IFS Cloud 2022

IFS Cloud 2022 – najnowsza wersja platformy IFS

Ważne nowe funkcje w obszarach  zarządzania serwisem, zarządzania majątkiem (EAM), produkcji, łańcucha dostaw, zarządzania kapitałem ludzkim (HCM) i zarządzania relacjami z klientami (CRM), a także  specyficzne rozszerzenia dla poszczególnych branż.

IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, wprowadza na rynek pierwszą z dwóch zaplanowanych na bieżący rok aktualizacji platformy IFS Cloud™. Produkt jest już dostępny.

Zasadniczym celem aktualizacji jest umożliwienie szybkiego zastosowania funkcji cyfrowych, które przyczyniają się do zwiększenia produktywności, elastyczności i sprawności operacyjnej przedsiębiorstwa, a tym samym zapewniają obsługę klientów na najwyższym poziomie („Moments of Service”).

Nowe funkcje pomogą klientom zbudować oczekiwaną wartość biznesową w trzech obszarach:

  • Przyspieszenie inteligentnego wglądu w operacje automatyzacji wewnątrz organizacji;
  • Podniesienie zdolności kształtowania i dostarczania usług klientom;
  • Wkroczenie na nowe poziomy wrażeń użytkownika i wydajności.

Kwietniowe wydanie IFS Cloud 2022 zapewnia narzędzia usprawniające możliwość trafniejszego przewidywania rozwoju sytuacji oraz uproszczone, szybsze i bardziej inteligentne narzędzia analityczne. Zwiększona automatyzacja ogranicza konieczność udziału człowieka, co daje pracownikom możliwość skupienia się na innych, bardziej wartościowych działaniach i zmniejsza ryzyko błędu ludzkiego.

Ulepszenia analityczne obejmują:

  • Zaawansowane i gotowe do użytku narzędzia analityczne, które można odpowiednio skonfigurować w zależności od potrzeb, to oszczędność czasu i szybsze uzyskanie wartości biznesowej;
  • Nowe modele analiz EAM, CRM, HCM, produkcji oraz możliwość samodzielnej analizy to lepszy wgląd w przeprowadzane operacje i lepsza obsługa użytkownika;
  • Rozszerzone możliwości przewidywania wydajności zasobów to wykorzystanie połączenia danych z czujników z archiwalnymi zapisami dotyczącymi obsługi technicznej do uczenia modeli ML (machine learning), a tym samym wspierania procesów decyzyjnych.

Nowa funkcjonalność serwisowa usprawnia komunikację między pracownikami terenowymi a centralą firmy.

Nowe funkcje pozwolą obsługiwać klientów szybciej, dokładniej i konsekwentnie zgodnie z ustalonymi poziomami usług.. Udoskonalenia obejmują:

  • Wprowadzenie zaawansowanej funkcji zgłoszeń serwisowych, w tym wsparcie dla obszaru zarządzania ofertami, to umożliwienie dokładniejszego określenia zakresu prac serwisowych i ich wyceny;
  • Funkcja ustawiania pozycji geograficznych dla obiektów technicznych z urządzeniamobilnego, zapisywania jednorazowych lokalizacji dla poszczególnych prac i ich aktualizacji to skrócenie czasu koniecznego do zlokalizowania sprzętu i punktu serwisowego, a tym samym czasu serwisowania;
  • Udoskonalenie funkcji zarządzania stanami magazynowymi oraz łańcuchami dostaw to zwiększenie dokładności planowania łańcucha dostaw.

