Zdjęcie

Kilka tysięcy złotych oszczędności w kieszeni pracownika – elastyczne naliczanie pensji dzięki rewolucyjnej integracji enova365 z Symmetrical.ai

enova365 jest pierwszym systemem ERP w Europie, który umożliwia pracodawcom elastyczne naliczanie pensji w czasie rzeczywistym oraz jej wypłatę w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego. Dzięki integracji z Symmetrical.ai pracodawcy mogą w innowacyjny i w pełni zautomatyzowany sposób rozliczać się z pracownikami, nie obciążając ani wewnętrznych zasobów firmy, ani bieżących przepływów finansowych. Zatrudnieni zyskują swobodę w zarządzaniu finansami, co wg szacunków Symmetrical.ai pozwoli im zaoszczędzić nawet do kilku tysięcy złotych rocznie* na kosztach pożyczek i kredytów gotówkowych, kart kredytowych czy overdraftów. Łączna wartość zobowiązań z tytułu zaciągniętych pożyczek, kredytów czy tzw. ‘chwilówek’ wynosi w Polsce rocznie 67 mld zł. Średni koszt takiego zobowiązania wynosi średnio 30%, co oznacza, że kredytobiorcy muszą za nie zapłacić aż 2-3 mld pln rocznie. Dzięki elastycznemu dostępowi do już wypracowanego wynagrodzenia w aplikacji Symmetrical, dotychczasowi Klienci banków i instytucji finansowych mogą skorzystać z własnego kapitału i zminimalizować koszty drogich produktów finansowych kilku- lub kilkunastokrotnie. Z kolei dla pracodawców jednym z większych wyzwań kadrowo-płacowych jest możliwość oferowania pracownikom elastycznej wypłaty wynagrodzenia. Zapewnienie pracownikom wcześniejszego dostępu do już wypracowanych środków wiąże się z większym nakładem pracy po stronie działu HR i obciąża cashflow pracodawcy. Jednak jak pokazują badania, aż 45% pracujących Polaków wolałoby, by ich pensja była wypłacana częściej niż raz w miesiącu. – Wraz z Sonetą wprowadzamy rewolucję w zakresie procesów payroll. Od teraz Użytkownicy enova365 będą mogli elastycznie naliczać pensje swoim pracownikom, co dla tych ostatnich oznacza dostęp do zarobionych pieniędzy w czasie rzeczywistym. Koniec z czekaniem do pierwszego czy koniecznością korzystania z drogich produktów finansowych. To jest przyszłość wypłaty wynagrodzeń i mądrego racjonalizowania wydatków – zwłaszcza w czasach kryzysu – podkreśla Piotr Smoleń, CEO Symmetrical Labs. Dzięki integracji z Symmetrical.ai pracodawcy posiadający enova365 mogą nie tylko zapewnić swoim pracownikom pożądany benefit, zadbać o ich poczucie finansowego bezpieczeństwa, ale również w pełni zautomatyzować proces naliczania i wypłacania pensji. Nie muszą przy tym wdrażać nowych narzędzi czy rozwiązań, ponieważ ich system ERP jest już do tego w pełni przygotowany. – Przewagą enova365 jest bieżąca aktualizacja do zmieniających się przepisów prawa i duża elastyczność w tworzeniu własnych procedur. Jednym z najważniejszych wyróżników oprogramowania jest jego elastyczność. System można dowolnie konfigurować, personalizować i integrować z używanymi przez firmę aplikacjami biznesowymi i programami. enova365 jest aktualizowana do zmieniających się przepisów prawa, tak aby jeszcze przed ich wprowadzeniem w życie, system był już na nie przygotowany. Integracja z usługą Symmetrical wpisuje się w naszą strategię rozwoju produktu i jest prekursorskim udogodnieniem dla naszych użytkowników – dodaje Robert Czuła Prezesa Zarządu Soneta sp. z o.o. Symmetrical.ai zostanie udostępnione 14 500 Użytkownikom enova365 posiadających aktualną gwarancję, w ramach bieżącej aktualizacji. Pracownicy, którzy będą chcieli skorzystać z wcześniejszej wypłaty wynagrodzenia będą mogli zrobić to za pomocą intuicyjnej aplikacji mobilnej Symmetrical bez konieczności jakiegokolwiek angażowania pracodawcy, finansów czy HR. Wystarczy, że wybiorą dostępną kwotę na swoim smartfonie a w ciągu 1 