Integracja-systemów_-łączenie-danych-i-automatyzacja-dzięki-narzędziu-MuleSoft

Integracja systemów, łączenie danych i automatyzacja dzięki narzędziu MuleSoft

Integracja bez wątpienia stała się nieodzowną częścią naszego codziennego życia, płynnie łącząc najbardziej przyziemne zadania z mocą technologii. Cyfrowy świat wciąż ewoluuje i pojawiają się nowe wyzwania. Połączone systemy zyskują na popularności i stają się jedną z najpilniejszych kwestii w technologii informacyjnej. Firmy przechodzące transformację cyfrową inwestują znaczne zasoby i wysiłki w wypełnianie luk między aplikacjami, danymi i urządzeniami.

Szybkie rozprzestrzenianie się inicjatyw cyfrowych w połączeniu z ciągle zmieniającym się środowiskiem biznesowym sprawia, że tradycyjna łączność point-to-point staje się niepraktyczna i nieefektywna kosztowo. Ciągłe zmiany wymagają bardziej elastycznego rozwiązania, które wytrzyma próbę czasu i dostosuje się do zmian i okoliczności.

W nowej erze cyfrowej podejmowanie wyzwań technologicznych jest niezbędne do przetrwania. Dyrektorzy ds. informatycznych (CIO) muszą szukać sposobów na adaptację i innowacje. Inaczej ryzykują pozostanie w tyle.

Połączenie cyfrowego świata z rzeczywistością jest możliwe dzięki interfejsom API. Mówimy o interfejsie programowania aplikacji, który pozwala jednemu systemowi komunikować się z drugim, umożliwiając gromadzenie informacji w czasie rzeczywistym. Następuje to niezależnie od tego, czy chodzi o dokładne określenie lokalizacji taksówki, śledzenie statusu dostawy jedzenia, czy też czasu przyjazdu autobusu.

Jakie korzyści płyną z łączenia danych i automatyzacji?

Magia integracji wykracza daleko poza zwykłą wygodę i rozszerza swój zasięg na sferę korporacyjną, gdzie odgrywa kluczową rolę w zmianie sposobu działania firm. Sercem transformacji jest płynna komunikacja i przetwarzanie danych, możliwe dzięki integracji. 

Integracja pozwala firmom zagłębić się w zawiłości ich działalności. Łącząc różne działy, procesy i systemy, zapewnia całościowy obraz funkcjonowania organizacji. Uzbrojone w taką wiedzę firmy mogą podejmować decyzje oparte na danych, usprawniać przepływy pracy i optymalizować wydajność. Integracja umożliwia organizacjom wyznaczanie i osiąganie ambitnych, wcześniej zdefiniowanych celów. Począwszy od zbudowania holistycznego spojrzenia na klientów, aż po zwiększenie satysfakcji klientów, usprawnienie działań IT i ostatecznie obniżenie kosztów utrzymania systemów, korzyści jest wiele. 

Czym jest Mulesoft?

Integracja jest kluczem do konkurencyjności i efektywności w dzisiejszych czasach, w których dane generowane są na ogromną skalę. Widzimy wiele zalet z integracji systemów, ale firmy często zastanawiają się w jaki sposób rzeczywiście połączyć wszystkie systemy i zautomatyzować procesy w skalowalny sposób. Odpowiedź Salesforca to Mulesoft.

Platforma MuleSoft to rewolucyjne narzędzie, które pozwala firmom różnej wielkości i z przeróżnych branż tworzyć płynne integracje systemów i kompleksową automatyzację. Modernizuje ona sposób, w jaki organizacje łączą aplikacje, dane i urządzenia, budując wydajną sieć za pośrednictwem nowoczesnych interfejsów API. Tym samym Mulesoft umożliwia płynne zarządzanie i zabezpieczanie przepływu danych. 

Centralnym elementem innowacyjnego podejścia do tematów integracji i automatyzacji jest wykorzystanie bloków wielokrotnego użytku, które umożliwiają dyrektorom ds. informatyki szybkie i wydajne wdrażanie pomysłów. Na platformie MuleSoft informacje, które kiedyś leżały zapomniane w różnych systemach, ożywają dzięki nowoczesnym interfejsom.

Ta ulepszona łączność wykracza poza granice organizacji i obejmuje zewnętrzne aplikacje i urządzenia, tworząc zintegrowany ekosystem.W ramach sieci aplikacji zespoły mają możliwość odkrywania i samoobsługi istniejących interfejsów. To znacznie przyspiesza opracowywanie nowych procesów, zapewniając jednocześnie przyjazne dla użytkownika doświadczenie. Innowacyjność platformy MuleSoft i jej możliwości w sferze integracji ogromnych ilości danych zyskały szerokie uznanie i przyciągnęły renomowane marki, takie jak Mastercard, AXA i BMW. W regionie Europy Centralnej i Środkowej jednym z głównych użytkowników MuleSofta jest MOL, wiodąca międzynarodowa grupa firma naftowa i gazowa. 

Mulesoft Anypoint

Warto też wspomnieć o platformie Mulesoft Anypoint. Dzięki zasobom i szablonom wielokrotnego użytku firmy mogą znacznie skrócić czas wprowadzania produktów na rynek. Wewnętrzne projekty nabierają tempa i zmniejszają obciążenie związane z kosztami utrzymania IT. Z kolei szeroki wybór konektorów na rynku MuleSoft Exchange umożliwia płynną integrację i maksymalizację potencjału wielu systemów oraz różnych danych.

___

 

Aby uzyskać więcej informacji, również w formie wideo lub podcastu, odwiedź stronę „Salesforce na wyciągnięcie ręki”: https://salesforce-na-wyciagniecie-reki.splashthat.com/

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery

92% programistów przewiduje, że agenci AI pomogą w rozwoju ich kariery Ostatnie badanie Salesforce „State of IT” pokazuje, że liderzy branży oprogramowania z optymizmem patrzą na rozwój agentów AI oraz ich wpływ na sektor. Ponad 90% programistów z entuzjazmem podchodzi do wpływu sztucznej inteligencji na ich kariery, a aż 96% spodziewa się, że poprawi ona doświadczenie deweloperskie. Najnowszy raport Salesforce State of IT pokazuje, że dla obszaru EMEA (Europe, the Middle East and Africa) aż 79% liderów branży uważa, iż agenci AI staną się równie nieodzownym narzędziem w tworzeniu aplikacji, co tradycyjne technologie programistyczne. Badanie obejmujące ponad 2000 liderów branży oprogramowania (w tym 1000 z EMEA) oraz dodatkowa ankieta wśród 250 programistów z USA pokazują niemal jednomyślny entuzjazm wobec agentów AI. Deweloperzy widzą w nich nie tylko sposób na zwiększenie efektywności i produktywności – aż 92% twierdzi, że „agentowa AI” pomoże im w rozwoju kariery. Niektórzy zwracają jednak uwagę, że zarówno oni sami, jak i ich firmy, potrzebują dodatkowych szkoleń oraz zasobów, aby skutecznie budować i wdrażać cyfrowych agentów. Dlaczego jest to istotne? Często mówi się, że programiści podchodzą do AI z rezerwą, jednak nowe badania pokazują coś zupełnie innego – deweloperzy z entuzjazmem przyjmują zmiany związane z agentami AI. Ich rozwój otwiera przed nimi nowe możliwości: mogą poświęcać mniej czasu na pisanie kodu i debugowanie, a skupić się na bardziej strategicznych zadaniach. Co więcej, dzięki coraz powszechniejszemu wykorzystaniu agentów opartych na narzędziach low-code/no-code, proces tworzenia oprogramowania staje się szybszy, prostszy i bardziej efektywny – niezależnie od poziomu umiejętności programistycznych. – Agenci AI zmieniają sposób pracy programistów, sprawiając, że tworzenie oprogramowania staje się szybsze, bardziej efektywne i po prostu przyjemniejsze. Dzięki nim cały proces przebiega sprawniej – AI wspiera programistów w pisaniu, przeglądaniu i optymalizacji kodu, co przekłada się na nowy poziom produktywności. Automatyzując żmudne zadania, takie jak czyszczenie danych, integracja czy podstawowe testy, agenci AI pozwalają deweloperom skupić się na tym, co najważniejsze: rozwiązywaniu złożonych problemów, projektowaniu architektury i podejmowaniu strategicznych decyzji – komentuje Alice Steinglass, EVP & GM, Platform, Integration and Automation w Salesforce. Wpływ agentów AI w liczbach Programiści z entuzjazmem podchodzą do agentów AI oraz wpływu sztucznej inteligencji na ich karierę Ankietowani deweloperzy cieszą się na myśl o tym, że agenci AI przejmą proste, powtarzalne zadania, pozwalając im skupić się na projektach o większym znaczeniu biznesowym: 96% programistów pozytywnie ocenia wpływ agentów AI na ich codzienną pracę. Największe zainteresowanie budzi wykorzystanie agentów AI do debugowania i rozwiązywania błędów, a następnie do generowania przypadków testowych oraz tworzenia powtarzalnego kodu. Ten trend pojawił się w momencie, gdy już 92% programistów chce mierzyć swoją produktywność nie liczbą linii kodu, ale rzeczywistym wpływem ich pracy na rozwój organizacji. Dzięki agentom AI deweloperzy spodziewają się większego zaangażowania w strategiczne projekty, takie jak nadzór nad AI czy projektowanie złożonych systemów. Dzięki agentom AI opartym na narzędziach low-code/no-code, programiści na każdym poziomie zaawansowania mogą teraz tworzyć i wdrażać inteligentnych asystentów. Badani wskazują, że takie rozwiązania mogą przyczynić się do demokratyzacji i skalowania rozwoju AI: 82% programistów z EMEA korzystających z agentów AI używa obecnie narzędzi low-code/no-code. 77% uważa, że low-code/no-code może pomóc w upowszechnieniu rozwoju AI. 76% twierdzi, że te narzędzia mogą przyspieszyć skalowanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji. Secret Escapes, platforma oferująca luksusowe hotele i podróże w promocyjnych cenach na całym świecie, wykorzystuje Agentforce, aby usprawnić obsługę klientów i szybciej odpowiadać na nietypowe zapytania podróżnych. Dzięki narzędziom Salesforce Agent Builder opartym na low-code, zespół deweloperów Secret Escapes zbudował, przetestował i wdrożył swojego agenta AI w zaledwie dwa tygodnie – zamiast sześciu miesięcy, które wcześniej zajmowało stworzenie i szkolenie bota. Deweloperzy oczekują większych zasobów do budowy agentów AI Deweloperzy twierdzą, że zaktualizowana infrastruktura, więcej możliwości testowania oraz szkoleń są kluczowe, gdy przechodzą na tworzenie i wdrażanie agentów AI. Potrzeby infrastrukturalne: Wielu deweloperów (78%) uważa, że ich organizacje muszą zaktualizować infrastrukturę, aby tworzyć i wdrażać agentów AI.Niemal połowa (48%) deweloperów uważa, że jakość i dokładność ich danych nie jest wystarczająca do skutecznego rozwoju i wdrożenia agentów. Możliwości testowania: Połowa (48%) deweloperów twierdzi, że ich procesy testowe nie są w pełni przygotowane do budowy i wdrażania agentów AI. Umiejętności i wiedza: 77% deweloperów uważa, że znajomość AI wkrótce stanie się podstawową umiejętnością w ich zawodzie, ale ponad połowa (54%) nie czuje, że są w pełni gotowi na erę agentów pod względem ich umiejętności. Respondenci ankiety wskazali szkolenie z zakresu technicznych umiejętności AI oraz redefinicję obecnych ról jako najważniejsze obszary, w których pracodawcy powinni udzielić im wsparcia. Dane pochodzą z segmentu liderów rozwoju oprogramowania, uzyskanych w ramach podwójnie anonimowej ankiety wśród decydentów IT, przeprowadzonej w okresie od 24 grudnia 2024 roku do 3 lutego 2025 roku. Respondenci pochodzą z Australii, Belgii, Brazylii, Kanady, Danii, Finlandii, Francji, Niemiec, Indii, Indonezji, Irlandii, Izraela, Włoch, Japonii, Meksyku, Holandii, Nowej Zelandii, Norwegii, Portugalii, Singapuru, Korei Południowej, Hiszpanii, Szwecji, Szwajcarii, Tajlandii, Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Dodatkowe dane zostały zebrane wśród niemal 250 deweloperów na pierwszej linii, we współpracy z YouGov, w Stanach Zjednoczonych w dniach od 14 do 21 lutego 2025 roku
Agenci-AI-pomogą-w-rozwoju-ich-kariery

Salesforce CRM
Cała Polska
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, Budownicza, Chemiczna, Dystrybucja, eCommerce, Elektronika, Hotelarstwo, Meblarska, Medyczna, Metalurgiczna, Produkcyjna, Sektor publiczny, Spożywcza FMCG, Transportowa, Tworzywa sztuczne, Usługi, Przemysł obronny i lotniczy, Produkcja maszyn
Opis
Salesforce to firma, która tworzy oprogramowanie oparte na chmurze, zaprojektowane, aby pomóc firmom znaleźć więcej potencjalnych klientów, zamknąć więcej transakcji i zachwycić klientów niesamowitą obsługą....
rozwiń