triumph

Triumph na drodze do modernizacji systemu ERP

Przez ponad 100 lat pasja i innowacje Triumph wpływały na ewolucję motocykli. Spółka wyrosła na największego brytyjskiego producenta motocykli i uwielbianą, globalną markę. Otwierając się na zmiany i nowy sposób myślenia, Triumph unowocześnił działania i ożywił swoją legendarną markę, wykorzystując zaawansowane funkcje Infor® LNi PTC Windchill. Triumph nie stoi w miejscu – wciąż rozwija się i ewoluuje, budując kultowe motocykle, które pełnymi garściami czerpiąc ze swojej przeszłości, dzięki śmiałemu projektowaniu, oryginalnej stylistyce, praktycznej konstrukcji i prawdziwej pasji do jazdy wybiegają w przyszłość.

Triumph nawiązał współpracę z Infor aby wdrożyć światowej klasy rozwiązania biznesowe. Dzięki całkowitej modernizacji systemu ERP, ta działająca na rynkach rozciągających się od Wielkiej Brytanii po Brazylię, Tajlandię i Indie firma dostosowała swoje możliwości w zakresie produkcji, komponentów i montażu do najnowocześniejszych standardów.

Triumph wyrusza w drogę

Motocykle Triumph zaczęły zdobywać uznanie prawie 100 lat temu, gdy w filmach jeździli na nich legendarni aktorzy światowego kina – Marlon Brando i Steve McQueen. Dzisiejszy, niezwykle zmienny krajobraz biznesowy jest jednak daleki od dużo prostszej epoki lat 50. i 60. Obecnie efektywność biznesowa i wybitne osiągnięcia sprawiają, że oprócz produktów lokowanych na srebrnym ekranie w centrum uwagi znajdują się również same marki.

Triumph wiedział, że optymalizacja wszystkich procesów produkcyjnych – od planowania przestrzeni sprzedażowej po strategie zarządu – jest ważna dla jego rozwoju. Z pomocą rozwiązań Infor, stworzonych specjalnie na potrzeby produkcji dyskretnej, firma postanowiła przeprowadzić kompletną cyfrową modernizację. Rozpoczęła się ona od przeglądu strategicznego, który poprowadził firmę w kierunku nowej gamy nowoczesnych, klasycznych motocykli. W tym samym czasie Triumph rozpoznał również potrzebę przebudowy procesów biznesowych związanych z inżynierią, produkcją i łańcuchem dostaw.

„Przez lata posiadaliśmy około 160–170 systemów, które służyły różnym celom w firmie. Naszym celem było więc uproszczenie tego środowiska, aby w efekcie uzyskać podstawowy, kompleksowy system, który wspiera większość działań operacyjnych w firmie” – mówi dyrektor operacyjny Triumpha, Jamie Looker.

Kultura firmy opiera się na innowacyjności, pasji i determinacji. Triumph składa klientom obietnicę: „zbudujemy dla ciebie motocykl zgodnie z twoimi upodobaniami” i oferuje stronę internetową Configurator, na której klienci mogą skonfigurować swój idealny motocykl, wybierając model, kolor, osiągi, stylistykę, opcje komfortu, pakiety i akcesoria. Szczegóły te wprowadza się do systemu produkcyjnego w celu stworzenia indywidualnego zamówienia u dealera.

Jamie Looker twierdzi, że kluczem do sprostania obecnym i przyszłym wyzwaniom jest zadbanie, by firma była w stanie udoskonalać system lub rozwijać go w taki sposób, aby wspierał jej obecne potrzeby biznesowe, a jednocześnie był w stanie czynić to również w przyszłości, w stale ewoluującym środowisku.

Statystyki:

  • 35% podzespołów wytwarzanych wewnętrznie
  • 85% motocykli sprzedawanych poza Wielką Brytanią
  • 686 dostawców na całym świecie
  • Sprzedaż w 63 krajach
  • Obsługa 700 dealerów franczyzowych

Dlaczego warto współpracować z Infor?

Triumph uważa, że należy podstępować ostrożnie. Firma przywykła do rozwijania swoich systemów wewnętrznie. W efekcie proces ubiegania się o oferty i przeglądania propozycji dostawców stanowił pewne wyzwanie. Ostatecznie, ze względu na elastyczność i gotowość do pracy w celu zaspokojenia potrzeb producenta w zakresie zwinności – przy jednoczesnym zapewnieniu wsparcia w dziedzinie wspólnego rozwoju w dłuższej perspektywie czasowej – jako dostawcę systemu ERP wybrano Infor.

Jedną z mocnych stron firmy jest elastyczność w zakresie zmian planów inżynieryjnych, której nie chciano narażać na szwank. Producent chciał również zyskać jednego dostawcę, który będzie w pełni odpowiedzialny za powodzenie projektu w całym spektrum potrzeb. W pełni zintegrowane rozwiązania Infor obsługują pełen zakres poszczególnych etapów. Wykorzystując funkcje zarządzania cyklem życia produktu (ang. Product Lifecycle Management, PLM) do zarządzania projektem poprzez zestawienie podzespołów, zapewniają przejrzystą historię wszystkich części każdego wyprodukowanego motocykla. Ze względu na skalę i wielkość produkcji integracja jest realizowana etapami. Infor i PTC Windchill współpracują ze sobą, aby zapewnić płynność modernizacji.

Wyzwania biznesowe:

  • Firma korzystała z około 170 różnych systemów
  • Systemy opierały się o rozwiązania IBM (AS/400), a firma Triumph miała trudności z pozyskaniem programistów do obsługi narzędzi i nowych projektów.
  • Wcześniejsze wysiłki Triumph zmierzające do uniezależnienia się od starszych systemów były postrzegane jako prowadzone przez dział IT, co powodowało pewien opór.
  • Starsze aplikacje uniemożliwiały firmie uzyskanie dostępu do kluczowych danych.
  • Istotną częścią wyzwania było przyjęcie i zarządzanie praktykami w zakresie zmian, a nie tylko procesami związanymi z oprogramowaniem.

Dotychczasowe wyniki

Infor i Triumph z powodzeniem wdrożyły pierwszą fazę w ciągu półtora roku. Nowy system zapewnił zwinność umożliwiającą poprawę zamawiania produktów i komunikacji z klientami. Oparte na danych procesy Infor LN zachęciły także Triumpha do oceny standardowej obsługi BOM i eBOM (inżynieryjnych zestawień podzespołów), co również usprawniło procesy.

W rozmowie z portalem The Manufacturer, która odbyła się w maju 2021 roku, Jamie Looker przedstawił pierwsze sukcesy. „Chcieliśmy uzyskać zwinność i zapewnić możliwość konfigurowania motocykli oraz ich elastycznego dostosowywania w ramach systemu” – podkreślił. „Udało nam się to wszystko osiągnąć. Docelowo chcemy mieć pewność, że będziemy mogli lepiej komunikować się z naszymi klientami. Wiele przeznaczonych dla nich elementów systemu zostanie uruchomionych w ciągu najbliższych 3-4 miesięcy”.

Sukces zapewniło podzielenie projektu na mniejsze części (obecnie działa jedna trzecia całego systemu). Wywołało to entuzjazm dla planowanych elementów, które po uruchomieniu przyniosą dalsze korzyści.

Dostęp w czasie rzeczywistym do danych i wskaźników ze wszystkich fabryk i linii produkcyjnych jest ważną zaletą, którą udało się już osiągnąć. Dzięki udanej migracji do Infor LN, Triumph zwiększył widoczność i wzmocnił kontrolę nad linią montażową, jakością wspomaganych komputerowo schematów projektowych i zestawień podzespołów.

Kolejną zaletą jest ułatwienie analizy i przeglądu danych generowanych przez podstawowy system ERP. Wszystkie dane Triumph są dostępne w jednym miejscu; ulepszono też zarządzanie nimi w celu zapewnienia ich jakości. Przekłada się to na bardziej praktyczne systemy wprowadzania danych, takie jak kody kreskowe lub skanery kodów QR, zastępujące ręczne metody wprowadzania danych technologią RFID w celu zwiększenia dokładności.

Inne korzyści obejmują zwrócenie uwagi firmy na dużą ilość „zanieczyszczonych” danych generowanych w starych systemach oraz znaczne ułatwienie ich analizy dzięki nowej platformie cyfrowej Infor. Przekłada się to na poprawę sprawności i jakości podejmowania decyzji.

Patrząc w przyszłość

Druga faza projektu przewidziana jest na 24 miesiące prac. Etapy ulegają przesunięciu w miarę ewolucji horyzontu biznesowego i zmian zachodzących w firmie oraz tego, jakie dane będą istotne dla firmy w nadchodzących latach. W celu poprawy jakości informacji planowane jest wdrożenie Infor LN jako szkieletowego systemu biznesowego, integrującego Microsoft Power BI, zarządzanie danymi oraz narzędzia SI, w miarę ich dostępności.

Wyniki biznesowe:

  • Zastąpienie rozproszonych systemów firmowych podstawowym systemem typu end-to-end.
  • Uzyskanie poparcia na wysokim szczeblu i skupienie się na tej koncepcji poprzez opracowanie kluczowego uzasadnienia biznesowego. Projekt, nazwany Business Connected, nie był prowadzony przez dział informatyczny. Uwzględniał spojrzenie na firmę z perspektywy 360 stopni, stając się projektem transformacji biznesowej.
  • Zapewnienie dealerom większego wglądu w łańcuch dostaw poprzez system market-to-order. Dzięki temu zapoznają się oni z przygotowywaną ofertą i będą mogli składać klientom wiążące obietnice, co wpłynie na poprawę relacji.
  • Stworzenie cyfrowego rynku umożliwiającego wymianę zapasów pomiędzy dealerami. Zmniejsza to nakłady na obsługę dealerów i umożliwia skupienie się na górnych i dolnych 20% sprzedaży.
  • Zapewnienie lepszego zarządzania leadami poprzez możliwość szybszego niż dotychczas przekształcania ich w konkretne transakcje sprzedaży. Celem jest zwiększenie konwersji leadów na wszystkich kluczowych rynkach.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Automatyzacja magazynu – na czym polega i dlaczego warto w nią zainwestować?

