nieubłagane – zgodnie z danymi zebranymi przez Salesforce, 72% klientów usług finansowych oczekuje, że ich problemy zgłaszane na infolinii lub w oddziale zostaną rozwiązane natychmiast, z czego 38% wprost określa przedział 10 minut jako maksymalny czas trwania procesu. Ponadto, Działy Obsługi Klienta często cierpią na braki kadrowe, przez niedobór kompetentnych kandydatów na rynku pracy. Instytucje finansowe potrzebują więc kompleksowego, sprawdzonego i pewnego narzędzia, zdolnego do efektywnej analizy danych, służącego wsparciem dla konsultantów przy mnogich procesach, a przy tym nie naruszającego żadnej z norm prawnych. Odpowiedzią na tę potrzebę są Agenci AI. Czym jest Agent? Przy rosnącej liczbie klientów oraz ich oczekiwań, zwiększenie efektywności działów Obsługi Klienta bez konieczności poszerzania zespołu to jedno z kluczowych wyzwań dla banków czy firm ubezpieczeniowych. Agentforce oferuje możliwość stworzenia spersonalizowanego Agenta opartego o sztuczną inteligencję, który wspomoże wybrane procesy i odciąży konsultantów, oszczędzając ich czas oraz redukując całkowite koszty. Agent nie jest jednak tylko botem, które wprowadziło dotychczas wiele firm; to autonomiczne rozwiązanie bazujące na generatywnej AI, zdolne do wytwarzania odpowiedzi i wykonywania zadań we własnym zakresie. Może połączyć się z dowolną bazą danych i zostać zaprogramowany do realizowania niemalże dowolnego projektu, przy tym gwarantując pełną poufność oraz zachowanie wszelkich informacji wewnątrz firmy. Agentforce posiada gotowe szablony funkcjonowania, dedykowane sektorowi finansowemu, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby skonfigurować Agenta pod kątem indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa. Co więcej, może on przyjąć dowolną formę, występując pod postacią tekstową, głosową, chatu lub pełnego automatu. Konfiguracja Agenta jest prosta, gdyż nie wymaga żadnych umiejętności programistycznych – wystarczy sformułować oczekiwanie w naturalnym języku mówionym, a wgrany w program model językowy (LLM) przetworzy jego kontekst i zajmie się realizacją. Stanowi to ogromną przewagę nad tradycyjnymi chatbotami, które wymagały precyzyjnego dostrajania, długofalowego uczenia oraz rozumiały język ludzki w bardzo wąskim zakresie. Dobry Agent AI, to Agent dbający o bezpieczeństwo danych firmowych Aspektem najwyższej wagi w branży finansowej jest bezpieczeństwo danych wrażliwych, zarówno samej instytucji, jak i tych należących do klientów. Agentforce jako rozwiązanie wewnętrzne (zintegrowane z bazą danych/CRM firmy) jest zupełnie bezpieczny, nie wyprowadzając informacji poza system oraz wykorzystując funkcję maskowania danych. Minimalizuje to ryzyko ich upublicznienia w porównaniu do chociażby konkurencyjnych rozwiązań dostępnych w sieci, z których pracownicy mogą korzystać na własną rękę, celem przyspieszenia swojej pracy. Zgodnie z polityką Trusted Layer, o którą opiera się cały ekosystem Salesforce, gwarantuje zerową retencję danych. Dodatkowo, Agentforce jest dostosowany do restrykcyjnego przestrzegania norm międzynarodowych, takich jak choćby GDPR (RODO). Co Agent może zrobić dla sektora finansowego? Onboarding klienta to jego pierwszy kontakt z firmą, a zarazem proces, który potrafi być niezwykle czasochłonny i żmudny. Jego optymalizacja, szczególnie pod kątem zbierania niezbędnych danych oraz dokumentów do procedury KYC (Know Your Customer), pozwala na zaoszczędzenie zasobów, przy jednoczesnej poprawie doświadczenia wprowadzanej osoby. Agent może również wspomóc procedurę analizy pod kątem zdolności kredytowej lub ubezpieczeniowej, dokonując precyzyjnej oceny ryzyka w oparciu o dane i historię klienta. Jednym z najczęstszych zadań napotykanych przez pracowników Obsługi Klienta jest koordynacja procesu reklamacyjnego. Niezależnie od jego natury, rozwiązanie od Salesforce może przeprowadzać analizę w czasie rzeczywistym – na przykład nasłuchując rozmowy, – dostarczać sugestii w kontekście potencjalnych rozwiązań i ostatecznie wpłynąć na całościowe zadowolenie oraz zaufanie klienta. Pracownicy mogą wykorzystywać AI do wertowania baz danych w poszukiwaniu potrzebnych dokumentów czy elementów oferty. Agent sprawdzi się świetnie jako osobisty asystent konsultantów, lecz również ich zastępstwo przy pierwszym kontakcie z klientem. Przyjmie zgłoszenie, zaproponuje klientowi optymalne rozwiązanie, a w przypadku konieczności interwencji konsultanta wyposaży go w treściwe podsumowanie, przyspieszając tym samym rozwiązanie problemu. W tym miejscu warto wspomnieć o kluczowym problemie z większością generatywnych narzędzi – mają one często tendencję do zmyślania i „halucynacji”, jeżeli nie są w stanie odpowiedzieć na zadane pytanie. Środkiem zapobiegawczym było wprowadzenie do Agentforce systemu „automatycznej oceny toksyczności”, którego zadaniem jest ponowna weryfikacja treści przed jej opublikowaniem. Stanowi on dodatkową warstwę zabezpieczenia, gwarantując rzetelność przedstawianych wyników, tak istotną w przypadku procedur finansowych. Produkt Salesforce to kompleksowe rozwiązanie na miarę XXI wieku, pozwalające przedsiębiorstwom sektora finansowego na ograniczenie kosztów, zwiększenie satysfakcji klientów oraz wzmożenie produktywności pracowników. Możliwość personalizacji pod kątem konkretnych zadań zapewnia elastyczność, dzięki czemu banki, firmy ubezpieczeniowe, fundusze inwestycyjne oraz pozostałe rodzaje przedsiębiorstw finansowych z pewnością znajdą zastosowanie dla tego narzędzia, dostosowując je do swojej struktury oraz indywidualnych potrzeb. [1] Źródło: https://bank.pl/bankowosc-i-finanse-technologie-sztuczna-inteligencja-czy-jestesmy-na-nia-gotowi/
Czy-banki-i-ubezpieczyciele-moga-dzis-przetrwac-bez-AI

Cyfrowa platforma pracy

Salesforce ogłosił Agentforce 2.0: najnowszą wersję Agentforce – pierwszej cyfrowej platformy pracy dla przedsiębiorstw – czyli kompletnego systemu AI do rozszerzania zespołów o zaufanych, autonomicznych agentów AI w przepływach pracy. Najnowsza wersja wprowadza nową bibliotekę gotowych umiejętności i integracji ułatwiających realizacje codziennych zadań, możliwość wdrożenia Agentforce w Slack oraz ulepszenia w rozumowaniu agentowym i rozszerzonym generowaniu wyszukiwania (RAG). Umożliwia to firmom skalowanie możliwości zespołów pracowników za pomocą spersonalizowanych agentów zdolnych do obsługi złożonych zadań z jeszcze większą precyzją i dokładnością. Dlaczego jest to istotne? Każdy zespół ma więcej pracy do wykonania niż dostępnych zasobów, co prowadzi do gorszych interakcji z klientami i powstawania zaległości. Organizacje zwracają się o pomoc do sztucznej inteligencji, ale mają niską tolerancję na niedopasowane do ich oczekiwań odpowiedzi. Istniejące rozwiązania, takie jak copiloty, mają trudność w zapewnieniu dokładnych wskazówek na złożone zadania i nie mogą samodzielnie podejmować działań – takich jak opiekowanie się potencjalnymi klientami za pomocą rekomendacji produktów. Organizacje potrzebują nowego rodzaju platformy zaprojektowanej do dostarczania realnego wsparcia zespołu w postaci autonomicznych agentów AI, którzy mogą analizować dane i korzystać z usprawnień przepływów pracy, aby podejmować działania w imieniu przeciążonych zespołów. Block Quote . Agentforce 2.0 umacnia naszą pozycję lidera w dziedzinie cyfrowych rozwiązań dedykowanych pracownikom, umożliwiając każdej firmie stworzenie realnego wsparcia zespołu, dzięki czemu będą oni mogli wydajniej i sprawniej wykonywać swoje obowiązki służbowe i finalnie budować lepsze relacje z klientami – dodał ekspert. Nowa biblioteka umiejętności Agentforce pozwala użyć go w każdym zadaniu Nowe umiejętności wzbogacają doświadczenia klientów: Nowe umiejętności stworzone z myślą o zespołach sprzedażowych, takie jak np. Sales Development i Sales Coaching, umożliwiają tworzenie autonomicznych agentów AI, którzy mogą dbać o potencjalnych klientów w oparciu o zasady zaangażowania. To także agenci, którzy mogą uczestniczyć w połączeniach telefonicznych z potencjalnymi klientami i dostarczać natychmiastowych informacji zwrotnych na temat interakcji z kontrahentami, pomagając przedstawicielom handlowym w wykonywaniu jak najlepszej pracy. Dodatkowe funkcje obejmują zdobywanie umiejętności w zakresie kampanii marketingowych i handlowych, planowania zaangażowania w usługi oraz szkolenia pracowników terenowych. Podejmuj działania w dowolnej aplikacji lub przepływie pracy dzięki MuleSoft: MuleSoft umożliwia teraz Agentforce wykonywanie pracy w całej firmie. Dzięki MuleSoft for Flow zarządzanie procesami zapisanymi w technice low-code, które obejmują dowolny system firmowy, jest łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Gdy zespoły chcą przekształcić swoje interfejsy API w akcje Agentforce, nowy MuleSoft API Catalog umożliwia konstruktorom i administratorom Salesforce przeglądanie, odkrywanie i zarządzanie interfejsami API w Salesforce, MuleSoft, Heroku i dowolnych usługach zewnętrznych z jednej centralnej lokalizacji w celu szybkiego ponownego wykorzystania. A nowe MuleSoft Topic Center rozszerza to, umożliwiając zespołom wprowadzanie metadanych Agentforce do każdego tworzonego interfejsu API, zapewniając, że każdy punkt łączności może zostać automatycznie przekształcony w umiejętność lub akcję Agentforce, dzięki czemu każdy interfejs API jest domyślnie „agent-first”. Tableau Skills for Analytics and Insights: Nowe Tematy i Akcje Tableau zapewniają wizualizacje danych oraz przewidywania w celu lepszego zrozumienia odpowiedzi agentów, bogatych w kontekst biznesowy dzięki Tableau Semantics. Odblokowuje to nowe możliwości użycia analityki konwersacyjnej, jeszcze bardziej obniżając barierę dostępu do danych. Umiejętności Slack do angażowania się w kanały i konwersacje: Dzięki akcjom Slack dostępnym teraz w Agent Builder, zespół może ulepszyć Agentforce, na przykład o możliwość wysyłania DM (wiadomość bezpośrednia) w celu podsumowania tego, co dzieje się z projektem, lub aktualizowania Slack Canvas, gdy klient prosi o zmiany w trwającym projekcie. Umiejętności partnerskie dzięki AppExchange: Agentforce jest wspierany przez pierwszy w historii ekosystem umiejętności agentów dla przedsiębiorstw – umożliwiając klientom rozszerzenie Agentforce o niestandardowe tematy i akcje, od nowych typów agentów, takich jak AI Employee Service Agent z Workday, po nowe, stworzone przez partnerów akcje z Asymbl, Docusign i Neuron 7. Agentforce rekomenduje teraz umiejętności do pracy, którą musisz wykonać: Agent Builder wykorzystuje Agentforce do komponowania nowych agentów do pracy, automatycznie generując odpowiednie tematy i instrukcje, jednocześnie czerpiąc z biblioteki umiejętności i działań, które są już dostępne, zapewniając zespołom możliwość szybkiego uruchomienia nowej cyfrowej pracy. Agentforce w Slack – ludzie i agenci współpracują przy codziennych zadaniach: Organizacje chcą osiągnąć zwrot inwestycji w agentów AI, dlatego potrzebują rozwiązań, które są osadzone tam, gdzie już są ich pracownicy. Agentforce 2.0 można wdrożyć w Slack, wprowadzając konfigurowalną cyfrową siłę roboczą do wiadomości (DM) i kanałów, w których zespoły wykonują codzienne zadania służbowe. Przenieś Agentforce do dowolnej wiadomości lub kanału: Agentforce 2.0 umożliwia zespołom łatwe wprowadzenie Agentforce do dowolnej konwersacji Slack. Użytkownicy Slack mogą rozpocząć rozmowę bezpośrednio z Agentforce Hub lub wspomnieć o agentach Agentforce za pośrednictwem DM lub w kanałach, wykorzystując