Zdjęcie

Kilka tysięcy złotych oszczędności w kieszeni pracownika – elastyczne naliczanie pensji dzięki rewolucyjnej integracji enova365 z Symmetrical.ai

enova365 jest pierwszym systemem ERP w Europie, który umożliwia pracodawcom elastyczne naliczanie pensji w czasie rzeczywistym oraz jej wypłatę w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego. Dzięki integracji z Symmetrical.ai pracodawcy mogą w innowacyjny i w pełni zautomatyzowany sposób rozliczać się z pracownikami, nie obciążając ani wewnętrznych zasobów firmy, ani bieżących przepływów finansowych. Zatrudnieni zyskują swobodę w zarządzaniu finansami, co wg szacunków Symmetrical.ai pozwoli im zaoszczędzić nawet do kilku tysięcy złotych rocznie* na kosztach pożyczek i kredytów gotówkowych, kart kredytowych czy overdraftów. Łączna wartość zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów czy tzw. ‘chwilówek’ wynosi w Polsce rocznie 67 mld zł. Średni koszt takiego zobowiązania wynosi średnio 30%, co oznacza, że kredytobiorcy muszą za nie zapłacić aż 2-3 mld pln rocznie. Dzięki elastycznemu dostępowi do już wypracowanego wynagrodzenia w aplikacji Symmetrical, dotychczasowi Klienci banków i instytucji finansowych mogą skorzystać z własnego kapitału i zminimalizować koszty drogich produktów finansowych kilku- lub kilkunastokrotnie. Z kolei dla pracodawców jednym z większych wyzwań kadrowo-płacowych jest możliwość oferowania pracownikom elastycznej wypłaty wynagrodzenia. Zapewnienie pracownikom wcześniejszego dostępu do już wypracowanych środków wiąże się z większym nakładem pracy po stronie działu HR i obciąża cashflow pracodawcy. Jednak jak pokazują badania, aż 45% pracujących Polaków wolałoby, by ich pensja była wypłacana częściej niż raz w miesiącu. – Wraz z Sonetą wprowadzamy rewolucję w zakresie procesów payroll. Od teraz Użytkownicy enova365 będą mogli elastycznie naliczać pensje swoim pracownikom, co dla tych ostatnich oznacza dostęp do zarobionych pieniędzy w czasie rzeczywistym. Koniec z czekaniem do pierwszego czy koniecznością korzystania z drogich produktów finansowych. To jest przyszłość wypłaty wynagrodzeń i mądrego racjonalizowania wydatków – zwłaszcza w czasach kryzysu – podkreśla Piotr Smoleń, CEO Symmetrical Labs. Dzięki integracji z Symmetrical.ai pracodawcy posiadający enova365 mogą nie tylko zapewnić swoim pracownikom pożądany benefit, zadbać o ich poczucie finansowego bezpieczeństwa, ale również w pełni zautomatyzować proces naliczania i wypłacania pensji. Nie muszą przy tym wdrażać nowych narzędzi czy rozwiązań, ponieważ ich system ERP jest już do tego w pełni przygotowany. – Przewagą enova365 jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur. Jednym z najważniejszych wyróżników oprogramowania jest jego elastyczność. System można dowolnie konfigurować, personalizować i integrować z używanymi przez firmę aplikacjami biznesowymi i programami. enova365 jest aktualizowana do zmieniających się przepisów prawa, tak aby jeszcze przed ich wprowadzeniem w życie, system był już na nie przygotowany. Integracja z usługą Symmetrical wpisuje się w naszą strategię rozwoju produktu i jest prekursorskim udogodnieniem dla naszych użytkowników – dodaje Robert Czuła Prezesa Zarządu Soneta sp. z o.o. Symmetrical.ai zostanie udostępnione 14 500 Użytkownikom enova365 posiadających aktualną gwarancję, w ramach bieżącej aktualizacji. Pracownicy, którzy będą chcieli skorzystać z wcześniejszej wypłaty wynagrodzenia będą mogli zrobić to za pomocą intuicyjnej aplikacji mobilnej Symmetrical bez konieczności jakiegokolwiek angażowania pracodawcy, finansów czy HR. Wystarczy, że wybiorą dostępną kwotę na swoim smartfonie a w ciągu 1 minuty środki pojawią się na ich koncie bankowym. Dowiedz się więcej o integracji: https://www.enova.pl/integracja-enova365-symmetrical-ai/ O Symmetrcial Labs: Za rozwiązanie symmetrical.ai odpowiada Symmetrical Labs, polsko-brytyjska firma fintech. Misją firmy jest pomoc pracownikom w odzyskaniu kontroli nad osobistymi finansami. Stworzone przez Symmetrical Labs rozwiązanie