Kwietniowe wydanie IFS Cloud 2022 przyczyni się do zwiększenia efektywności pracowników. Jest również pomocą dla firm we wspieraniu ich zawodowego rozwoju. Udoskonalenia zaprojektowano tak, by wykonywane czynności uprościć, uczynić je bardziej spójnymi i łatwiejszymi w realizacji:

  • Kalendarze z wykazem zadań to lepszego wsparcie terenowej obsługi technicznej w punkcie serwisowym i zwiększenie jej efektywności;
  • Szablony harmonogramów zmianowych to lepsza organizacja czasu pracy, zmniejszenie obciążeń administracyjnych i większa elastyczność w planowaniu czasu pracy;
  • Współpraca, komunikacja i mapa w konsoli dysponenckiej (Dispatch Console) ułatwiają dyspozytorom wspieranie i współpracę z obsługa techniczną podczas pracy
  • Uproszczenie procesów rozwoju zawodowego i szkolenia pracowników to lepsze zsynchronizowanie celów biznesowych i ludzkich oraz efektywniejsze planowanie indywidualnego rozwoju.

Ponadto, platforma IFS Cloud została wzbogacona o następujące funkcje:

  • Boomi Connector z gotowym mapowaniem łączy platformę IFS Cloud z innymi dostawcami usługi CRM, takimi jak Salesforce, by uzyskać ujednolicony i pełny obraz danych klienta. To pozwoli maksymalnie zwiększyć możliwości zespołów sprzedażowych i zarządzających relacjami z klientem;
  • Zaledwie dziewięć miesięcy od przejęcia Customerville, platforma IFS Cloud wzbogaciła się o nowy widget produktowy umożliwiający zbieranie i analizę opinii klientów. Zaawansowane narzędzia ankietowe aktywują się w chwili wystąpienia określonych zdarzeń, dzięki czemu klienci mogą uzyskać adekwatną, kontekstową analizę konsumentów we właściwym czasie;
  • W obsłudze technicznej floty lotniczej pojawiają się trzy istotne dodatki:
    • Wprowadzenie narzędzia zdalnej pomocy (Remote Assistance) wykorzystujące technologię połączonej rzeczywistości, w celu zapobiegania przestojom samolotów dzięki usprawnionej współpracy w czasie rzeczywistym.;
    • Organizacja prac serwisowych i obsługi na płycie lotniska w czasie rzeczywistym zapewni wymianę bieżących informacji między obsługą techniczną i ekipą nadzorującą, aby natychmiast reagować na zmiany, które mogą się pojawić podczas eksploatacji statków powietrznych;
    • Ulepszone podpisy elektroniczne umożliwią technikom zatwierdzenie zakończenia zadania i prac związanych z usuwaniem usterek, odroczenie naprawy usterek i dopuszczanie do eksploatacji statku powietrznego przy użyciu podpisu elektronicznego na urządzeniach mobilnych lub komputerach stacjonarnych, w trybie online lub offline.

Platforma IFS Cloud została stworzona po to, aby wprowadzić na rynek produkt dostosowany do sposobu, w jaki klienci traktują nowe technologie. Przedsiębiorcy patrzą na swoje firmy z perspektywy pracowników, aktywów i klientów, a nie oprogramowania komputerowego. Wprowadzając platformę IFS Cloud i jej obecną aktualizację, konsekwentnie eliminujemy sztuczne twory i dostarczamy rozwiązania dostosowane od początku do końca do sposobu zarządzania naszych klientów. (…) Na przykład, kiedy chcą przyspieszyć dostęp do inteligentnych analiz i automatyzację, robimy to z uwzględnieniem pracowników, aktywów i procesów ich klientów, bowiem w ten sposób mogą szybciej wygenerować większą wartość. (…) W IFS niezmiennie realizujemy strategię udoskonalania swoich produktów tak, aby ich korzystne skutki były odczuwalne dla całej firmy. Jestem ogromnie dumny, że po raz kolejny dotrzymaliśmy słowa.

Christian Pedersen

Dyrektor ds. Produktów, IFS

DSL, istniejący od 1916 roku największy kanadyjski dystrybutor profesjonalnych urządzeń gastronomicznych klasy premium światowej klasy marek takich jak Taylor Company, Henny Penny & Franke Coffee Systems, jest w gronie klientów IFS od 2014 roku. Firma jest również uczestnikiem programu pilotażowego IFS Cloud Pioneer Program.

Firma DSL z radością wyruszyła w podróż  pod nazwą IFS Cloud. Wybraliśmy rozwiązania proponowane przez IFS w obszarze planowania zasobów przedsiębiorstwa (ERP) i zarządzania serwisem w terenie (FSM) nie tylko ze względu na ich obecne możliwości, ale, co równie ważne, aby być gotowym na przyszłe innowacje. (…) Jesteśmy przekonani, że IFS pozostanie liderem w dziedzinie nowatorskich rozwiązań do obsługi w terenie, a dzięki platformie IFS Cloud nasza firma będzie wdrażać je szybko i skutecznie dla dobra swojego i naszych klientów.

Reeve Dunn

CEO, DSL

Celem IFS jest dostarczanie klientom stale udoskonalanych rozwiązań w trakcie całego procesu transformacji cyfrowej, od zabezpieczenia działalności na wypadek przyszłych zmian, poprzez ograniczanie do minimum ryzyk biznesowych, po umożliwianie im budowania rosnącej wartości dla swoich klientów.

Więcej informacji o najnowszym produkcie IFS Cloud można znaleźć na stronie: https://www.ifs.com/cloud   

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Teneum WMS wspiera obsługę procesów logistycznych

Wrocławski operator logistyczny, LogBox, szukał rozbudowanego narzędzia do zarządzania magazynem wysokiego składowania. Zdecydował się na wdrożenie systemu WMS Teneum, który został dopasowany do charakterystyki działalności przedsiębiorstwa oraz specyfiki jej operacji, co przełożyło się na znaczący wzrost efektywności pracy magazynu. O firmieLogBox jest operatorem logistycznym z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze e-Commerce. Przedsiębiorstwo świadczy usługi w zakresie obsługi sklepów internetowych, magazynowania towarów oraz całościowej realizacji zamówień (zarówno detalicznych, jak i hurtowych), dystrybucji i transportu. Magazyn pełni także rolę centrum dystrybucyjnego, w ramach którego realizowane są procesy związane z eksportem, importem oraz dystrybucją marek własnych. Dynamiczny rozwój spowodował, że przedstawiciele firmy zaczęli poszukiwać nowych możliwości rozwoju, zwiększania efektywności i wzrostu. Warto wiedzieć, że głównym klientem LogBox jest Gunfire (GF Corp) – jeden z największych dostawców replik broni w Europie. Przedsiębiorstwo funkcjonuje na rynku ponad 15 lat i specjalizuje się w sprzedaży detalicznej Air Soft Guns (ASG), części i akcesoriów, sprzętu do survivalu oraz militariów. W swoim portfolio GF Corp posiada wiele rozpoznawalnych w branży marek. Poza tym firma rozwija własne brandy, które obok działalności handlowej, stanowią jeden z głównych elementów jej działalności. W tym momencie w jej ofercie znajduje się ponad 9 tysięcy produktów. Geneza projektuZe względu na szybki rozwój i nowe wyzwania firma LogBox poszukiwała systemu informatycznego, które odpowiadałoby jej rosnącym potrzebom. Dotychczasowe rozwiązanie nie było odpowiednio dopasowane do modelu biznesowego związanego z realizacją usług fulfillment, a to blokowało intensyfikację działań. Przedstawiciele firmy szukali takiego oprogramowanie, które przede wszystkim pozwoliłoby usprawnić pracę magazynu, ale też uporządkować procesy komunikacji i rozliczeń z klientami przy uwzględnieniu wyjątkowej specyfiki branży fulfilment. Ostatecznie zdecydowali się na wdrożenie WMS Teneum. Cele projektu O konieczności wdrożenia nowego systemu zadecydowało kilka głównych czynników. Przede wszystkim przeprowadzka do nowego magazynu, chęć systematycznego zwiększania jakości obsługi klientów oraz plan rozszerzenia skali świadczenia usług fulfillment. Dla przedstawicieli LogBox kluczowa była możliwość dostosowania metod zarządzania procesami magazynowymi do zróżnicowanego charakteru zamówień (hurtowe, wielopozycyjne, jednopozycyjne), jak i indywidualnych oczekiwań poszczególnych klientów odnośnie do sposobu pakowania zamówień. Główne cele, które zdefiniowane zostały na początku projektu, to: integracja z systemem ERP (Comarch XL),zwiększenie wydajności w zarządzaniu magazynem, usprawnienie i zwiększenie kontroli wysyłek. RozwiązaniaPrace rozpoczęły się po przeprowadzeniu sprintu analitycznego. Pierwszym etapem projektu była integracja z dotychczas używanym systemem ERP. Proces ten był kluczowym krokiem milowym we współpracy i stanowił pierwsze duże wyzwanie.  Drugim etapem był projekt wdrożenia systemu WMS. Istotną okolicznością, która towarzyszyła pracom projektowym, a następnie uruchomieniu systemu, była przeprowadzka do nowego, znacznie większego magazynu. LogBox zmieniał lokalizację swojego centrum dystrybucyjnego tuż przed wdrożeniem WMS. Fakt ten stanowił wyzwanie, ponieważ oprócz oczywistych trudności logistycznych związanych z transportem towaru do nowej lokalizacji oraz jego odpowiedniego rozmieszczenia, wiązał się także ze zwiększaniem skali działania firmy oraz reorganizacją procesów magazynowych. Nowa przestrzeń to 3500 m2 powierzchni, wyposażonej w regały wysokiego składowania i antresolę, w której wydzielona została dedykowana strefa pakowania. Uruchomienie systemu WMS odbyło się równolegle z przeprowadzką.   W ramach projektu zaimplementowany został szereg rozwiązań, które znacznie usprawniły działanie przedsiębiorstwa. Wśród najważniejszych można wymienić: Multipicking – rozwiązanie umożliwiające obsługę wielu zamówień w tym samym czasie. Na bazie analizy struktury zamówień, oprogramowanie łączy je w ramach jednego zlecenia zbiórki dla magazyniera. Zastosowane rozwiązania usprawniły, kompletację zamówień, pozwoliły na znaczne przyspieszenie realizacji, a także spowodowały zmniejszenie ilości pomyłek w trakcie zbiórki towarów. Zamówienia jednopozycyjne – multipicking został rozszerzony o praktykę komplementacji zamówień jednopozycyjnych. To klasyczna kompletacja jednoprzebiegowa, polegającą na zbieraniu przez magazyniera wszystkich towarów razem bez podziału na zamówienia, które następnie są dzielone przez pakującego. W razie potrzeby (w okresach pików sprzedażowych, np. w okresie przedświątecznym lub podczas Black Friday) proces ten jest włączany przez kierownika magazynu. Dzięki zastosowaniu tego  rozwiązania pracownicy mogą w efektywny sposób realizować jednocześnie dużą liczbę zamówień, oszczędzając czas i zachowując wysoki poziom wydajności swojej pracy bez względu na liczbę zamówień. Zastosowanie tej metody pozwala na znaczne przyspieszenie procesu pakowania, który w tym modelu polega  na skanowaniu jednego produktu z puli zebranych, pakowaniu go i naklejaniu etykiety drukowanej przez system. Proces jest prosty i powtarzalny. Obsługa zamówień B2C i B2B w jednym magazynie – aby usprawnić jednoczesną obsługę zróżnicowanych zamówień, system WMS automatycznie dzieli je na części, zlecając ich równoległą realizację. System analizuje zamówienia w czasie rzeczywistym, dzieli je na strefy zbiórki, a następnie konsoliduje w procesie pakowania. Takie rozwiązanie pozwala przyspieszać realizację zleceń i porządkować procesy w magazynie obsługującym zarówno klientów detalicznych, jak i hurtowych, Panel pakowania – rozwiązanie, którego podstawową rolą jest uproszczenie i przyspieszenie procesu pakowania. Pełni również rolę drugiego punktu kontroli poprawności skompletowanych zamówień, a także łącznika między magazynem i spedycją. W jednym panelu rejestrowane są parametry, wpływające na koszty oraz specyfikację dostawy – waga towaru wraz z opakowaniem i wypełniaczami (na przykład w postaci założonego z góry narzutu 5% wagi towaru) oraz wymiary. W kolejnym kroku automatycznie drukowane są odpowiednie listy spedycyjne. Przyklejenie dokumentów na paczki zamyka proces obsługi zamówień w magazynie. W efekcie proces pakowania został przyspieszony, a błędy w zamówieniach wyeliminowane. Automatyczne rozlokowanie towarów – oprogramowanie zarządza rozmieszczeniem i relokacją towarów w sposób automatyczny tak, aby proces zbiórki towarów do wydania był możliwie jak najszybszy. Ewidencja zamówień wysyłki towarów oraz awizacja przyjęć według kartoteki asortymentowej danego klienta i jego bazy odbiorców / dostawców. Dedykowane analizy – system został wzbogacony o raporty analityczne, monitorujące przebieg pracy w magazynie oraz dostarczające szeregu cennych informacji na temat efektywności poszczególnych procesów i etapów kompletacji zamówień. Narzędzie stanowi wsparcie dla kierownika magazynu, pozwalając mu obiektywnie oceniać efektywność pracy. Optymalizacja czasu realizacji zamówień – oprogramowanie WMS pomaga badać ten wskaźnik, a także pokazuje jaki procent zamówień został zrealizowany w danym czasie. Parametr ten pozwala również dopasować zasoby ludzkie do prognozowanego poziomu sprzedaży. WMS, dzięki funkcjonalnościom typu multipicking czy obsługa zamówień jednopozycyjnych pozwala na realizowanie zakładanych celów biznesowych i KPI, które zakładają realizację 98% zamówień w mniej niż 24h. Monitorowanie wydajności pracy – system WMS wspiera monitorowanie wydajności pracy, co pozwala lepiej dobrać zespół, uwzględniając umiejętności konkretnego pracownika na danym stanowisku i efektywnie planować pracę z wyprzedzeniem. Efekty Wdrażając dedykowany system WMS Teneum, firma LogBox osiągnęła: istotny i dynamiczny wzrost wydajności realizowanych dziennie linii na poziomie 233% – z 1200 na 4000, wzrost ogólnej wydajności magazynu o 300%, skrócenie czasu realizacji zamówień do jednego dnia, nawet w okresach zwiększonego popytu, obniżenie poziomu braków w wysyłanych towarach z 2-3% do poniżej 0,5% linii wysłanych w danym miesiącu, zredukowanie czasu pracy magazynierów z trzech do jednej zmiany. Jak pokazują powyższe wyniki, LogBox znacznie poprawił efektywność i wydajność procesów. Pozwoli to na kontynuację intensywnych działań rozwojowych. Co więcej, firma zyskała otwartą przestrzeń do zwiększania jakości obsługi klientów, co z sukcesami realizuje.
Teneum-WMS-wspiera-obsługę-procesów-logistycznych
Logo firmy Sente
zweryfikowano

0/5

Sente

Poprawa efektywności - Koncentracja na efektach


Teneum X
Dolnośląskie
200 osób
Zobacz profil
Branża
Dystrybucja, eCommerce, Produkcyjna
Opis
Sente obecnie to ponad 200 osób – konsultantów i specjalistów. Siedziba firmy znajduje się we Wrocławiu, natomiast oddziały w Poznaniu, Rzeszowie i Starachowicach. ...
rozwiń