swoją cyfrową siłę roboczą bezpośrednio w przepływie pracy. Nowe akcje Slack w Agent Builder: Agent Builder zawiera teraz gotowe akcje Slack, takie jak „Create Canvas” lub „Message Channel”, które umożliwiają zespołom szybkie ulepszanie istniejących agentów lub tworzenie nowych, które mogą bez wysiłku angażować się w zespoły w Slack. Odblokuj kontekst konwersacji za pomocą Enterprise Search: Slack zawiera bogactwo wiedzy o domenie w DM, kanałach i Canva, które odzwierciedlają unikalny charakter firmy. Dzięki Slack Enterprise Search, Agentforce może czerpać z danych konwersacyjnych – zwiększając trafność odpowiedzi i działań poprzez czerpanie z publicznych i autoryzowanych informacji w Slack. Eksperckie odpowiedzi na złożone pytania i wykonywanie działań dzięki Agentforce 2.0 Atlas Reasoning Engine jest mózgiem Agentforce, umożliwiającym pobieranie odpowiednich danych, a następnie wyciąganie wniosków i działanie. Wraz z Agentforce 2.0, Salesforce wprowadza ulepszone rozumowanie i wyszukiwanie, aby obsługiwać złożone pytania, zasilane nowymi możliwościami w Data Cloud. Wzbogacają one Agentforce większym kontekstem – uzupełniając ustrukturyzowane i nieustrukturyzowane dane metadanymi specyficznymi dla biznesu tak, aby uzyskać większą dokładność w najbardziej złożonych, wieloaspektowych pytaniach i zadaniach. Ulepszone rozumowanie z zaawansowanymi wyszukiwarkami: Atlas Reasoning Engine może teraz obsługiwać szerszą gamę interakcji, w tym te z wieloma warstwami, które wymagają głębszego przemyślenia. Na przykład proste pytanie, takie jak „jaki jest status mojego portfela?”, będzie wykorzystywać podstawowe rozumowanie w celu uzyskania szybkich odpowiedzi. Złożone pytanie, takie jak „Jaki byłby właściwy instrument inwestycyjny dla funduszu edukacyjnego mojego dziecka w oparciu o moje obecne dochody i preferencje dotyczące ryzyka?” – wykorzystałoby rozszerzone rozumowanie z zaawansowanymi wyszukiwarkami danych. Dzięki bardziej precyzyjnemu pytaniu, zostaje opracowana odpowiedź w której pojawią się odpowiednie dane, jak i metadane specyficzne dla kontekstu. Atlas Reasoning Engine ocenia własną odpowiedź i zapętla się przez różne narzędzia i źródła w tak zwanej „pętli agentowej”, umożliwiając mu dostarczenie zaufanej, sprawdzonej odpowiedzi lub na zniuansowane i bardziej złożone żądania i to bez pisania niestandardowego kodu. Ulepszony RAG ze wzbogaconym indeksowaniem: RAG umożliwia Agentforce szybkie znajdowanie istotnych informacji w nieustrukturyzowanych treściach. Aby zasilić ulepszone rozumowanie w Atlas Reasoning Engine, Data Cloud może teraz wzbogacać fragmenty RAG metadanymi z platformy Salesforce. Wzbogacenie indeksów RAG o kontekst metadanych dostosowuje Agentforce 2.0 do unikalnych konwencji firmy bez dodatkowej pracy. Poprawia to dokładność i trafność nawet najbardziej skomplikowanych zapytań, jednocześnie zwiększając zaufanie dzięki wbudowanym cytatom, które wskazują dokładne źródła, z których Agentforce uzyskał odpowiedź na dane pytanie. Jak Salesforce zapewnia szybszą i bardziej spersonalizowaną obsługę klienta dzięki Agentforce? Strona pomocy Salesforce ma ponad 60 milionów wizyt rocznie od klientów, którzy potrzebują pomocy w zakresie wsparcia produktu i zapytań dotyczących konta. Agentforce na stronie: help.salesforce.com zapewnia klientom spersonalizowaną obsługę 24/7, jednocześnie płynnie przenosząc pytania do pracowników z pełną historią sprawy i kontekstem w razie potrzeby. Od czasu uruchomienia w październiku, Agentforce rozwiązuje obecnie 83% zapytań klientów bez udziału człowieka, zmniejszył o połowę liczbę spraw wymagających interwencji pracowników i prawie podwoił średnią liczbę cotygodniowych rozmów.
Agentforce-2.0-Cyfrowa-platforma-pracy-do-budowania-nieograniczonej-produktywnościNowy
Wyświetlono 4 z 4 artykułów
To wszystko