Zarządzanie magazynem w oparciu o ręczne procesy jest czasochłonne, podatne na błędy i często generuje niepotrzebne koszty. Nic więc dziwnego, że coraz więcej firm, którym zależy na zwiększeniu efektywności operacji magazynowych, decyduje się na wdrożenie automatyzacji. Z raportu FM Logistic wynika, że już dziś 76% przedsiębiorstw działających w branży e-commerce i 45% tych, które sprzedają w kanałach tradycyjnych, ma częściowo zautomatyzowane magazyny. W najbliższych latach ich odsetek może być jeszcze większy, bo wydatki na nowoczesne technologie, takie jak np. systemy WMS czy roboty transportowe rosną w tempie 15% rocznie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat automatyzacji magazynu, przeczytaj ten poradnik. Wyjaśniamy w nim, czym właściwie jest i jak działa zautomatyzowany magazyn oraz dlaczego taka inwestycja szybko się zwraca. Automatyczny magazyn – co to takiego? Magazyn automatyczny to rodzaj nowoczesnego obiektu przeznaczonego do składowania, w którym najważniejsze procesy logistyczne związane z przyjęciem towarów, ich przechowywaniem, kompletacją oraz wysyłką, są sterowane przez zaawansowane technologie. Zamiast tradycyjnych metod opartych na pracy manualnej, stosuje się tu m.in. systemy zarządzania magazynem (WMS), skanery kodów, bramki RFID, a także urządzenia, które usprawniają przepływ towarów i minimalizują ryzyko błędów. Inwestycje w tego typu rozwiązania stają się coraz popularniejsze. Na całym świecie korzysta z nich już ponad ¾ firm sprzedających swoje produkty online i 45% tych, które do dystrybucji swoich towarów wykorzystują kanały tradycyjne. Ten wskaźnik w najbliższych latach może się jednak szybko zmienić, bo jak wynika z raportu Global warehouse automation market size 2023-2027 przygotowanego przez portal Statista, inwestycje na nowoczesne technologie usprawniające procesy magazynowe rosną w tempie 15% rocznie. Zdaniem analityków z McKinsey w sektorze logistycznym  – w którym trend związany z automatyzacją rozwija się najszybciej – stanowią one ponad  33% wszystkich wydatków kapitałowych. Wykres. Najpopularniejsze technologie stosowane w procesie automatyzacji magazynu Tym statystykom trudno się zresztą dziwić, bo automatyzacja magazynu niesie ze sobą wiele korzyści: pozwala zwiększyć efektywność i skrócić czas operacji magazynowych, takich jak kompletacja towarów, rejestracja nowych dostaw, pakowanie czy realizacja wysyłek, redukuje koszty operacyjne związane z obsługą reklamacji eliminuje powstawanie strat magazynowych, umożliwia optymalne wykorzystanie przestrzeni magazynowej, poprawia dokładność danych, ułatwiając w ten sposób zarządzanie zapasami, zapewnia szybszy przepływ informacji o towarach oraz pozwala obniżyć koszty związane z administracją i obiegiem dokumentów, minimalizuje ryzyko błędów ludzkich, zapewnia lepszą kontrolę nad przepływem towarów w magazynie. Przeczytaj również: Automatyzacja procesów w małej firmie: Jak zwiększyć efektywność? – Symfonia Które procesy w magazynie warto zautomatyzować? Automatyzacja magazynu to dziś jeden z najważniejszych trendów w zarządzaniu logistyką. Obejmuje ona szeroki zakres działań – od wdrażania technologii służących do automatycznej identyfikacji towarów, poprzez sterowane komputerowo systemy przechowywania i pobierania, aż po zaawansowane rozwiązania monitorujące ruch towarów w czasie rzeczywistym. Mnogość dostępnych technologii sprawia, że na stworzenie zautomatyzowanych magazynów mogą sobie dziś pozwolić nie tylko duże organizacje, ale także małe i średnie przedsiębiorstwa. Przyjrzyjmy się bliżej procesom, które w tego typu podmiotach są poddawane automatyzacji najczęściej. Zarządzanie stanami magazynowymi Zarządzanie magazynem, w którym przechowywanych jest wiele towarów o różnych indeksach produktowych, to proces czasochłonny i podatny na błędy – szczególnie, jeśli jest obsługiwany manualnie. W takim przypadku, na podstawie otrzymanych dokumentów, pracownik musi ręcznie wprowadzić dane do systemu. Inaczej wygląda to w zautomatyzowanym magazynie, w którym do zarządzania stanami magazynowymi wykorzystuje się nowoczesne rozwiązania, takie jak np. kolektory danych z czytnikami kodów kreskowych. Dzięki nim, by zarejestrować pobranie towaru z danej lokalizacji, wystarczy zeskanować etykietę. Jak działa to w praktyce? Kolektor danych z zainstalowanym systemem WMS, dzięki integracji z ERP, automatycznie przesyła informacje do programu magazynowego, który na ich podstawie wprowadza odpowiednie zmiany. Najważniejszą korzyścią takiego rozwiązania, poza samym przyspieszeniem procesu, jest zapewnienie synchronizacji danych w czasie rzeczywistym. To z kolei gwarantuje spójność i aktualność informacji na temat stanów magazynowych. Przeczytaj również: WMS i ERP – dlaczego te systemy powinny być połączone? – Symfonia Inwentaryzacja Procesem, który często przysparza wielu problemów, jest także inwentaryzacja. W tradycyjnym magazynie często wymaga ona ręcznego liczenia i porównywania stanu towarów ze spisu z natury ze stanami w programie magazynowym. Dzięki nowoczesnym technologiom ten proces da się jednak znacznie przyspieszyć. Przykładowo firmy, które korzystają z aplikacji WMS Symfonia Mobilny Magazyn mogą prowadzić inwentaryzację automatycznie w dwóch trybach: z uwzględnieniem lokalizacji towarów lub bez. W tym drugim przypadku magazynierzy skanują jedynie kody towarów, tworząc w ten sposób cząstkowe inwentaryzacje, które są następnie łączone w inwentaryzację główną. Po zatwierdzeniu cyfrowych arkuszy inwentaryzacyjnych system do obsługi magazynu automatycznie porównuje zeskanowane towary ze stanem magazynowym i generuje dokumenty rozchodowe i przychodowe. W trybie z uwzględnieniem lokalizacji, magazynierzy skanują natomiast w pierwszej kolejności kod lokalizacji, a następnie towary znajdujące się pod danym adresem. System na bieżąco aktualizuje status lokalizacji, oznaczając je kolorami. Po zakończeniu procesu automatycznie generuje odpowiednie dokumenty. Automatyczne przyjęcia i wydania towarów Z obsługą magazynu wiąże się także konieczność ewidencjonowania dostaw i wydań z magazynu. Tu także można wykorzystać mobilne terminale wyposażone w laserowy skaner kodów, które nie tylko wspomagają rejestrację dostaw, lecz również umożliwiają ich przypisywanie do odpowiednich lokalizacji oraz generowanie dokumentów przyjęcia i wydania – bez konieczności ręcznego wprowadzania danych. W przypadku rozwiązań Symfonii taką funkcjonalność zapewnia aplikacja Symfonia Mobilny Magazyn, która po konfiguracji w systemie ERP pozwala szybko wprowadzić towary do ewidencji i rozlokować na regałach w magazynie. Cały proces jest realizowany automatycznie – magazynier przyjmując dostawę skanuje kod produktu, a następnie etykietę lokalizacji, na której będzie przechowywany towar Block Quote Aby jeszcze bardziej przyspieszyć ten proces, aplikacja WMS Symfonia Mobilny Magazyn pozwala zeskanować kod jednego produktu, a następnie wpisać ilość. W takim przypadku system wygeneruje jedną etykietę paletową. Magazynier może zatwierdzić jej przyjęcie do danej lokalizacji, poprzez zeskanowanie kodu regału i potwierdzenie operacji – wszystkie te czynności wykonuje za pomocą mobilnego terminala. Przyjęcie towaru do magazynu w aplikacji Symfonia Mobilny Handel System pozwala także na częściowe przyjęcie dostawy. W takim przypadku wchodzące do magazynu towary są od razu wprowadzane do ewidencji magazynowej i księgowej, a dla pozostałych pozycji tworzony jest dokument magazynowy w buforze. Ten trafia następnie do systemu modułu Symfonia ERP Handel, gdzie oczekuje na zatwierdzenie. Analogicznie może wyglądać obsługa zwrotów od dostawcy lub odbiorcy. W takich przypadkach po zeskanowaniu kodu system automatycznie generuje korekty dokumentów magazynowych. Przeczytaj również: ERP dla e-commerce – jaki system ERP do obsługi sklepu internetowego wybrać? – Symfonia Przygotowanie i obsługa zamówień Wydawanie towaru to proces, który może generować nawet 60% kosztów operacyjnych magazynu. Nic więc dziwnego, że obok czynności związanych z przyjmowaniem dostaw, obsługą zwrotów czy monitorowaniem stanów magazynowych, to właśnie ono najczęściej podlega automatyzacji. Nowoczesne systemy WMS (Warehouse Management System), takie jak np. Symfonia Mobilny Magazyn, które integrują się z systemem ERP do zarządzania sprzedażą, zapasami oraz rozliczeniami, pozwalają znacznie usprawnić jej przebieg. By rozpocząć kompletację, nie trzeba wyszukiwać towarów po indeksie ani generować listy. Zamówienia zarejestrowane w systemie Symfonia ERP Handel, które mają status „opłacone”, są automatycznie przesyłane do aplikacji mobilnej wraz z informacją o lokalizacji towaru w magazynie. Pracownik, który odpowiada za kompletację, musi jedynie odszukać towar, a następnie zeskanować jego kod za pomocą aplikacji. Po pobraniu ostatniej pozycji potwierdza wykonanie procesu. Block Quote Symfonia Mobilny Magazyn pozwala także na to, by już podczas kompletacji towaru potwierdzić jego jakość oraz utworzyć tzw. jakościówkę. Każde pobranie towaru z danej lokalizacji automatycznie aktualizuje również stany magazynowe wykazane w systemie. Przeczytaj również: Zarządzanie zamówieniami w firmie – jaki program do obsługi zamówień wybrać? Czy automatyzacja magazynu jest konieczna? Jeszcze do niedawna na wdrożenie zautomatyzowanego magazynu decydowały się wyłącznie największe przedsiębiorstwa. Dziś korzyści takiego rozwiązania dostrzegają także mniejsze podmioty. Automatyzacja magazynowania pozwala bowiem usprawnić obsługę dostaw, zamówień czy zwrotów – szczególnie w firmach, w których dostępnych jest wiele indeksów produktowych.  W takim przypadku łatwo bowiem o pomyłki, które mogą prowadzić do występowania błędów w stanach magazynowych, opóźnień w realizacji wysyłek czy problemów z dostępnością towaru. W małych przedsiębiorstwach dodatkowym utrudnieniem jest ograniczone zatrudnienie. Często jeden pracownik odpowiada za wiele różnych procesów, związanych z uzupełnianiem dokumentacji czy kompletacją zamówień. Nadmiar obowiązków znacznie wydłuża realizację operacji magazynowych. Automatyzacja może się wtedy okazać rozwiązaniem, które usprawni codzienne zadania. Na tym jednak jej zalety się nie kończą. Automatyzacja magazynu pozwala również: zapewnić synchronizację kartotek towarów i kontrahentów, eliminując konieczność ręcznego wprowadzania danych, zyskać dostęp do aktualnych informacji o stanach magazynowych tak, aby uniknąć braków lub nadmiarów towarów, wdrożyć system szybkiej rezerwacji towarów na magazynie i usprawnić w ten sposób proces realizacji zamówień, sprawdzać dostępność towarów na potrzeby produkcji lub zaplanowanych dostaw. Operacje obsługiwane przez aplikację Symfonia Mobilny Magazyn podczas przyjęcia do magazynu Automatyzacja magazynowania – od czego zacząć? Choć w teorii niemal każdy obszar gospodarki magazynowej nadaje się do automatyzacji, to w praktyce realizacja takiego przedsięwzięcia może okazać się trudnym zadaniem – wymaga bowiem kompleksowej zmiany i poniesienia kosztów związanych z wdrożeniem nowoczesnych rozwiązań. Nie oznacza to jednak, że mniejsze firmy z ograniczonym budżetem są skazane na ręczne zarządzanie procesami. Automatyzację procesów magazynowych można bowiem wdrażać stopniowo, bo każda nawet najmniejsza optymalizacja przyczynia się do poprawy wydajności magazynu, ograniczenia strat i lepszego wykorzystania zasobów. Do procesów związanych z automatyzacją warto jednak podejść z głową. Jak wskazują analitycy McKinsey, wiele tego typu projektów kończy się bowiem niepowodzeniem, przede wszystkim ze względu na brak spójnej wizji oraz słabe zrozumienie technologii. Tego typu inwestycje wymagają również zaangażowania wysoko wykwalifikowanych zespołów do wdrażania zaawansowanych systemów. Przeczytaj również: 15 lat z Symfonią – jak systemy ERP i WMS usprawniły pracę magazynu w Highway Automotive? – Symfonia Zautomatyzowany magazyn – najważniejsze korzyści Firmy, które wdrożyły zautomatyzowany magazyn, zwykle charakteryzują się lepszą efektywnością operacyjną. Poprawa tego wskaźnika to przede wszystkim efekt: przyspieszenia procesów związanych z przetwarzaniem zamówień, generowaniem dokumentów magazynowych oraz obsługą przyjęć, wydań i zwrotów, redukcji błędów wynikających z ręcznego wprowadzania danych, obsługi wybranych procesów magazynowych w modelu 24/7, optymalnego zarządzania zapasami, dzięki możliwości śledzenia stanów magazynowych w czasie rzeczywistym, szybszej realizacji zamówień, dzięki możliwości automatycznego generowania dokumentów magazynowych oraz usprawnieniu kompletacji, poprawy jakości obsługi klientów, zwiększenie przewidywalności kosztów związanych z działaniem magazynu, odciążenia pracowników poprzez przyspieszenie realizacji powtarzalnych czynności –związanych np. z rejestracją dostaw, inwentaryzacją czy kontrolą stanów magazynowych. Zastosowanie rozwiązań do automatyzacji, takich jak np. Symfonia Mobilny Magazyn, sprawia również, że magazyn działa w sposób bardziej wydajny, zorganizowany i odporny na błędy. Jeśli chcesz się o tym przekonać, skorzystaj z możliwości bezpłatnego przetestowania interaktywnego demo Symfonii ERP Handel – bez konieczności instalowania programu. Obejrzyj również nasze case study i przekonaj się, jak rozwiązania Symfonii usprawniły pracę magazynu w firmie Highway Automotive.
Obrazek wyróżniający dla 'Automatyzacja magazynu – na czym polega i dlaczego warto w nią zainwestować?'
Logo firmy Symfonia
zweryfikowano

5/5(1 głosy)

Symfonia

Kompleksowy System Zarządzania


Symfonia
Mazowieckie
400 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Budownicza, eCommerce, Produkcyjna, Sektor publiczny, Transportowa, Usługi
Opis
Symfonia to polski producent oprogramowania, jeden z największych dostawców systemów ERP dla firm z sektora MŚP. Symfonia specjalizuje się w tworzeniu programów i aplikacji, w tym chmurowych, przeznaczonych do obsługi i automatyzacji finansów....
rozwiń