obsługa klienta

PKO Bank Polski i Soneta łączą siły – sprawna obsługa klientów korporacyjnych w enova365

Sprawna obsługa klientów korporacyjnych w enova365

Lider polskiego sektora bankowego poszerza swoją ofertę dla klientów biznesowych. Serwis transakcyjny iPKO biznes został w pełni zintegrowany z oprogramowaniem finansowo-księgowym firmy Soneta, co umożliwi realizację transakcji bezpośrednio w systemie ERP enova365.

Integracja iPKO biznes z enova365 to dedykowane rozwiązanie, umożliwiające bezpośrednią wymianę danych między systemem finansowo-księgowym oraz bankiem. Wszystkie działania dokonywane są wówczas z poziomu programu ERP, co pozwala skrócić czas pracy, eliminując dodatkowe bariery i pośredników. Operacje przestają wymagać logowania do rachunku bankowego, a Klient, operujący wewnątrz systemu finansowo-księgowym, może sprawniej zarządzać operacjami. Bieżące rozliczenia finansowe stają się dostępne w ramach programu, stanowiącego środowisko codziennej pracy działów księgowości, ułatwiając dostęp do niezbędnych informacji.

W styczniu 2023, jako pierwszy tego typu program, integrację z iPKO biznes przeszła enova365 – oprogramowanie polskiego producenta, firmy Soneta. Tym samym każda firma, która posiada konto w PKO Banku Polskim i na co dzień pracuje w enova, może znacząco uprościć bieżące operacje finansowo-księgowe. Skrócony czas pracy przekłada się na efektywniejsze zarządzanie czasem oraz realne korzyści dla klientów.

Najważniejsze elementy integracji:

  • automatyczne aktualizowanie statusów transakcji
  • eksport zatwierdzonych przelewów
  • dostęp do bieżącego stanu rachunków
  • import wyciągów bankowych

Cały proces odbywa się przy użyciu sprawdzonej technologii, używanej od lat przez obydwie firmy. Komunikaty, wymieniane między systemami są szyfrowane i w pełni bezpieczne dzięki wykorzystaniu technologii Webservices.

Blisko współpracujemy z naszymi klientami i słuchamy ich potrzeb. Rozpoczęliśmy długofalowe prace nad integracją banku z systemami finansowo-księgowymi. Ich celem jest umożliwienie na przykład realizacji przelewów i pobierania wyciągów bezpośrednio z systemu FK klienta. We współpracy z naszym partnerem – firmą Soneta – pierwsze takie rozwiązanie właśnie udostępniliśmy klientom korzystającym z iPKO biznes i pracującym w środowisku enova365 – mówi Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.

Dzięki integracji klienci PKO Banku Polskiego otrzymują możliwość prowadzenia komunikacji z bankiem bezpośrednio z naszego systemu. Proces jest oparty o komunikację webservice, dzięki czemu wymiana danych jest szybka i niezawodna. Do korzystania z integracji nie jest wymagana aktualizacja całego oprogramowania enova365, a jedynie jednego z modułów dodatkowych. Razem z integracją opartą o webservice dostępna jest też możliwość pobierania danych z rachunku w formie plików. – opisuje Agnieszka Opalińska, ekspert projektu Księgowość, odpowiedzialna w Soneta Sp. z o.o. za rozwój funkcjonalności Webservice.

PKO Bank Polski jest niekwestionowanym liderem polskiego sektora bankowego. Spółka obsługuje 11,6 mln klientów. Jest podstawowym dostawcą usług finansowych dla wszystkich segmentów klientów, osiągając najwyższe udziały w rynku depozytów, kredytów oraz w rynku funduszy inwestycyjnych osób fizycznych. Bank regularnie rozwija usługi mobilne, w tym aplikację IKO, z której aktywnie korzysta 7 mln klientów. Spółka wzmacnia swoją obecność zagraniczną za pośrednictwem oddziałów korporacyjnych działających w Niemczech, w Czechach i na Słowacji.

Firma Soneta to producent oprogramowania ERP dla biznesu – enova365. Posiada ugruntowaną pozycję na polskim rynku, jest cenionym partnerem biznesowym, a także pewnym pracodawcą. Przez ponad 20 lat obecności na rynku stworzyła produkt, który realnie przyspieszył proces polskiej transformacji cyfrowej.

Integracja PKO Banku Polskiego z enova365 potęguje zyski, jakie w skali krajowej przynosi automatyzacja procesów biznesowych. Odpowiednia integracja z dostawcą oprogramowania realnie skraca czas ich realizacji, w efekcie poprawiając jakość obsługi Klienta. Kolejne instytucje finansowe, które wkraczają na tę ścieżkę, wychodzą jednocześnie naprzeciw potrzebom wspólnych odbiorców. Korzystają na tym nie tylko oni sami, lecz również cały polski biznes.

Komentarze (0)

Napisz komentarz

Nie ma tutaj jeszcze żadnego komentarza, bądź pierwszy!

Napisz komentarz
Dodaj komentarz

Przeczytaj również:

enova365 i Archivista – digitalizacja dokumentacji kadrowej w jednym ekosystemie

Firma Soneta, producent systemu ERP enova365, poinformowała o nowej integracji swojego oprogramowania z rozwiązaniem Archivista, służącym do digitalizacji dokumentacji kadrowej. Nowa funkcjonalność pozwala firmom w ekspresowym tempie przekształcać papierowe akta osobowe w zgodne z przepisami cyfrowe e-teczki. Dzięki integracji możemy korzystać z efektów pracy systemu Archivista bezpośrednio w module elektronicznej dokumentacji pracowniczej enova365, co daje finalnie komfort pracy w jednym systemie. Integracja Archivista z enova365 pozwala nawet siedmiokrotnie przyspieszyć cyfryzację dokumentów kadrowych w porównaniu do metod tradycyjnych. Przykładowa 100-stronicowa teczka pracownicza może być zdigitalizowana i kompleksowo opisana w zaledwie 20 minut, zamiast w 2,5 godziny. Program wykorzystuje zawansowaną technologię OCR oraz mechanizmy AI do automatycznego rozpoznania dokumentów. Następnie Archivista nadaje im odpowiednie nazwy i sprawnie przypisuje je do właściwych kategorii, a także wzbogaca niezbędnymi metadanymi. Gotowe e-akta trafiają bezpośrednio do modułu Kadry Płace enova365. Block Quote Block Quote Rozwiązanie w swoim zamyśle ma służyć zarówno firmom, które już korzystają z enova365, jak przedsiębiorstwom, które poszukują rozwiązania umożliwiającego  przejście na cyfrowe zarządzanie kadrami. Konektor Archivista instaluje się wewnątrz środowiska enova365, bez konieczności przebudowy istniejących procesów czy szkolenia zespołu od podstaw. Block Quote Korzyści z integracji: Ekspresowa digitalizacja akt osobowych (7-krotne przyspieszenie procesu), Automatyczne rozpoznawanie i przypisywanie dokumentów, Pełna zgodność z przepisami (RODO, rozporządzenia ministerialne), Bezpieczny i kontrolowany dostęp do e-dokumentów 24/7, Gotowość na pracę zdalną i hybrydową.
enova365-i-Archivista-–-digitalizacja-dokumentacji-kadrowej-w-jednym-ekosystemie
enova_logo_stopka
zweryfikowano

0/5

Soneta

więcej niż ERP


enova365
+1
Cała Polska
150 osób
Zobacz profil
Branża
Biura rachunkowe, Dystrybucja, Produkcyjna, Usługi
Opis
Soneta to polski producent specjalistycznego oprogramowania ERP dla biznesu. Spółka powstała w 2002 roku i od dwóch dekad rozwija swoje produkty - systemy enova365 oraz TRIVA....
rozwiń