dla branży nieruchomości

enova365 dla branży nieruchomości

enova365 przygotowała dla deweloperów, centrów handlowych oraz sieci sklepów kompleksowe rozwiązanie do zarządzania przedsiębiorstwem. System ERP dedykowany dla branży nieruchomości.

Ceniony przez przedsiębiorców

enova365 to system ERP, który jest ceniony przez przedsiębiorców m.in. za najlepiej dopracowane rozwiązania dla działów kard i płac, ale też automatyzację procesów księgowych. Dodatkowo eliminuje papierowy obieg dokumentów, i który ma wysoką konfigurowalność opcji związanych z handlem. Ale przede wszystkim jest to oprogramowanie, które można bardzo szybko dostosować do zmieniających się przepisów prawa.

Naszym celem jest tworzenie oprogramowania, które maksymalnie utrudnia popełnianie błędów przez pracowników.

Robert Czuła

Prezes, Soneta producent enova365

Moduł dla branży nieruchomości

System ERP został rozbudowany o nowy obszar, który zarządza nieruchomościami. Program zapewnia łatwy wgląd w aktualne dane dotyczące budynków, lokali oraz związanych z nimi kosztami. Moduł Nieruchomości, który stanowi część systemu ERP, przyspiesza procesy związane z zarządzaniem nieruchomościami komercyjnymi, biurowymi i mieszkaniowymi. Do tej pory zarządzanie nieruchomościami było najczęściej obsługiwane przez dedykowane aplikacje, które wymagały integracji z innymi obszarami przedsiębiorstwa. Teraz wszystkie obszary firmy są w jednym systemie ERP.

W module Nieruchomości enova365 odróżniono obiekty wynajmowane od własnych. W programie można oznaczyć obiekty, które są przeznaczone na wynajem. Budynki, lokale biurowe, usługowe czy pomieszczenia, ale także mieszkania, miejsca parkingowe, które znajdują się na gruncie należącym do firmy, ale też billboardy reklamowe. Można sprawdzić, które lokale są dostępne do wynajmu w danym momencie, a które zwolnią się w przyszłości.

Możliwość przechowywania dokumentacji

Nie zapomniano również o możliwości przechowywania dokumentacji technicznej oraz wszystkich umów, faktur, polis ubezpieczeniowych i rozliczeń powiązanych z nieruchomościami.

Moduł przechowuje informacje o zmianach w zakresie przeznaczenia lokali i powierzchni użytkowej. Jest to szczególnie istotne w kontekście podatku od nieruchomości. Podczas rejestracji umowy najmu istnieje możliwość przechowywania numerów korekt deklaracji podatkowych (deklaracja DN1), składanych przy rozpoczęciu i zakończeniu umowy najmu. A także możliwość dodania powiadomień o konieczności korekty deklaracji.

Plany fakturowe

W module Nieruchomości można tworzyć plan fakturowania za najem wraz z jego realizacją, czyli generowania faktur oraz ich podglądu wraz ze stanem rozliczenia z poziomu obiektu wynajmowanego.

Przy okazji zaimplementowano wiele przydatnych rozwiązań, które automatyzują wykonywane czynności w takim stopniu, jak to możliwe. W efekcie, moduł Nieruchomości enova365 pozwala na kompleksowe zarządzanie najmem lokali handlowych czy biurowych i innych nieruchomości należących do przedsiębiorstwa.

 Moduł gromadzi w jednym miejscu dokumentację, która dotyczy zarządzanej nieruchomości. Dzięki rozwiązaniu użytkownik zyskuje pełną kontrolę nad jej eksploatacją, efektywnie planując między innymi przeglądy czy remonty. Dzięki powiązaniu z innymi procesami biznesowymi, prowadzonymi w systemie enova365 oraz ich automatyzacji, która oszczędza czas na zarządzaniu całością organizacji.  

Konrad Spryńca

Kierownik zespołu ds. działań związanych z rynkiem, Soneta

Samodzielne korzystanie

Z modułu Nieruchomości można korzystać samodzielnie, które jest typowym oprogramowaniem do zarządzania nieruchomościami. Przewagą nad innymi rozwiązaniami to przede wszystkim rozbudowa programu o Księgowość, Kadry i Płace czy Zarządzanie Projektami, które dają wiele możliwości.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Jak usprawnić przepływ informacji w firmie? Poznaj 2 użyteczne funkcje

Czy dzień w biurze zaczynasz od skanowania poczty i czatu Microsoft Teams? Nic dziwnego, bo wymiana informacji to podstawa w niemal każdej pracy, a jej jakość determinuje możliwość osiągnięcia przez biznes sukcesu. W dobrej sytuacji są użytkownicy enova365, bo mogą korzystać z funkcji, które usprawniają przepływ informacji w firmie z poziomu tego programu. Dzięki temu, że mają wszystkie informacje w jednym miejscu oszczędzają czas i mają wszystko pod kontrolą. Wszystkie informacje w „mózgu” firmy HR-owcy, handlowcy, księgowi w firmie czy biurze rachunkowym często praktycznie „mieszkają” w systemie ERP. W związku z tym, właśnie w tym systemie powinna się też znajdować cała ich komunikacja z innymi pracownikami czy kontrahentami. Taką możliwość oferuje enova365. Dzięki wybranym funkcjom cała wymiana informacji między pracownikami lub kontrahentami może przebiegać w systemie ERP, czyli w „mózgu” organizacji i tam można zawsze znaleźć komplet potrzebnej wiedzy. Dwie pomocne funkcje to: dyskusje, czyli szybka wymiana informacji w formie komentarzy pod dokumentami czy formularzami w systemie, ogólnosystemowy czat – zwany w enova365 konwersacjami. Poniżej przedstawiamy krótko ich możliwości. Dyskusje czyli szybka wymiana informacji pod dokumentami czy formularzami W enova365 pod wybranym formularzem – np. kartoteką pracownika czy dokumentem – np. fakturą kosztową – można wymieniać się komentarzami z innymi pracownikami lub klientami. Dzięki temu wszystkie informacje dotyczące wybranego dokumentu czy wybranej pozycji w systemie znajdują się w enova365. Przykładowa dyskusja może przebiegać następująco. Krok 1 – rozpoczynasz dyskusję Krok 2 – dodajesz do dyskusji uczestników lub podpinasz dodatkowe dokumenty Możesz zdecydować, które osoby mają zobaczyć Twój komentarz. Dodając wątek lub komentarz przy pomocy @ możesz wywołać konkretną osobę, która ma uprawnienia do korzystania z systemu. Do dyskusji możesz też załączyć dowolne dokumenty – np. umowy czy faktury. Krok 3 – osoba „wywołana” do dyskusji otrzymuje powiadomienie Co istotne, dyskusje enova365 zostały wyposażone w system powiadomień systemowych oraz e-mailowych, dlatego osoba wywołana do dyskusji otrzyma powiadomienie w systemie lub wiadomość e-mail. Krok 4 – komentujesz i odpowiadasz na komentarze. Dyskusje i konwersacje czyli czat to funkcje dostępne dla wszystkich użytkowników enova365 Konwersacje systemowe czyli ogólnosystemowy czat Każdy użytkownik systemu enova365 może korzystać z funkcji konwersacji. Czatować mogą ze sobą pracownicy 1:1 lub w większych grupach oraz pracownicy i kontrahenci, którzy mają konto w Pulpicie Kontrahenta lub Pulpicie Klienta Biura Rachunkowego. Po lewej stronie użytkownik widzi wszystkie konwersacje, które stworzył lub do których został dodany. Po prawej stronie widoczna jest treść poszczególnych konwersacji. Ikona pojedynczego „ludzika” oznacza, że dana konwersacja jest wymianą informacji pomiędzy dwoma użytkownikami (w przypadku gdy dany użytkownik ma dodane zdjęcie, wyświetla się ono zamiast ikony „ludzika”), natomiast podwójny „ludzik” oznacza konwersację grupową. Komunikacja w firmie – przepływ informacji na przykładach Jak wspomniane wyżej funkcje przydają się w codziennej pracy w firmie? Pora na kilka przykładów. Przepływ informacji: księgowość – inne działy w firmie Każdy pracownik działu księgowości część dnia spędza na sprawdzaniu czy otrzymane faktury zostały prawidłowo wystawione lub opisane oraz wielu innych sprawach, z których część może stanowić wewnętrzny proces kontroli. W takim przypadku mogą pojawić się pytania do poszczególnych dokumentów kosztowych. Skorzystanie z funkcji dyskusji w enova365 pozwala na zadawanie ważnych pytań i szybkie uzyskiwanie na nie odpowiedzi. Przede wszystkim, łatwo zaangażować w wymianę informacji odpowiednie osoby. O tym, że czeka na nich pytanie zostaną oni powiadomieni e-mailem lub komunikatem w systemie. Dodatkowo, omawiane dokumenty będą dla wszystkich widoczne.W razie jakichkolwiek wątpliwości i konieczności powrotu do wymiany informacji – są one dostępne w systemie. Korzyści: Zapobieganie utracie ważnych informacji – wszystkie są w systemie Szybkie uzyskanie potrzebnej wiedzy – oszczędność czasu i wyższa produktywność Wymiana informacji w czasie rzeczywistym: pracownik – klient Klienci oczekują efektywności podczas interakcji z dostawcami produktów czy usług. Wiele firm jest tego świadomych i dlatego korzysta z takich narzędzi, jak Pulpit Kontrahenta czy Pulpit Klienta Biura Rachunkowego enova365, które umożliwiają szybki przepływ dokumentów i częściową samoobsługę klientom. Z tych platform mogą korzystać 24/7, zawsze mając dostęp do istotnych dla nich danych czy dokumentów. Kiedy klienci chcą uzyskać odpowiedź na konkretne pytanie – te narzędzia przyspieszą jej uzyskanie, jednocześnie nie wymuszając konieczności korzystania z innych kanałów. Od niedawna, dzięki dyskusjom i czatowi umożliwiają odpowiadanie na pytania klientów nawet w czasie rzeczywistym. Korzyści: Szybka i bezpieczna komunikacja z klientami Podniesienie poziomu obsługi klienta Sytuacja kryzysowa: konieczność sprawdzenia, na którym etapie wkradł się błąd Wyobraź sobie, że pojawiła się sytuacja kryzysowa, która wymaga prześledzenia wstecz całej komunikacji z danego okresu czasu. I pomyśl, jak trudne by to było, gdyby zespół korzystał z wielu kanałów komunikacji. Dzięki zgromadzeniu wszystkich form komunikacji w jednym miejscu dokładnie wiesz, dokąd się udać, gdy w firmie pojawią się błędy. Możesz łatwo prześledzić przepływ informacji między osobami zaangażowanymi w projekty, co pozwoli na systematyczne odkrywanie, na jakim etapie wkradł się błąd. Korzyści: Możliwość łatwego prześledzenia historycznej komunikacji w celu sprawdzenia czy i gdzie wkradł się błąd Lepsze zarządzanie kryzysowe System komentowania i czat w systemie ERP – cała komunikacja w firmie w jednym narzędziu Oczywiście o „dyskusjach” i czacie w enova365 można napisać dużo więcej, ale po powyższych wyjaśnieniach pewnie masz już wstępne wyobrażenie, jak to działa. Wiesz, że wykorzystanie dyskusji i czatu w systemie ERP pozwala na: wyeliminowanie silosów komunikacyjnych – zamiast zamieszczać komentarze do ważnych dokumentów czy projektów w różnych narzędziach – np. Microsoft Teams czy Slack – cała firmowa wymiana informacji może przebiegać w systemie ERP, łatwe odtworzenie komunikacji w odniesieniu do poszczególnych dokumentów, formularzy, zadań czy projektów, dzięki przetwarzaniu jej w enova365, większe bezpieczeństwo – dzięki dobremu zabezpieczeniu całego systemu ERP, powiadomienia – dzięki którym „wywołani” do dyskusji pracownicy mogą szybko zareagować.
Jak-usprawnić-przepływ-informacji-w-firmie-Poznaj-2-użyteczne-funkcje
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń