Ponieważ pod koniec drugiego kwartału 2021 r. WorkWave wydzielił się jako odrębna firma, powyższe wyniki nie uwzględniają ich wkładu w finanse Grupy IFS. Gdyby uwzględnić wkład WorkWave, tegoroczne przychody ze sprzedaży oprogramowania wzrosłyby o 32%, a Grupa IFS osiągnęłaby przychody w wysokości 984 mln USD.
Wybrane kamienie milowe IFS w 2021
- Luty: firma świętowała trzydziestolecie marki pod hasłem obietnicy zapewniania wartościowych Moments of Service™. Przeprowadzony rebranding marki zdobył uznanie i został uhonorowany licznymi nagrodami[i].
- Marzec: premiera IFS Cloud™, spójnego produktu wyposażonego w najnowsze technologie i cyfrowe innowacje, który również przyniósł firmie nagrody i wyróżnienia[ii].
- Kwiecień: premiera strategii zrównoważonego rozwoju IFS oraz obietnica uzyskania neutralności węglowej do roku 2025, a także mianowanie Lewisa Pugh ambasadorem zrównoważonego rozwoju IFS.
- Czerwiec: przejęcie Axios Systems, dostawcy ITSM oraz ITOM, w celu poszerzenia oferty usług.
- Lipiec: przejęcie Customerville, już od kilku lat używanego przez IFS w programie Voice of the Customer i mającego ułatwiać klientom IFS zapewnianie Moments of Service™.
- Październik: firma ogłosiła zwycięzców konkursu Change for Good Sustainablity Awards, w którym wzięło udział 35 światowych firm, a także premierę najnowszej wersji IFS Cloud zawierającej nowy moduł zrównoważonego rozwoju.
- Listopad: premiera IFS assyst 11.4, który umożliwia wprowadzenie cyfrowej samoobsługi w całej organizacji poprzez mocno uproszczony model ustalania cen.
IFS nadal stawia na pierwszym planie współpracę i tworzenie trwałych relacji z klientami, umacniając struktury obsługowe i ekosystem partnerów, a także utrzymując aktywne zaangażowanie w prace Fundacji IFS na Sri Lance, gdzie mieszka ponad 1500 pracowników IFS.
O IFS
Grupa IFS opracowuje i dostarcza oprogramowanie dla przedsiębiorstw z całego świata, które zajmują się produkcją oraz dystrybucją towarów, tworzeniem i utrzymywaniem składników majątku a także zarządzaniem działalnością ukierunkowaną na usługi. W ramach jednej platformy nasze poszczególne produkty branżowe są natywnie połączone w jednym modelu danych. Wykorzystują wbudowane innowacje cyfrowe, dzięki czemu firmy korzystające z narzędzi IFS mogą zapewnić swoim klientom najlepszą obsługę w czasie rzeczywistym – Moment of Service. Doświadczenie zarówno naszych pracowników, jak i stale rozwijającego się ekosystemu, wraz z misją dostarczania klientowi wartości biznesowej na każdym kroku transformacji biznesowej, uczyniło firmę IFS uznanym liderem w naszym sektorze. Więcej informacji o firmie IFS można znaleźć na stronie IFS.com lub obserwując nas na Linkedin.