symmetrical.ai oferuje pracodawcom usługę „pensja na życzenie” oraz inne benefity finansowe dla pracowników. Rozwiązanie zostało wielokrotnie wyróżnione przez ekspertów i wygrało wiele nagród, m. in. ABSL Startup Challenge, czy The Heart HR Tech Demo Day. Dotychczas dzięki systemowi wypłacono 15 000 pensji. Symmetrical Labs jest podmiotem regulowanym przez KNF. https://symmetrical.ai/pl/ O Soneta: Soneta sp. z o.o. jest polskim producentem oprogramowania ERP enova365, który w 2020 roku otrzymał nagrodę za najlepszy system ERP/CRM w chmurze. Dzięki połączeniu najnowszych technologii, wiedzy eksperckiej oraz kompletnej obsłudze, firma odniosła sukces rynkowy. Soneta z roku na rok odnotowuje 20% wzrost sprzedaży. Jest cenionym partnerem biznesowym, Złotym Partnerem Microsoft, a także pewnym pracodawcą. Firma dostarcza swoje rozwiązania informatyczne poprzez ogólnopolską sieć Autoryzowanych Partnerów prowadzącą sprzedaż, wdrożenia oraz bieżące wsparcie systemu. Wizytówka firmy                                                                                                                                                                      Strona firmy

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Jak usprawnić przepływ informacji w firmie? Poznaj 2 użyteczne funkcje

Czy dzień w biurze zaczynasz od skanowania poczty i czatu Microsoft Teams? Nic dziwnego, bo wymiana informacji to podstawa w niemal każdej pracy, a jej jakość determinuje możliwość osiągnięcia przez biznes sukcesu. W dobrej sytuacji są użytkownicy enova365, bo mogą korzystać z funkcji, które usprawniają przepływ informacji w firmie z poziomu tego programu. Dzięki temu, że mają wszystkie informacje w jednym miejscu oszczędzają czas i mają wszystko pod kontrolą. Wszystkie informacje w „mózgu” firmy HR-owcy, handlowcy, księgowi w firmie czy biurze rachunkowym często praktycznie „mieszkają” w systemie ERP. W związku z tym, właśnie w tym systemie powinna się też znajdować cała ich komunikacja z innymi pracownikami czy kontrahentami. Taką możliwość oferuje enova365. Dzięki wybranym funkcjom cała wymiana informacji między pracownikami lub kontrahentami może przebiegać w systemie ERP, czyli w „mózgu” organizacji i tam można zawsze znaleźć komplet potrzebnej wiedzy. Dwie pomocne funkcje to: dyskusje, czyli szybka wymiana informacji w formie komentarzy pod dokumentami czy formularzami w systemie, ogólnosystemowy czat – zwany w enova365 konwersacjami. Poniżej przedstawiamy krótko ich możliwości. Dyskusje czyli szybka wymiana informacji pod dokumentami czy formularzami W enova365 pod wybranym formularzem – np. kartoteką pracownika czy dokumentem – np. fakturą kosztową – można wymieniać się komentarzami z innymi pracownikami lub klientami. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące wybranego dokumentu czy wybranej pozycji w systemie znajdują się w enova365. Przykładowa dyskusja może przebiegać następująco. Krok 1 – rozpoczynasz dyskusję Krok 2 – dodajesz do dyskusji uczestników lub podpinasz dodatkowe dokumenty Możesz zdecydować, które osoby mają zobaczyć Twój komentarz. Dodając wątek lub komentarz przy pomocy @ możesz wywołać konkretną osobę, która ma uprawnienia do korzystania z systemu. Do dyskusji możesz też załączyć dowolne dokumenty – np. umowy czy faktury. Krok 3 – osoba „wywołana” do dyskusji otrzymuje powiadomienie Co istotne, dyskusje enova365 zostały wyposażone w system powiadomień systemowych oraz e-mailowych, dlatego osoba wywołana do dyskusji otrzyma powiadomienie w systemie lub wiadomość e-mail. Krok 4 – komentujesz i odpowiadasz na komentarze. Dyskusje i konwersacje czyli czat to funkcje dostępne dla wszystkich użytkowników enova365 Konwersacje systemowe czyli ogólnosystemowy czat Każdy użytkownik systemu enova365 może korzystać z funkcji konwersacji. Czatować mogą ze sobą pracownicy 1:1 lub w większych grupach oraz pracownicy i kontrahenci, którzy mają konto w Pulpicie Kontrahenta lub Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego. Po lewej stronie użytkownik widzi wszystkie konwersacje, które stworzył lub do których został dodany. Po prawej stronie widoczna jest treść poszczególnych konwersacji. Ikona pojedynczego „ludzika” oznacza, że dana konwersacja jest wymianą informacji pomiędzy dwoma użytkownikami (w przypadku gdy dany użytkownik ma dodane zdjęcie, wyświetla się ono zamiast ikony „ludzika”), natomiast podwójny „ludzik” oznacza konwersację grupową. Komunikacja w firmie – przepływ informacji na przykładach Jak wspomniane wyżej funkcje przydają się w codziennej pracy w firmie? Pora na kilka przykładów. Przepływ informacji: księgowość – inne działy w firmie Każdy pracownik działu księgowości część dnia spędza na sprawdzaniu czy otrzymane faktury zostały prawidłowo wystawione lub opisane oraz wielu innych sprawach, z których część może stanowić wewnętrzny proces kontroli. W takim przypadku mogą pojawić się pytania do poszczególnych dokumentów kosztowych. Skorzystanie z funkcji dyskusji w enova365 pozwala na zadawanie ważnych pytań i szybkie uzyskiwanie na nie odpowiedzi. Przede wszystkim, łatwo zaangażować w wymianę informacji odpowiednie osoby. O tym, że czeka na nich pytanie zostaną oni powiadomieni e-mailem lub komunikatem w systemie. Dodatkowo, omawiane dokumenty będą dla wszystkich widoczne.W razie jakichkolwiek wątpliwości i konieczności powrotu do wymiany informacji – są one dostępne w systemie. Korzyści: Zapobieganie utracie ważnych informacji – wszystkie są w systemie Szybkie uzyskanie potrzebnej wiedzy – oszczędność czasu i wyższa produktywność Wymiana informacji w czasie rzeczywistym: pracownik – klient Klienci oczekują efektywności podczas interakcji z dostawcami produktów czy usług. Wiele firm jest tego świadomych i dlatego korzysta z takich narzędzi, jak Pulpit Kontrahenta czy Pulpit Klienta Biura Rachunkowego enova365, które umożliwiają szybki przepływ dokumentów i częściową samoobsługę klientom. Z tych platform mogą korzystać 24/7, zawsze mając dostęp do istotnych dla nich danych czy dokumentów. Kiedy klienci chcą uzyskać odpowiedź na konkretne pytanie – te narzędzia przyspieszą jej uzyskanie, jednocześnie nie wymuszając konieczności korzystania z innych kanałów. Od niedawna, dzięki dyskusjom i czatowi umożliwiają odpowiadanie na pytania klientów nawet w czasie rzeczywistym. Korzyści: Szybka i bezpieczna komunikacja z klientami Podniesienie poziomu obsługi klienta Sytuacja kryzysowa: konieczność sprawdzenia, na którym etapie wkradł się błąd Wyobraź sobie, że pojawiła się sytuacja kryzysowa, która wymaga prześledzenia wstecz całej komunikacji z danego okresu czasu. I pomyśl, jak trudne by to było, gdyby zespół korzystał z wielu kanałów komunikacji. Dzięki zgromadzeniu wszystkich form komunikacji w jednym miejscu dokładnie wiesz, dokąd się udać, gdy w firmie pojawią się błędy. Możesz łatwo prześledzić przepływ informacji między osobami zaangażowanymi w projekty, co pozwoli na systematyczne odkrywanie, na jakim etapie wkradł się błąd. Korzyści: Możliwość łatwego prześledzenia historycznej komunikacji w celu sprawdzenia czy i gdzie wkradł się błąd Lepsze zarządzanie kryzysowe System komentowania i czat w systemie ERP – cała komunikacja w firmie w jednym narzędziu Oczywiście o „dyskusjach” i czacie w enova365 można napisać dużo więcej, ale po powyższych wyjaśnieniach pewnie masz już wstępne wyobrażenie, jak to działa. Wiesz, że wykorzystanie dyskusji i czatu w systemie ERP pozwala na: wyeliminowanie silosów komunikacyjnych – zamiast zamieszczać komentarze do ważnych dokumentów czy projektów w różnych narzędziach – np. Microsoft Teams czy Slack – cała firmowa wymiana informacji może przebiegać w systemie ERP, łatwe odtworzenie komunikacji w odniesieniu do poszczególnych dokumentów, formularzy, zadań czy projektów, dzięki przetwarzaniu jej w enova365, większe bezpieczeństwo – dzięki dobremu zabezpieczeniu całego systemu ERP, powiadomienia – dzięki którym „wywołani” do dyskusji pracownicy mogą szybko zareagować.
Jak-usprawnić-przepływ-informacji-w-firmie-Poznaj-2-użyteczne-funkcje
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń