Anywhere.-Prowadź-swój-biznes_-gdziekolwiek-jesteś

Anywhere. Prowadź swój biznes, gdziekolwiek jesteś!

Jedną z poważniejszych barier, która stoi na drodze do rozwoju nowoczesnego biznesu, jest fizyczna odległość. Organizacja w rozproszonych strukturach wymaga szybkiej komunikacji i wymiany danych. To wielkie wyzwanie pracy zdalnej i hybrydowej, na które Asseco ma adekwatną odpowiedź: Anywhere. Mobilny system ERP gwarantuje wolność i pełną dostępność – umożliwia prowadzenie biznesu, gdziekolwiek jesteś. 

Mobilny system ERP odpowiedzią na wyzwania pracy zdalnej 

Pandemia zmieniła podejście pracodawców do zdalnego świadczenia pracy. Home office z nowości dostępnej dla nielicznych zamienił się w trwały trend. Wzrosło zainteresowanie mobilnymi systemami ERP. Analitycy Gartnera przewidują, że w 2023 roku 40% organizacji na świecie będzie prowadziło działalność ze wsparciem rozwiązań IT, które realizują model anywhere operations1, czyli umożliwiają pracę (zarządzanie, korzystanie z zasobów, wdrażanie procesów) z dowolnego miejsca i w dowolnie rozproszonej strukturze organizacyjnej.

Mobilne systemy ERP to odpowiedź na wyzwania pracy zdalnej:  
  • wirtualna platformy pracy – dzięki mobilnemu ERP osoby rozproszone w przestrzeni miasta, na terytorium kraju czy na różnych kontynentach stają się efektywnym zespołem;  
  • zdalna obsługa spraw pracowniczychpaperless i mobilny ERP pozwalają załatwić wszystkie formalności bez użycia papieru i bez fizycznej obecności pracownika w biurze; 
  • optymalizacja kosztów IT – przeglądarkowy ERP minimalizuje koszty zakupu sprzętu i oprogramowania, a także obsługi serwisowej.  

asseco anywhere

Jakie korzyści daje Asseco Anywhere? 

Podstawowym założeniem przy projektowaniu Asseco Anywhere było stworzenie systemu, który pozwoli Ci pracować i rozwijać biznes bez barier. Jakie są jego zalety? 

  • Prowadzisz biznes, gdziekolwiek jesteś – odległości i lokalizacje nie mają znaczenia, z Asseco Anywhere możesz pracować zarówno w biurze, jak i na plaży. 
  • Pracujesz, kiedy chcesz – masz dostęp do systemu w trybie 24/7, nie ograniczają Cię ramy czasowe. 
  • Wykorzystujesz dowolny sprzęt – pracujesz na dowolnym sprzęcie: komputerze, laptopie czy smartfonie. 
  • Wszystkie dane masz zawsze pod ręką – w mobilnym systemie ERP znajdują się dokumenty firmowe, archiwa, banki danych, niczego więc nie musisz gromadzić na własnym urządzeniu czy w postaci papierowej. 
  • Dzielisz się informacjami – wszyscy pracownicy organizacji mają odpowiednio zdefiniowane prawa dostępu do systemu, mogą swobodnie wymieniać się informacjami i dokumentami. 
  • Nie zapominasz o ważnych terminach – system przypomina Ci o czekających na załatwienie sprawach czy zbliżających się terminach spotkań. 
  • Monitorujesz na bieżąco pracę organizacji – w każdej chwili możesz otrzymać informację na temat aktywności własnej lub współpracowników w odpowiednim przedziale czasowym. 

Wapro, Macrologic i Softlab w wersji Anywhere  

Asseco Anywhere weszło w skład trzech znanych i cenionych systemów ERP – Wapro, Macrologic i Softlab. Każdy z nich składa się z czterech podstawowych elementów: 

  • desktopowy system ERP – zależnie od wyboru będzie to Wapro ERP, Macrologic ERP lub Softlab ERP; 
  • mobilny system ERP – w pełni funkcjonalna aplikacja HTML, uruchamiana z poziomu dowolnej przeglądarki internetowej, na dowolnym systemie operacyjnym i dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu; 
  • moduł powiadomień – system powiadamia odpowiednie osoby o konieczności ich zaangażowania się w określony proces, aby rozwiązać zaistniałe problemy lub podjąć działania zapobiegawcze; 
  • moduł raportów – system automatycznie generuje cykliczne raporty (dzienne, tygodniowe, miesięczne), dzięki którym możesz ocenić przebieg istotnych procesów biznesowych z odpowiedniej perspektywy czasowej. 

Podsumowując

Anywhere umożliwia dostęp do systemu ERP, jego zasobów, danych i procesów z poziomu dowolnego urządzenia, z dowolnego miejsca na świecie, w dowolnym czasie.

Oprogramowanie wspiera użytkowników niezależnie od ich fizycznej lokalizacji – umożliwia wdrażanie i realizację wszystkich procesów w rozproszonych strukturach organizacyjnych. Dzięki temu rozwiązaniu otrzymujesz w pełni mobilny system ERP o ogromnym potencjale biznesowym. 