minuty środki pojawią się na ich koncie bankowym. Dowiedz się więcej o integracji: https://www.enova.pl/integracja-enova365-symmetrical-ai/ O Symmetrcial Labs: Za rozwiązanie symmetrical.ai odpowiada Symmetrical Labs, polsko-brytyjska firma fintech. Misją firmy jest pomoc pracownikom w odzyskaniu kontroli nad osobistymi finansami. Stworzone przez Symmetrical Labs rozwiązanie symmetrical.ai oferuje pracodawcom usługę „pensja na życzenie” oraz inne benefity finansowe dla pracowników. Rozwiązanie zostało wielokrotnie wyróżnione przez ekspertów i wygrało wiele nagród, m. in. ABSL Startup Challenge, czy The Heart HR Tech Demo Day. Dotychczas dzięki systemowi wypłacono 15 000 pensji. Symmetrical Labs jest podmiotem regulowanym przez KNF. https://symmetrical.ai/pl/ O Soneta: Soneta sp. z o.o. jest polskim producentem oprogramowania ERP enova365, który w 2020 roku otrzymał nagrodę za najlepszy system ERP/CRM w chmurze. Dzięki połączeniu najnowszych technologii, wiedzy eksperckiej oraz kompletnej obsłudze, firma odniosła sukces rynkowy. Soneta z roku na rok odnotowuje 20% wzrost sprzedaży. Jest cenionym partnerem biznesowym, Złotym Partnerem Microsoft, a także pewnym pracodawcą. Firma dostarcza swoje rozwiązania informatyczne poprzez ogólnopolską sieć Autoryzowanych Partnerów prowadzącą sprzedaż, wdrożenia oraz bieżące wsparcie systemu. Wizytówka firmy                                                                                                                                                                      Strona firmy

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Sprzedaż hurtowa – jak nią zarządzać z enova365?

Sprzedaż hurtowa wymaga zastosowania narzędzi, które zapewnią efektywne zarządzanie zamówieniami, optymalizację procesów, czy dynamiczne dostosowywanie ofert dla różnych kontrahentów. System enova365 posiada dedykowane funkcje wspierające sprzedaż hurtową. Jakie dokładnie? Dowiedz się z naszego artykułu.  Wyjątkowe wyzwania sprzedaży hurtowej – dlaczego warto postawić na nowoczesne rozwiązania? Prowadzenie sprzedaży hurtowej jest dużym wyzwaniem, wymagającym zapewniania odpowiedniej efektywności działań i dużej skrupulatności. Ważna jest sprawna i wygodna obsługa zamówień, unikanie pomyłek w kompletacji towarów oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów.  Zarzadzanie gospodarką magazynu, gdzie dostępnych jest wiele indeksów produktowych, nie jest proste. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych jest wtedy niezbędne. Wydajne systemy ERP, jak enova365, posiadają zarówno funkcje wspierające zarządzanie sprzedażą, zapasami, relacjami z klientami, finansami oraz logistyką. Integracje z oprogramowaniem magazynowym WMS pozwalają usprawnić proces kompletacji, pakowania, czy załadunku towarów.  Dodatkowo, rosnące oczekiwania klientów B2B sprawiają, że konieczne stają się elastyczne mechanizmy cenowe i nowoczesne narzędzia wspierające procesy sprzedaży. Zastosowanie systemu ERP w przypadku hurtowej sprzedaży jest nie tylko inwestycją w wydajne narzędzie, ale też optymalizację procesów, co z kolei przekłada się ma lepsze wykorzystanie zasobów oraz większą konkurencyjność na rynku.  