Zalety-interfejsu-HTML-–-korzyści-Merit-Anywhere

Zalety interfejsu HTML – korzyści Merit Anywhere

Asseco Anywhere to koncepcja zarządzania biznesem rozszerzająca jego zasięg poza fizyczne granice biura. Zakłada współpracę z pracownikami i kontrahentami niezależnie od tego, gdzie aktualnie się znajdują. Jeżeli zainteresowała Cię idea „firmy bez granic”, poznaj bliżej możliwości oprogramowania Merit Anywhere.

Merit ERP – dla wszystkich, w każdym miejscu, na każdym sprzęcie

Merit Anywhere pozwala utrzymać efektywną komunikację z pracownikami i klientami znajdującymi się poza biurem. Pomimo oddalenia możesz korzystać zarówno z zasobów, jak i procesów firmy.

W jakich sytuacjach sprawdza się Merit Anywhere?

Merit Anywhere umożliwia prowadzenie firmy w modelu rozproszonym. Jeżeli Twoja organizacja ma siedziby, oddziały czy punkty sprzedaży w wielu różnych lokalizacjach, Merit pozwoli zachować niezakłócony przepływ informacji i dokumentów.

System wspiera organizację home office i model hybrydowy. Możesz przyjąć zamówienie na spotkaniu z klientem lub sprzedać towar bezpośrednio na stoisku, bez konieczności używania terminala sklepowego.

Na jakim sprzęcie działa Merit ERP?

Idea Anywhere odnosi się też do sprzętu niezbędnego do korzystania z systemu Asseco. Może to być zarówno klasyczna aplikacja desktopowa, jak i przeglądarka internetowa. Do pracy w systemie Merit Anywhere wystarczy nawet smartfon – system operacyjny nie stanowi przeszkody.

Wybór sprzętu nie wpływa na zakres wykorzystania systemu Merit. Zaczynasz jakieś zadanie na komputerze, w trakcie realizacji korzystasz z tabletu, a kończysz na smartfonie. Wygląd interfejsu pozostaje taki sam na wszystkich urządzeniach.

Mobilny ERP działa poprawnie niezależnie od konfiguracji po stronie klientów. Do pracy nie wymaga sprzętu o wyjątkowej wydajności – wystarczy średniej jakości tablet z przeglądarką i dostępem do internetu.

Użytkownik sam decyduje, jak chce pracować z Meritem

Merit Anywhere to rozwiązanie dla każdego. Sam decydujesz o tym, jak chcesz korzystać z systemu. W domu czy w delegacji służbowej, gdy zamierzasz pracować przez dłuższy czas, lepiej sprawdzą się wersje desktopowe Merit Anywhere. Natomiast do zadań w terenie najlepszy jest ERP udostępniony za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

Z kolei specjalista utrzymania ruchu czy sprzedawca, który dopina umowę z klientem, chętniej sięgają po urządzenia mobilne, aby jak najszybciej wprowadzić dane do systemu ERP. Tym bardziej że mogą dodawać zdjęcia bezpośrednio z tabletu lub telefonu (w załącznikach). Ta funkcjonalność doskonale sprawdza się przy dokumentacji.

Powiadomienia ułatwiają pracę zespołową

Merit Anywhere doskonale sprawdza się w sytuacjach, gdy w jednym procesie uczestniczy kilku wykonawców. Zapewnia sprawną wymianę informacji i szybkie działanie. Wszyscy członkowie zespołu mogą w łatwy sposób tworzyć powiadomienia mailowe lub SMS-owe z linkiem HTML do zadania. Wystarczy kliknąć link, aby automatycznie przejść do realizacji. Nie ma znaczenia, gdzie jesteś – Twoja nieobecność w biurze nie opóźnia realizacji zadań.

Zalety interfejsu HTML

Merit ERP to system złożony, który wykonuje bardzo skomplikowane zadania. Komfort eksploatacji zależy od tego, czy uda się stworzyć przystępny i w miarę prosty, przyjazny użytkownikowi interfejs.

Asseco dokłada starań, aby maksymalnie ułatwić użytkownikom pracę w Merit Anywhere. Z jednej strony kładzie nacisk na intuicyjność systemu, z drugiej pracuje nad atrakcyjną i nowoczesną szatą graficzną. Istotne zalety Merit Anywhere wynikają z możliwości interfejsu HTML.

Intuicyjna obsługa

Interfejs HTML systemu Merit Anywhere jest intuicyjny. Najłatwiej opanują go użytkownicy Merit ERP – oba systemy mają podobną konstrukcję ekranu i realizują podobne procesy. Jednak wersja Anywhere ma liczne usprawnienia. Uwagę zwraca udoskonalona nawigacja: zmodyfikowany pulpit startowy i menu główne, które oprócz ikon wyświetla także etykiety. Pojawiły się też osobne paski narzędzi nad każdą z list, które zastąpiły kontekstowy pasek akcji bez ikon. Interfejs HTML jestprosty, czytelny i lepiej uporządkowany.

Inteligentność interfejsu

Interfejs HTML Merit Anywhere automatycznie dopasowuje się do użytkownika. System analizuje statystyki użycia poszczególnych funkcji. Następnie podpowiada spersonalizowane rekomendacje, które dotyczą obecności na pulpicie wybranych obszarów i raportów. Algorytm ukrywa rzadziej wykorzystywane akcje, aby ułatwić użytkownikowi obsługę.

Estetyka i skalowanie bez utraty rozdzielczości grafiki

Do kluczowych korzyści interfejsu HTML należy wysoka jakość szaty graficznej. Jest ona nie tylko nowoczesna i estetyczna, lecz także prezentowana w dużej rozdzielczości. Twórcy Merit Anywhere zrezygnowali z grafiki rastrowej na rzecz zapisu wektorowego. Dzięki temu możesz dowolnie skalować ekran bez utraty doskonałej czytelności. Graficzne zalety interfejsu HTML najlepiej wykorzystują urządzenia z ekranami o podwyższonej rozdzielczości.

Tryb ciemny

Użytkownicy Merit ERP Anywhere z uznaniem przyjmują możliwość przestawienia ekranu w tzw. tryb ciemny. Jego główną zaletą jest znaczne zmniejszenie tempa wyczerpywania baterii w urządzeniach z ekranem AMOLED/OLED (np. smartfony, tablety).

Wielu klientów Asseco BS zwraca też uwagę na to, że w trybie ciemnym ekran ma większy kontrast i mniej męczy wzrok. Ograniczona liczba barw poprawia koncentrację i komfort pracy.

Wygodna praca za pośrednictwem przeglądarki

Jeżeli korzystasz z Merit Anywhere za pośrednictwem przeglądarki internetowej, pracujesz w wygodnym, znajomym środowisku. W kolejnych zakładkach możesz uruchomić Merit, przepisy prawne, analizy biznesowe. Obszary robocze dodajesz w przeglądarce jak każdą inną stronę.

Możesz łatwo przeszukiwać zakładki przy użyciu skrótu Ctrl + F. Po wpisaniu frazy narzędzie przegląda wszystkie wyświetlane aktualnie okna systemu Merit Anywhere. Bardzo wygodną opcją jest też zapamiętywanie loginu i hasła w przeglądarce.

Masz uwagi związane z wyglądem lub działaniem systemu? Możesz skorzystać z możliwość zgłaszania propozycji zmian w systemie. Wszystkie informacje i sugestie trafiają bezpośrednio do Działu Produkcji Systemów ERP.

Nie instalujesz, nie aktualizujesz – korzystasz!

System jest bardzo łatwy w utrzymaniu technicznym. Merit Anywhere nie wymaga instalacji na stacjach roboczych. Dzięki temu odpada problem z aktualizacją oprogramowania. Zawsze korzystasz z najnowszych wersji systemu.

Merit Anywhere by Asseco to nowoczesny, mobilny system ERP. Jest potężnym narzędziem do organizacji pracy poza biurem. Inteligentnie i elastycznie dopasowuje się do potrzeb użytkownika. Możesz z niego korzystać bez inwestowania w infrastrukturę IT. Wyróżnia go estetyczny i przyjazny interfejs. Merit Anywhere to mocna odpowiedź na wyzwania biznesuw czasach globalnej gospodarki.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Pierwszy w Polsce magazyn z robotami Skypod® już działa

Nowoczesna automatyzacja, inteligentne zarządzanie i najwyższa efektywność – tak wygląda przyszłość magazynów, a ILS Logistics właśnie ją urzeczywistniło. W Zakroczymiu powstał pierwszy w Polsce magazyn z systemem Skypod® od firmy Exotec, który radykalnie zmienia sposób kompletacji i składowania towarów. Za sukces wdrożenia odpowiadają trzy kluczowe firmy: ILS Logistics – lider logistyki w Grupie Inter Cars, który jako pierwszy wdrożył Skypod®, Asseco Business Solutions – dostawca systemu WMS i ERP, pełniącego rolę „mózgu” operacji magazynowych, A1 Sorter – polski producent automatyki magazynowej, przedstawiciel na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią technologii Skypod® od Exotec. Nowoczesne rozwiązanie objęło 61,5 tys. pojemników i flotę 205 autonomicznych robotów, a jego produkcyjne uruchomienie nastąpiło zgodnie z planem w III kwartale 2024 roku. To jedno z najbardziej zaawansowanych technologicznie wdrożeń w Polsce, które otwiera nowy rozdział w logistyce. Block Quote Nowoczesna technologia dla magazynu przyszłości    System Skypod® od firmy Exotec to zaawansowane rozwiązanie technologiczne, które radykalnie zwiększa efektywność magazynów. Jego kluczowym elementem są roboty, które poruszają się w trzech wymiarach, transportując towar. Dzięki temu możliwa jest znaczna oszczędność przestrzeni magazynowej, skrócenie czasu realizacji zamówień oraz eliminacja błędów kompletacyjnych. System Skypod® umożliwia składowanie towarów na regałach o wysokości nawet 12 metrów, co pozwala maksymalnie wykorzystać przestrzeń magazynową. Ponadto system osiąga techniczną wydajność 450 pików na godzinę na pojedynczej stacji, co stanowi znaczący wzrost w porównaniu z tradycyjnymi rozwiązaniami. Rozwiązanie zapewnia: kilkukrotnie większą przepustowość magazynu w porównaniu do pracy manualnej, którą zastępuje, dostarczanie towaru do stanowiska kompletacyjnego w maksymalnie 2 minuty (niezależnie od jego położenia w magazynie), łatwą rozbudowę systemu poprzez dodawanie robotów, regałów lub stanowisk kompletacyjnych bez przerywania pracy, większe bezpieczeństwo pracowników dzięki eliminacji ręcznego przenoszenia towarów i ograniczeniu ryzyka urazów Na świecie z systemu Skypod® korzystają giganci, tacy jak Decathlon, Uniqlo i Carrefour. Integracja systemów Skypod®, WMS i ERP Jednym z ważniejszych aspektów projektu była integracja systemu Skypod® z systemami WMS i ERP dostarczanymi przez Asseco Business Solutions. W systemie WMS (Warehouse Management System) od Asseco firma ILS zarządza kluczowymi danymi magazynowymi, takimi jak lokalizacja produktów, poziomy zapasów czy harmonogramy kompletacji falowej. To właśnie WMS pełni rolę centralnego koordynatora, zapewniając płynną współpracę Skypod® z innymi systemami automatyki magazynowej, takimi jak taśmociągi i sortery, dzięki czemu cały proces magazynowy działa jak jeden spójny, zintegrowany mechanizm. System WMS komunikuje się z rozwiązaniem firmy Exotec, wywołując odpowiednie towary, które roboty Skypod® dowożą wprost do pracownika magazynu kompletującego zamówienie. Z kolei system ERP (Enterprise Resource Planning) integruje dane z całej firmy, w tym zamówienia i dostawy, zapewniając pełną synchronizację procesów magazynowych i logistycznych. Płynna współpraca między tymi systemami zapewnia: Synchronizację danych w czasie rzeczywistym: Informacje o lokalizacji produktów czy zmianach w stanach magazynowych są natychmiast aktualizowane we wszystkich systemach, co eliminuje ryzyko błędów. Optymalizację procesów kompletacji zamówień: Roboty Skypod® otrzymują precyzyjne instrukcje, co pozwala na szybkie i dokładne pobieranie produktów. Zwiększenie efektywności operacyjnej: Dzięki integracji rozwiązania firmy Exotec z ERP procesy logistyczne są zsynchronizowane z innymi działaniami firmy, takimi jak sprzedaż, zaopatrzenie. Lepszą obsługę klienta: Automatyzacja i precyzja działań magazynowych skracają czas realizacji zamówień, co przekłada się na znaczne zwiększenie wydajności oraz szybkości realizacji zamówień od klientów Block Quote Block Quote Wzorzec dla przyszłych wdrożeń Sukces pierwszego w Polsce wdrożenia systemu Skypod® stanowi doskonały przykład dla innych firm, które rozważają modernizację swoich procesów logistycznych. Zarówno A1 Sorter, jak i Asseco Business Solutions udowodniły, że są liderami w swoich dziedzinach, zdolnymi do realizacji kompleksowych projektów integracyjnych. Wdrożenie robotów autonomicznych  Skypod® od Exotec nie tylko usprawnia działanie magazynu ILS, ale również wyznacza nowe standardy dla branży logistycznej w Polsce. *** Asseco Business Solutions S.A. znajduje się obecnie w czołówce polskich dostawców oprogramowania ERP i WMS. Od ponad 30 lat dostarcza przedsiębiorcom w Polsce i na świecie oprogramowanie, które wspiera prowadzenie biznesu w obszarach ERP i SFA. Firma obecna jest w 40 krajach na całym świecie i zatrudnia ponad 1 tys. pracowników. Należy do międzynarodowej Grupy Asseco. A1 Sorter to polski producent automatyki magazynowej, przedstawiciel na Polskę i Europę Środkowo-Wschodnią technologii Skypod® od Exotec. ILS Logistics to stabilny i niezawodny operator logistyczny, specjalizujący się w kompleksowych usługach logistycznych m.in. w Grupie Inter Cars. Jest liderem w branży, który świadczy wyspecjalizowane usługi dla segmentu automotive oraz systematycznie wprowadza innowacyjne rozwiązania dla Klientów z innych branż.
Pierwszy-w-Polsce-magazyn-z-robotami-Skypod®-już-działa
Logo firmy Asseco Business Solutions
zweryfikowano

4/5(1 głosy)

Asseco Business Solutions

Rozwój bez ograniczeń #genius #anywhere #paperless


Softlab ERP
+3
Lubelskie
1000 osób
Zobacz profil
Branża
Automotive, Biura rachunkowe, eCommerce, Meblarska, Metalurgiczna, Produkcyjna, Spożywcza FMCG, Transportowa
Opis
Asseco Business Solutions to jeden z czołowych dostawców systemów ERP w Polsce. Firma powstała z połączenia spółek zajmujących się rozwiązaniami IT dla przedsiębiorstw i może poszczycić się 30 latami doświadczenia....
rozwiń