Anywhere w akcji – przykłady 

Tradycyjny model funkcjonowania organizacji sprawia, że obsługa procesów czy akceptacja dokumentów wymagają fizycznej obecności w siedzibie, a przynajmniej przy komputerze, który działa w wewnętrznej sieci firmowej. Mobilny system ERP Asseco Anywhere pozwala na zdalne wykonanie wielu zadań. Oto kilka typowych przykładów: 

  • realizacja zamówienia w warunkach terenowych – kierownik terenowej ekipy instalacyjnej lub budowlanej może zamówić niezbędne materiały lub urządzenia bez konieczności powrotu do firmy: wystarczy, że wprowadzi do systemu zamówienie i uruchomi proces załatwiania sprawy (akceptacja zamówienia, wydanie towaru z magazynu, dostarczenie zamówienia na miejsce pracy ekipy); 
  • zgoda na przyznanie rabatu – handlowiec jest poza firmą, chce udzielić klientowi niestandardowo wysokiego rabatu, loguje się do systemu i wysyła pytanie z wysokim priorytetem do osoby decyzyjnej, system dostarcza wiadomość i zwraca odpowiedź z decyzją, załatwienie sprawy trwa krótko, a proces decyzyjny jest udokumentowany i w pełni transparentny;  
  • zatwierdzenie listy płac – lista płac nie musi czekać na zatwierdzenie do momentu, aż osoba upoważniona (kierownik jednostki) wróci z delegacji, konferencji czy spotkania biznesowego: wystarczy podpis elektroniczny złożony przy użyciu smartfona; 
  • akceptacja dokumentów księgowych – pracownicy księgowości przygotowują liczne dokumenty, zapisują je w systemie, a główna księgowa (powiadomiona przez system o oczekujących sprawach oraz ich priorytecie) dokonuje akceptacji w dogodnym dla siebie momencie. 

Czy warto inwestować w mobilne systemy zarządzania? 

Anywhere od Asseco Business Solutions doskonale wpisuje się w globalne trendy związane ze zmianami modelów biznesowych. Korzyści ze stosowania mobilnego systemu ERP są oczywiste: 

  • optymalizacja wydajności i kosztów pracy – odległości przestają krępować rozwój Twojego biznesu, nie tracisz czasu no kosztowne i bezproduktywne przemieszczanie się pracowników, a to z kolei przyczynia się do wzrostu ich wydajności; 
  • przyspieszenie i poprawa płynności procesów – dokumenty nie utykają w systemie, sprawy nie czekają na załatwienie, poprawia się szybkość i płynność procesów, co skutkuje łatwiejszym pozyskiwaniem lojalnych, zadowolonych z Twoich usług klientów;  
  • podniesienie atrakcyjności firmy na rynku pracy – zdalne systemy ERP pozwalają wprowadzić elastyczniejsze formy zatrudnienia, dają pracownikom więcej swobody, a firmie umożliwiają rekrutację personelu z dowolnego miejsca na świecie. 

 

Chcesz otworzyć przed swoją organizacją drogę do nieskrępowanego rozwoju? Asseco Anywhere wesprze Cię w ugruntowaniu pozycji na dynamicznie zmieniającym się rynku. Wybierz system ERP dopasowany do potrzeb nowoczesnej firmy. 

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Pierwszy w Polsce magazyn z robotami Skypod® już działa

Nowoczesna automatyzacja, inteligentne zarządzanie i najwyższa efektywność – tak wygląda przyszłość magazynów, a ILS Logistics właśnie ją urzeczywistniło. W Zakroczymiu powstał pierwszy w Polsce magazyn z systemem Skypod® od firmy Exotec, który radykalnie zmienia sposób kompletacji i składowania towarów. Za sukces wdrożenia odpowiadają trzy kluczowe firmy: ILS Logistics – lider logistyki w Grupie Inter Cars, który jako pierwszy wdrożył Skypod®, Asseco Business Solutions – dostawca systemu WMS i ERP, pełniącego rolę „mózgu” operacji magazynowych, A1 Sorter – polski producent automatyki magazynowej, przedstawiciel na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią technologii Skypod® od Exotec. Nowoczesne rozwiązanie objęło 61,5 tys. pojemników i flotę 205 autonomicznych robotów, a jego produkcyjne uruchomienie nastąpiło zgodnie z planem w III kwartale 2024 roku. To jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie wdrożeń w Polsce, które otwiera nowy rozdział w logistyce. Block Quote Nowoczesna technologia dla magazynu przyszłości    System Skypod® od firmy Exotec to zaawansowane rozwiązanie technologiczne, które radykalnie zwiększa efektywność magazynów. Jego kluczowym elementem są roboty, które poruszają się w trzech wymiarach, transportując towar. Dzięki temu możliwa jest znaczna oszczędność przestrzeni magazynowej, skrócenie czasu realizacji zamówień oraz eliminacja błędów kompletacyjnych. System Skypod® umożliwia składowanie towarów na regałach o wysokości nawet 12 metrów, co pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń magazynową. Ponadto system osiąga techniczną wydajność 450 pików na godzinę na pojedynczej stacji, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami. Rozwiązanie zapewnia: kilkukrotnie większą przepustowość magazynu w porównaniu do pracy manualnej, którą zastępuje, dostarczanie towaru do stanowiska kompletacyjnego w maksymalnie 2 minuty (niezależnie od jego położenia w magazynie), łatwą rozbudowę systemu poprzez dodawanie robotów, regałów lub stanowisk kompletacyjnych bez przerywania pracy, większe bezpieczeństwo pracowników dzięki eliminacji ręcznego przenoszenia towarów i ograniczeniu ryzyka urazów Na świecie z systemu Skypod® korzystają giganci, tacy jak Decathlon, Uniqlo i Carrefour. Integracja systemów Skypod®, WMS i ERP Jednym z ważniejszych aspektów projektu była integracja systemu Skypod® z systemami WMS i ERP dostarczanymi przez Asseco Business Solutions. W systemie WMS (Warehouse Management System) od Asseco firma ILS zarządza kluczowymi danymi magazynowymi, takimi jak lokalizacja produktów, poziomy zapasów czy harmonogramy kompletacji falowej. To właśnie WMS pełni rolę centralnego koordynatora, zapewniając płynną współpracę Skypod® z innymi systemami automatyki magazynowej, takimi jak taśmociągi i sortery, dzięki czemu cały proces magazynowy działa jak jeden spójny, zintegrowany mechanizm. System WMS komunikuje się z rozwiązaniem firmy Exotec, wywołując odpowiednie towary, które roboty Skypod® dowożą wprost do pracownika magazynu kompletującego zamówienie. Z kolei system ERP (Enterprise Resource Planning) integruje dane z całej firmy, w tym zamówienia i dostawy, zapewniając pełną synchronizację procesów magazynowych i logistycznych. Płynna współpraca między tymi systemami zapewnia: Synchronizację danych w czasie rzeczywistym: Informacje o lokalizacji produktów czy zmianach w stanach magazynowych są natychmiast aktualizowane we wszystkich systemach, co eliminuje ryzyko błędów. Optymalizację procesów kompletacji zamówień: Roboty Skypod® otrzymują precyzyjne instrukcje, co pozwala na szybkie i dokładne pobieranie produktów. Zwiększenie efektywności operacyjnej: Dzięki integracji rozwiązania firmy Exotec z ERP procesy logistyczne są zsynchronizowane z innymi działaniami firmy, takimi jak sprzedaż, zaopatrzenie. Lepszą obsługę klienta: Automatyzacja i precyzja działań magazynowych skracają czas realizacji zamówień, co przekłada się na znaczne zwiększenie wydajności oraz szybkości realizacji zamówień od klientów Block Quote Block Quote Wzorzec dla przyszłych wdrożeń Sukces pierwszego w Polsce wdrożenia systemu Skypod® stanowi doskonały przykład dla innych firm, które rozważają modernizację swoich procesów logistycznych. Zarówno A1 Sorter, jak i Asseco Business Solutions udowodniły, że są liderami w swoich dziedzinach, zdolnymi do realizacji kompleksowych projektów integracyjnych. Wdrożenie robotów autonomicznych  Skypod® od Exotec nie tylko usprawnia działanie magazynu ILS, ale również wyznacza nowe standardy dla branży logistycznej w Polsce. *** Asseco Business Solutions S.A. znajduje się obecnie w czołówce polskich dostawców oprogramowania ERP i WMS. Od ponad 30 lat dostarcza przedsiębiorcom w Polsce i na świecie oprogramowanie, które wspiera prowadzenie biznesu w obszarach ERP i SFA. Firma obecna jest w 40 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 1 tys. pracowników. Należy do międzynarodowej Grupy Asseco. A1 Sorter to polski producent automatyki magazynowej, przedstawiciel na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią technologii Skypod® od Exotec. ILS Logistics to stabilny i niezawodny operator logistyczny, specjalizujący się w kompleksowych usługach logistycznych m.in. w Grupie Inter Cars. Jest liderem w branży, który świadczy wyspecjalizowane usługi dla segmentu automotive oraz systematycznie wprowadza innowacyjne rozwiązania dla Klientów z innych branż.
Pierwszy-w-Polsce-magazyn-z-robotami-Skypod®-już-działa
Logo firmy Asseco Business Solutions
zweryfikowano

4/5(1 głosy)

Asseco Business Solutions

Rozwój bez ograniczeń #genius #anywhere #paperless


Softlab ERP
+3
Lubelskie
1000 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, eCommerce, Meblarska, Metalurgiczna, Produkcyjna, Spożywcza FMCG, Transportowa
Opis
Asseco Business Solutions to jeden z czołowych dostawców systemów ERP w Polsce. Firma powstała z połączenia spółek zajmujących się rozwiązaniami IT dla przedsiębiorstw i może poszczycić się 30 latami doświadczenia....
rozwiń