Jak enova365 usprawnia procesy w sprzedaży hurtowej? Współczesny rynek hurtowy wymaga od firm szybkości, precyzji i elastyczności w działaniu. enova365 oferuje kompleksowe wsparcie w usprawnianiu kluczowych procesów sprzedaży hurtowej. System automatyzuje zadania związane z zarządzaniem zamówieniami, magazynem, logistyką, a także relacjami z klientami. Dzięki temu firmy mogą zoptymalizować koszty, zwiększyć efektywność i poprawić jakość obsługi, budując trwałe relacje z partnerami biznesowymi. Elastyczność enova365 pozwala na dopasowanie systemu do specyfiki każdego przedsiębiorstwa, gwarantując pełną kontrolę nad procesami i ich optymalizację. Kluczowe procesy wspierane przez enova365: składanie zamówień od dostawcy – enova365 umożliwia wprowadzenie zamówień ręcznie, ale proces ten można znacznie usprawnić poprzez rozmaite funkcjonalności (np. skopiowanie dowolnego zamówienia, Generator zamówień);  rezerwacja towarów na magazynie;  wygodne zmiany cen, ceny okresowe, promocje; łatwe planowanie kilku zmian cen w czasie; monitorowanie stanów magazynowych; weryfikacja warunków handlowych i ustalenie kolejności realizacji zamówień oraz możliwość sprawdzenia pokrycia zamówień (czy mamy dany towar na stanie, ewentualnie zmiana priorytetów zamówień jeśli mamy odpowiednie uprawnienia). Integracje z systemami magazynowymi Funkcjonalności enova365 są dodatkowo rozszerzane dzięki integracjom z wydajnymi systemami magazynowymi WMS (ang. Warehouse management system). Oprogramowanie tego typu pomaga firmom zarządzać i kontrolować codzienne operacje magazynowe, optymalizując najważniejsze procesy, miedzy innymi dzięki zastosowaniu automatyzacji. enova365 posiada integracje z Expert WMS i WMS AVOCADO Packing. Integracja pozwala na sprawną obsługę procesów: synchronizacji kartotek towarów i kontrahentów, przyjęcia i wydania towaru, inwentaryzacji, synchronizacji stanów magazynowych. Wymiana dokumentów EDI System ERP enova365 jest przygotowany do wymiany dokumentów EDI (ang. Electronic Data Interchange). EDI to elektroniczna wymiana danych pomiędzy firmami lub instytucjami, która polega na tym, że dokument w postaci pliku o ustandaryzowanej strukturze jest generowany przez jedną firmę, a importowany przez drugą. enova365 umożliwia: tworzenie komunikatu z dokumentu handlowego (eksport dokumentu),  tworzenie dokumentu poprzez import komunikatu, zapisywanie wygenerowanych i zaimportowanych komunikatów w bazie danych i ich podgląd z poziomu dokumentu.  To jednak nie wszystkie funkcje dostępne w systemie, ponieważ tym, co wyróżnia moduł enova365 EDI, jest możliwość definiowania struktury komunikatów oraz ich zawartości. Integracje e-commerce Integracje enova365 z systemami e-commerce i platformami sprzedażowymi pozwalają usprawnić przepływ danych między różnymi elementami infrastruktury handlowej i łatwiej zarządzać zamówieniami, a także śledzić stany magazynowe oraz automatyzować procesy księgowe. enova365 posiada integracje z: PrestaShop, WooCommerce, Shoper, Magento, Allegro, BaseLinker, DHL, DPD, FedEx, InPost, GLS, UPS, Pocztex, Orlen Paczka. Pulpit kontrahenta Pulpit kontrahenta to platforma systemu enova365, która pozwala usprawnić komunikację z kontrahentami. Dzięki pulpitowi możliwa jest „samoobsługa” klienta lub dostawcy firmy.  Funkcjonalności Pulpitu kontrahenta: przeglądanie aktualnej oferty towarowej, samodzielne składanie zamówień,  śledzenie stanu realizacji zamówień, dostęp do faktur, kontrolowanie należności/zobowiązań. Inne korzyści z zastosowania enova365 w sprzedaży hurtowej: wszystkie zamówienia znajdują się w jednym miejscu; można wybrać kolorowanie komórek, aby mieć więcej informacji;  Żeby sprawdzić, jak poszczególne funkcje działają w praktyce pobierz bezpłatnie demo obsługa drukarek fiskalnych najbardziej popularnych producentów;  dostosowanie do HUB-a paragonowego Ministerstwa Finansów;  automatyzacja działań – dzięki modułowi Harmonogram zadań można zautomatyzować niemal każdą czynność, dzięki czemu pracownicy mogą skupić się na bardziej kreatywnych zadaniach zamiast wykonywać monotonne czynności (unikanie błędów z tego powodu); automatyzacja procesów – zastosowanie modułu Workflow pozwala na automatyzację procesów i usprawnienie przepływu pracy w firmie; analiza BI – wykorzystanie narzędzi do zaawansowanej analizy danych i raportowania umożliwia między innymi analizę logistyki magazynowej, optymalizację działań, a w efekcie rozwój przedsiębiorstwa; wielokanałowość – integracja z różnymi kanałami sprzedaży; możliwość tworzenia spersonalizowanych ofert; obsługa Krajowego Systemu e-Faktur. Korzyści z zastosowania enova365 w firmie z branży sprzedaży hurtowej podsumowuje Klaudia Szatko, Zastępca kierownika projektu Handel enova365 Block Quote Warto pamiętać, że enova365 jest systemem o wysokiej konfigurowalności, wspierającym użytkownika na każdym etapie codziennych działań. Może być używana zarówno w wersji przeglądarkowej, jak też mobilnej (różne interfejsy).  Sprzedaż hurtowa z enova365 – korzyści dla działów sprzedaży i obsługi klienta System enova365, dzięki swoim dedykowanym funkcjom oraz integracjom, stanowi kompleksowe wsparcie dla działów sprzedaży i obsługi klienta, przynosząc korzyści w każdym aspekcie ich pracy. Dzięki enova365 hurtowa sprzedaż jest efektywniejsza. Korzyści dla działu sprzedaży: automatyzacja i usprawnienie procesów – enova365 automatyzuje zadania związane z zarządzaniem zamówieniami, magazynem i logistyką, zmniejszając ryzyko powstania błędów i oszczędzając czas. Dzięki temu zwiększa się wydajność pracy, a koszty operacyjne są mniejsze; elastyczne zarządzanie cennikami i rabatami – enova365 ułatwia tworzenie spersonalizowanych ofert i zarządzanie polityką cenową, co pozwala na dostosowanie się do potrzeb każdego klienta i zwiększenie konkurencyjności; wsparcie w kontroli finansowej – system ERP oferuje funkcjonalności, które pomagają w monitorowaniu wszystkich aspektów finansowych działalności hurtowni, co oznacza sprawniejsze zarządzanie finansami, lepszą kontrolę oraz szybszą reakcję na zmiany; integracja z platformami e-commerce – integracja z systemami e-commerce i platformami sprzedażowymi usprawnia przepływ danych i ułatwia zarządzanie zamówieniami z różnych źródeł. Korzyści dla działu obsługi klienta: szybki i łatwy dostęp do informacji – enova365 (moduł CRM) zapewnia dostęp do historii transakcji i danych o klientach, co umożliwia pracownikom działu obsługi klienta szybką i spersonalizowaną obsługę; sprawny i transparentny proces obsługi zamówień – system ERP poprawia proces obsługi zamówień, zapewniając kontrolę na każdym etapie realizacji, co pozwala na szybkie reagowanie na ewentualne problemy; platforma samoobsługowa dla klientów – Pulpit kontrahenta umożliwia klientom samodzielne składanie zamówień, przeglądanie oferty, śledzenie statusu zamówień i dostęp do faktur, co zwiększa ich satysfakcję i redukuje obciążenie działu obsługi klienta; Szybka i sprawna obsługa, dostęp do aktualnych informacji o produktach i zamówieniach, a także możliwość personalizacji oferty przekładają się na wzrost satysfakcji klientów i budowanie trwałych relacji biznesowych. enova365 wspiera firmy w zwiększaniu efektywności i optymalizacji kosztów, co przekłada się na sukces na dynamicznie zmieniającym się rynku hurtowym. Podsumowanie enova365 to kompleksowe rozwiązanie ERP, które wspiera i optymalizuje kluczowe procesy w sprzedaży hurtowej. System ERP, dzięki swojej elastyczności i szerokiemu wachlarzowi funkcji pomaga sprostać wyzwaniom dynamicznego rynku. enova365 przyczynia się do zwiększenia efektywności, poprawy jakości obsługi klienta, optymalizacji kosztów oraz budowania trwałych relacji biznesowych. Chcesz dowiedzieć się więcej o zastosowaniu systemu ERP enova365 w hurtowej sprzedaży? Umów się na prezentację i sprawdź, jak nasz system ERP pomoże Ci w lepszym zarzadzaniu sprzedażą hurtową.
Sprzedaż-hurtowa-–-jak-nią-zarządzać-z-enova365
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń