enova365 dla nowoczesnych biur rachunkowych -new

Enova365 dla nowoczesnych biur rachunkowych

Podczas Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych dla nowoczesnych biur rachunkowych enova365 pokaże swoją międzynarodową stronę. Ale też podkreśli swoje najmocniejsze strony. Nowoczesne biura rachunkowe najczęściej wyberają oprogramowanie enova365.

Już po raz trzeci na terenie Targów Kielce spotkają się najwięksi przedstawiciele sektora nowoczesnych biur rachunkowych. Tegoroczna odsłona Międzynarodowego Kongresu tej branży odbędzie się 26 i 27 października (środa-czwartek).

Nowoczesne biura rachunkowe najczęściej wybierają enova365, dlatego firma znalazła się w  gronie Złotych Sponsorów. Eksperci enova365 będą do dyspozycji gości targów nie tylko na firmowym stoisku. W pierwszym dniu Kongresu enova365 weźmie udział w debatach, prezentacjach, case study oraz warsztaty dla właścicieli biur rachunkowych.

Nowoczesne biura rachunkowe w obliczu globalnych wyzwań

Październikowe spotkanie branży księgowo-rachunkowej w tym roku pod hasłem „Globalnie czy lokalnie”. Odpowiedzi poszukamy między innymi podczas panelu case study, w którym przedstawiciele enova365 opowiedzą między innymi o międzynarodowym wymiarze oprogramowania.

Soneta zawsze dba o potrzeby swoich klientów. W związku z sytuacją na Ukrainie w ciągu dwóch miesięcy przygotowaliśmy pełne tłumaczenie naszego oprogramowania z języka polskiego na ukraiński. – mówi Joanna Walentek, kierownik projektu Kadry i Płace w Sonecie, producenta enova365.

Od maja bieżącego roku enova365 dla nowoczesnych biur rachunkowych jest systemem trójjęzycznym, dostępnym w wersjach polskiej, angielskiej i ukraińskiej. To otwiera przedstawicielom tej branży możliwość zatrudniania kolejnych grup pracowniczych – tym razem obcojęzycznych. Poszerza zarazem możliwości działań operacyjnych na polu międzynarodowym.

Odpowiadając na lokalne potrzeby nowoczesnych biur rachunkowych

Istotne dla biur zmiany zachodzą również w kontekstach ściśle lokalnych. W 2023 roku obligatoryjne stanie się korzystanie z Krajowego Systemu e-Faktur. Centralna baza ustrukturyzowanych dokumentów funkcjonuje jednak już teraz, a z jej rozwiązaniami mogą zapoznać się wszystkie zainteresowane osoby.

Czas, w którym możemy przetestować nowy system, jest szczególnie ważny. enova365 wychodzi temu naprzeciw i od początku 2022 roku jest gotowa na KSeF. Obsłudze tego rozwiązania będzie poświęcony jeden z warsztatów, prowadzonych przez Agnieszkę Opalińską, eksperta projektu Księgowość.

Zmiana oczekiwań klientów

enova365 zauważa także przeformatowanie oczekiwanej roli biura rachunkowego w obsłudze klientów. Zmieniający się rynek nakłada na biura rachunkowe nowe obowiązki.

Biura Rachunkowe coraz częściej poszerzają spektrum swojej pracy. Obsługa klienta przestaje być tematem czysto technicznym i nie ogranicza się już do samego księgowania – obejmuje stałe wsparcie w działaniu. Podczas Kongresu przedstawimy sposoby, jakimi enova365 wspiera budowanie relacji z klientem, opartych na stałej komunikacji. – zapowiada Agnieszka Opalińska.

Pokażemy również, jak system upraszcza procesy zachodzące w biurze rachunkowym. Wszystko dzięki automatyzacji powtarzalnych czynności i wykorzystaniu elektronicznych źródeł danych, między innymi integracji z Krajowym Systemem e-Faktur. – pointuje.

Zagadnieniom automatyzacji procesów poświęcony będzie drugi z warsztatów enova365. Obydwa warsztaty w całość łączy przyświecające im hasło „enova365 w biurze rachunkowym w dobie wyzwań technologicznych i zmian prawnych„.

Poszukując ważnych odpowiedzi

Automatyzacja oraz digitalizacja procesów będą także ważnymi punktami jednej z debat, prowadzonych podczas Międzynarodowego Kongresu Biur Rachunkowych. Dyskusja pod hasłem „Digitalizacja księgowości zamiast księgowości dokumentów księgowych” zaplanowana została już na pierwszy dzień Kongresu. W dyskusji zabierze głos Jadwiga Wojtas, dyrektor ds. produkcji i rozwoju w Sonecie.

Digitalizacja to pojęcie odmienione przez wszystkie przypadki w świecie IT. A jak ten proces przebiega w usługach księgowych? Jakie potrzeby w zakresie transformacji cyfrowej odczuwają właściciele, pracownicy biura rachunkowego? Na co liczą klienci w związku ze zmianami, które niesie technologia cyfrowa? Wśród ekspertów będziemy rozmawiać o praktycznym wymiarze zastosowania technologii do podniesienia jakości usług, kontroli kosztów, a także budowania konkurencyjności oferty dla klientów. – zapowiada Wojtas.

O Międzynarodowym Kongresie Biur Rachunkowych

Kieleckie spotkanie przedstawicieli branży biur rachunkowych organizowane jest już po raz trzeci. Wydarzenie trwale wpisuje się w kalendarz biznesowych spotkań tego sektora. Wraz z edycją 2022 Kongres bije również kolejny rekord liczby wystawców.

W ostatniej edycji udział wzięło 300 przedstawicieli biur rachunkowych, 40 prelegentów, a na uczestników czekało 14 godzin merytorycznych wykładów i warsztatów oraz 16 wystąpień eksperckich i paneli tematycznych. Tegoroczna edycja zapowiada się jeszcze lepiej, bo do udziału w wydarzeniu już zgłosiła się rekordowa liczba wystawców, sponsorów i partnerów. – mówi wiceprezes zarządu Targów Kielce Bożena Staniak.

Głównym celem wydarzenia jest dostarczenie właścicielom polskich biur rachunkowych wiedzy, technologii i informacji niezbędnych do podnoszenia jakości, efektywności i poszerzania zakresu świadczonych usług. Złotym Sponsorem Kongresu niezmiennie pozostaje enova365, która reprezentowana będzie zarówno na szczeblu debat, prelekcji i warsztatów, jak i wystawienniczym. Przez dwa dni Kongresu na gości czeka stoisko enova365, a na nim – eksperci enova365 i ich nowoczesne spojrzenie na działalność biur rachunkowych.

Spotkajmy się w Kielcach już 26 października!

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

Ideamotive usprawnia kontroling i skraca czas obsługi faktur

Wyzwaniem dla firmy Ideamotive były dane – księgowe i kontrolingowe – rozproszone w różnych systemach. Wdrożenie enova365 pozwoliło zintegrować je w jednym miejscu i analizować w różnych przekrojach w oparciu o nadane wymiary. Spółka przeszła także na elektroniczny obieg dokumentów i skróciła czas obsługi faktur o 10 godzin miesięcznie. Czym zajmuje się Ideamotive? Ideamotive to polska firma technologiczna specjalizująca się w dostarczaniu specjalistów IT, rekrutacji oraz wdrażaniu nowych technologii. Jej misją jest wspieranie dużych przedsiębiorstw w zaspokajaniu potrzeb technologicznych poprzez zapewnienie najlepszych ekspertów. Wysoki poziom usług świadczonych przez Ideamotive sprawia, że w 2023 r. firma została Gazelą Biznesu i znalazła się na liście 1 000 najszybciej rozwijających się firm Financial Timesa, a w latach 2022-2024 r. zdobyła nagrodę Diamenty Miesięcznika Forbes. Wyzwanie: rozproszone dane Ideamotive ma nie tylko rozbudowaną bazę współpracowników, ale także klientów, dlatego często podejmuje ważne decyzje w oparciu o analizy i raporty. W związku z tym, zależało jej na wysokiej jakości danych, którymi mogłaby je zasilać. Z tego powodu, wyjściową potrzebą była konieczność integracji danych księgowych i kontrolingowych tak, by ujednolicić źródło ich pochodzenia i móc efektywniej je wykorzystywać. Najważniejsza z punktu widzenia firmy jest bezpieczna agregacja i migracja danych, które następnie mogą być analizowane w różnych przekrojach w oparciu o nadane wymiary. Rozwiązanie: elastyczny system ERP, który dopasowuje się do potrzeb W związku ze wspomnianymi wyzwaniami spółka szukała rozwiązania informatycznego, które usprawni agregację danych oraz ich przetwarzanie i analizowanie pod różnym kątem. Wybór padł na firmę wdrożeniową Ready to rise oraz wybrane moduły systemu ERP enova365. Block Quote Efekty: łatwiejsze raportowanie zarządcze i efektywniejszy obieg dokumentów Łatwe monitorowanie sytuacji finansowej firmy enova365 umożliwiła wprowadzenie wymiarów kontrolingowych i konfigurację zestawień – m.in. raportu cash flow w ujęciu miesięcznym, kwartalnym czy rocznym, opartego o dane z dziennych księgowań wyciągów bankowych. Choć Ideamotive korzysta dodatkowo z zewnętrznego narzędzia do analizy danych, enova365 okazała się w tym przypadku kluczowym pośrednikiem kompletującym wszystkie informacje księgowe i podatkowe z różnych obszarów działalności i przekazującym je dalej. Pozwala to na skuteczniejszy monitoring bieżącej sytuacji finansowej firmy. Block Quote Firma skorzystała także z możliwości bezpośredniego połączenia z bankiem (tzw. WebService). Funkcjonalność ta umożliwia: stały monitoring płatności za faktury sprzedaży, dostęp do dziennych wyciągów bankowych, śledzenie poziomu płynności spółki, wysyłanie paczek przelewów do banku, co znacząco skraca proces ich realizacji. Automatyzacja wysyłki faktur Ideamotive postawiła także na moduł Handel enova365, który pozwolił zautomatyzować wysyłkę faktur w ramach elektronicznego obiegu dokumentów. Pozwoliło to skrócić czas potrzebny na te działania o 30 minut dziennie, co w skali miesiąca pozwala oszczędzić 10 godzin. Dodatkowo, rozwiązanie gwarantuje ograniczony dostęp do części z nich tylko dla określonej grupy pracowników. Same dokumenty sprzedażowe zostały dostosowane do potrzeb klienta zarówno pod względem wizualnym, jak i technicznym. Na przykład, automatycznie generowane są dwujęzyczne faktury PL/ENG z indywidualnym numerem. Wdrożone rozwiązanie powiadamia też o konieczności zapłacenia danej faktury. Jeżeli, podobnie jak Ideamotive chcesz wdrożyć efektywny kontroling i usprawnić w firmie obsługę faktur, jeszcze dziś umów się na bezpłatną prezentację online, w czasie której nasi konsultanci pokażą, jak system ERP enova365 wspiera pracę w firmie.
Ideamotive-usprawnia-kontroling-i-skraca-czas-obsługi-faktur
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń